Plus ik denk dat de vrouwen op tinder kut doen omdat we alleen berichten krijgen in de trend van ´Jij ziet er wel neukbaar uit kom ff leuk doen a pratende sex pop´
Hier gaat het helemaal niet om, ik bedoel dat je specifiek een voorbeeld geeft waarbij je maar met één gender ervaring hebt in een discussie die om een vergelijking gaat. Dat zegt toch niet zoveel?
Hetzelfde voor mensen die zeggen “ik heb altijd alleen maar met mannen gewerkt en dat heb ik veel liever hoor”, dan kun je toch niet vergelijken?
Maar misschien interpreteer ik je uitspraak verkeerd en was het meer een op zichzelfstaande vaststelling.
Ik zat laats nog te denken dat Niet alle mannen dubbel nergens op slaat. Want het is wel zo dat alle mannen klootzakken zijn. Alleen niet elke man kiest ervoor om het 24/7 te zijn.
Jammer als je dit echt gelooft. Meen ik serieus.
Paradontax tandpasta;
- Nooit geprobeerd
- Niet fijn, vies smaakje
- Fijne tandpasta
0 stemmers
Om dezelfde reden dat ik ‘vrouwen roddelen zoveel meer want op mijn werk waren al mijn vrouwelijke collega’s echt achterbaks krengen, en de mannen waren veel chiller’ uitspraken slecht kan hebben.
Ik vind het raar dat je dat raar vindt, sorry
Ik swipe mannen en vrouwen en heb al veel meer onaangename bios/kutte reacties gehad van mannen dan van vrouwen.
Ja heerlijk maar sinds de smaak is veranderd is het kut met peren.
Dat eerste herken ik wel heel erg! Bij mijn huidige werkplek had ik in het begin bij een aantal vrouwen ook echt zoiets van: Wat heb ik je misdaan dat je mij niet lijkt te mogen? Is inmiddels gelukkig helemaal goed gekomen. Maargoed bij het werk dat ik hiervoor had, werkten bijna alleen maar mannen, en die roddelden 24/7 over andere collega’s. Was echt geen fijn bedrijf. Dus uiteindelijk heb ik maar gestemd op love (of hate) alle mensen.
Ik moet wel zeggen dat ik, zeker in grotere groepen, eerder met mannen omga. Of vrouwen een stuk ouder dan ik. Leeftijdsgenoten vind ik altijd moeilijker ofzo, zeker voor een oppervlakkig praatje. Mijn favoriete collega’s zijn mannen van 40+ haha (ik ben 25). Maar komt denk ik ook door gemeenschappelijke interesses.
Ja, was er ergens een populair opvoedboek waarin dat kapsel werd geadviseerd? Moest altijd zo huilen als ik naar de kapper ging, echt zeker tot mijn 12e dat kapsel gehad.
Indien je een broer hebt, wie is er een grotere klootzak in het algemeen; jij of je broer? Niet tegen elkaar maar in het leven gewoon
- Ik ben de klootzak
- Hij is de klootzak
0 stemmers
Volgens mij stemt hij altijd VVD dus dat zegt genoeg
Ik bedoel meer in de omgang met mensen
Mijn broer is veel aardiger, zachter misschien en toen we ooit samenwerkten noemden onze collega’s mij “de niet lachende (naam van broer)” want hij is bijna altijd positief en ik niet
Mijn broer heeft meer schijt en daar ben ik wel jaloers op (maar wel positiever, ik ben de pessimist). Als hij iets wil doet hij dat gewoon.
Grappig want dat heeft hij juist van mijn moeder en mijn vader is totaal niet zo (of nouja niet echt grappig maar best logisch).
Ik wil ook de klootzak zijn!!
Late to the party, maar ik heb in een studentenhuis gewoond waar ik de enige vrouw was en het was de meest dramatische periode in mijn leven. Op het hoogtepunt piste de een tegen de deur van de ander aan, omdat die ander op zijn playstation in de woonkamer had gespeeld.
Hoe is je weekend tot nu toe?
- Geweldig
- Leuk
- Mwah kan beter
- Niks aan
- Vreselijk
0 stemmers
Vanochtend om 06.00 uur plantjes ingekocht voor de webshop, Starbucksje onderweg. Straks lekker Netflix. Hurlak meid! Gelukkig duurt mijn weekend tot dinsdag
Zachte zoete drop met zoethout
Als je dit eet denk je dan: ja dat is zoete drop.
- Ja, het smaakt zoet
- Nee, het smaakt zout
- Misschien
0 stemmers
Wil je misschien uitleggen waarom je ongeremd loyaal geen positieve eigenschap vind?
Vind het een interessante opmerking en kan me er wel in vinden denk ik. Maar ik zat even te denken aan voorbeelden/redenen waarom het dan niet echt positief is
Hahaha ik vind het dus best wel zout smaken, maar blijkbaar ligt het dus echt aan mij.
En er zit ook gewoon een berg suiker in natuurlijk.
Ok ik ga gewoon nog een paar keer proeven!!