Stel je persoonlijke vraag #25

Heb dit vorig jaar eens gevraagd en toen zei de meerderheid nee. Dus tijd voor een update nu Corona langer in ons leven is. Merk zelf namelijk verschil.

Als jij droomt, bestaat er dan (soms) Corona?

• Ja, mensen houden afstand
  • Ja, mensen dragen mondkapjes
  • Ja, mensen praten over Corona
  • Nee

0 stemmers

Toevallig had ik vannacht gedroomd dat ik mee had gedaan aan Temptation Island (en mn vriend had een affaire gehad met iemand van het forum die hij had ontmoet in het tuincentrum) en toen was er een gast van tempa waar ik mee in de show had gezeten en hij gaf me een kus op mn kruin. Ik vond in mn droom dat hij zich goed aan de regels hield :joy:

12 likes

Ik heb maar een keer over corona gedroomt. Maar dat was meer in een terug kerende droom die steeds in een andere versie is. Dat ik hard probeer om ergens op tijd te komen maar het lukt niet. En in die droom had ik de bus gemist omdat ik mn mondkapje vergeten was hahah

1 like

Ik heb een paar keer gedroomd over situaties waar er veel mensen dicht op elkaar zijn, uitgaan bijvoorbeeld. En dan heb ik het superleuk in mijn droom en dan ineens herinner ik me dat er Corona is en dat we allemaal niet zo dicht op elkaar mogen staan en het te druk is.

7 likes

Mannen hebben wel een paar positieve dingen ten opzichte van vrouwen. In mijn ervaringen roddelen mannen minder erg, zijn ze minder sneaky, een stuk directer. Daarnaast zijn mannen bijna altijd aardig wanneer ze mensen leren kennen, wat chiller/kalmer dan vrouwen daarin.

Maar dat weegt niet op tegen al het andere vind ik.

3 likes

Hmm, ik heb juist vaker problemen met mijn mannelijke vrienden dan met mijn vriendinnen. Juist omdat ze roddelen, maar ook omdat ze zich slecht kunnen inleven in iemand anders. Vind ze ook veel gevoeliger dan mijn vriendinnen, maar dit is natuurlijk misschien alleen mijn ervaring.

4 likes

Ik weet niet wat voorn mannen jij kent maar stuur ze hierheen hahaha.
In mijn ervaring zijn mannen juist sneaky en kunnen ze niet gewoon direct zeggen van ja of nee.
En altijd aardig wanneer ze iemand ontmoeten?Girl jij leeft in een mannen hemel hahaha.

Of jij kent weer hele onaardige vrouwen.

20 likes

Ja precies dit. De mannen in mijn omgeving kunnen vet achterbaks zijn en zijn alles behalve direct.

2 likes

Ze zijn direct als ze zelf iets willen ja haha. Maar als je hen iets vraagt is het of negeren of erom heen draaien.

9 likes

Ik word echt een beetje moe van vrouwen die andere vrouwen afkraken met stereotypes als kattig, sneaky en achterbaks. Lekker misogynistisch. We worden al genoeg benadeeld door het patriarchaat, zullen we daar niet zelf nog een schepje bovenop doen?

67 likes

Ik moet nu gelijk denken aan kleine Beth Harmon in de serie.

Ik ben trouwens jarenlang slachtoffer van het playmobil kapsel geweest, dus ik voel je pijn :broken_heart:

5 likes

Ik krijg ook echt het gevoel dat dit stereotypes zijn die verzonnen zijn en in leven worden gehouden door mannen. Ik ben na mijn middelbare school (toen je nog moest vechten voor je plekje op de apenrots) echt nooit meer vrouwen tegengekomen die zo verschrikkelijk typisch kattig waren. Ja ze kunnen onaardig zijn, maar dat kan ieder mens zijn.

5 likes

Pfff 1950 called…

5 likes

Nouuuu wees maar blij dat je dan niet op de plekken gewerkt hebt waar ik moest werken en bij mij op de hogeschool gezeten hebt. Het was nog erger dan op de middelbare school.

2 likes

Ik ken niet zoveel mannen, misschien ligt het daaraan :rofl:. Maar op nieuwe werkplekken voel ik me altijd wat meer welkomer door de mannen dan de vrouwen. Een wat ‘chillere’ houding ofzo. En het geroddel op al mijn werkplekken was wel altijd door vrouwen en niet mannen.

@Dombo wil niemand afkraken, noem alleen de enige positieve punten die mannen hebben ten opzichte van vrouwen in mijn ervaring. Als dat stereotyperend is, jammer dat ik veel vrouwen ken die dat stereotype bevestigen.

Je hebt ook geen tinder denk ik he? Haha daar worden al de dingen die je net zij flink ontkracht.
Ik moet wel zeggen dat ik een werkplek met mannen en vrouwen gemixt wel fijner vind maar dan nog ligt het aan de mensen zelf of het ook leuk is en niet aan het geslacht haha.

5 likes

Kan natuurlijk, over de oorzaken daarvan laat ik me niet negatief uit, maar ik bedacht gewoon wat redenen waarom iemand voor mannen zou kunnen stemmen bij die poll.

1 like

Neee dat heb ik niet. Echt de enige mannen die ik ken zijn mijn vriend, familie of collega’s, dus waarschijnlijk zijn een groot deel van die mannen dan wel weer achterbaks en sneaky en lullig in een andere context hoor.

1 like

Maar echt … was geaardheid maar een keuze. Dan had ik niet voor mannen gekozen

3 likes

NiEt alLe mAnNEn

15 likes