Ja precies dit. De mannen in mijn omgeving kunnen vet achterbaks zijn en zijn alles behalve direct.
Ze zijn direct als ze zelf iets willen ja haha. Maar als je hen iets vraagt is het of negeren of erom heen draaien.
Ik word echt een beetje moe van vrouwen die andere vrouwen afkraken met stereotypes als kattig, sneaky en achterbaks. Lekker misogynistisch. We worden al genoeg benadeeld door het patriarchaat, zullen we daar niet zelf nog een schepje bovenop doen?
Ik moet nu gelijk denken aan kleine Beth Harmon in de serie.
Ik ben trouwens jarenlang slachtoffer van het playmobil kapsel geweest, dus ik voel je pijn
Ik krijg ook echt het gevoel dat dit stereotypes zijn die verzonnen zijn en in leven worden gehouden door mannen. Ik ben na mijn middelbare school (toen je nog moest vechten voor je plekje op de apenrots) echt nooit meer vrouwen tegengekomen die zo verschrikkelijk typisch kattig waren. Ja ze kunnen onaardig zijn, maar dat kan ieder mens zijn.
Pfff 1950 called…
Nouuuu wees maar blij dat je dan niet op de plekken gewerkt hebt waar ik moest werken en bij mij op de hogeschool gezeten hebt. Het was nog erger dan op de middelbare school.
Ik ken niet zoveel mannen, misschien ligt het daaraan . Maar op nieuwe werkplekken voel ik me altijd wat meer welkomer door de mannen dan de vrouwen. Een wat ‘chillere’ houding ofzo. En het geroddel op al mijn werkplekken was wel altijd door vrouwen en niet mannen.
@Dombo wil niemand afkraken, noem alleen de enige positieve punten die mannen hebben ten opzichte van vrouwen in mijn ervaring. Als dat stereotyperend is, jammer dat ik veel vrouwen ken die dat stereotype bevestigen.
Je hebt ook geen tinder denk ik he? Haha daar worden al de dingen die je net zij flink ontkracht.
Ik moet wel zeggen dat ik een werkplek met mannen en vrouwen gemixt wel fijner vind maar dan nog ligt het aan de mensen zelf of het ook leuk is en niet aan het geslacht haha.
Kan natuurlijk, over de oorzaken daarvan laat ik me niet negatief uit, maar ik bedacht gewoon wat redenen waarom iemand voor mannen zou kunnen stemmen bij die poll.
Neee dat heb ik niet. Echt de enige mannen die ik ken zijn mijn vriend, familie of collega’s, dus waarschijnlijk zijn een groot deel van die mannen dan wel weer achterbaks en sneaky en lullig in een andere context hoor.
Maar echt … was geaardheid maar een keuze. Dan had ik niet voor mannen gekozen
NiEt alLe mAnNEn
Plus ik denk dat de vrouwen op tinder kut doen omdat we alleen berichten krijgen in de trend van ´Jij ziet er wel neukbaar uit kom ff leuk doen a pratende sex pop´
Hier gaat het helemaal niet om, ik bedoel dat je specifiek een voorbeeld geeft waarbij je maar met één gender ervaring hebt in een discussie die om een vergelijking gaat. Dat zegt toch niet zoveel?
Hetzelfde voor mensen die zeggen “ik heb altijd alleen maar met mannen gewerkt en dat heb ik veel liever hoor”, dan kun je toch niet vergelijken?
Maar misschien interpreteer ik je uitspraak verkeerd en was het meer een op zichzelfstaande vaststelling.
Ik zat laats nog te denken dat Niet alle mannen dubbel nergens op slaat. Want het is wel zo dat alle mannen klootzakken zijn. Alleen niet elke man kiest ervoor om het 24/7 te zijn.
Jammer als je dit echt gelooft. Meen ik serieus.
Paradontax tandpasta;
- Nooit geprobeerd
- Niet fijn, vies smaakje
- Fijne tandpasta
0 stemmers
Om dezelfde reden dat ik ‘vrouwen roddelen zoveel meer want op mijn werk waren al mijn vrouwelijke collega’s echt achterbaks krengen, en de mannen waren veel chiller’ uitspraken slecht kan hebben.
Ik vind het raar dat je dat raar vindt, sorry
Ik swipe mannen en vrouwen en heb al veel meer onaangename bios/kutte reacties gehad van mannen dan van vrouwen.