Nee ik twijfelde al, maar ik dacht dat ik het misschien eens in het echt had gezien? Naja, nevermind
Ik wou dat dit een ding was in Nederland. Dan zou ik veel sneller bij een random café neerploffen in het zonnetje. Maar hier word je dan ook veroordeeld tot hun matige menukaart als je trek hebt.
Mijn oom zegt altijd als hij belt; met mij.
Toen ik nog thuis woonde en hij belde op de huistelefoon dan ging ik altijd heel overdreven zeggen: hallo wie is dit? Hallooo hahaha elke keer weer
Waar ik vandaan kom zitten veel cafeâs en terrassen direct naast elkaar, je ziet alleen het verschil door het type stoelen. Het is al meermaals voorgekomen dat we op het terras zaten bij cafĂ© A en eten bestelden bij cafĂ© B omdat de bittergarnituur op was bij cafĂ© A haha. Die mensen waren het wel gewend dus vonden het allemaal helemaal prima.
Ja, eigenlijk heeft elk cafĂ© op zân minst snacks, wat broodjes/ tosti, dan wel kroket of uitsmijter op het menu staan.
Dan kies ik toch vaak bepaalde plekken uit. Helaas is het vaak wel zo dat als het eten beter is, de drankjes ook gelijk duurder zijn
Edit: in Duitsland vond ik het helemaal arremoe. Echt superlekkere restaurants maar wat miste ik wat te snacken als je s avonds ergens (een liter) bier zat weg te tanken. Duitsers lijken me ook helemaal het type voor bittergarnituur, dus waarom dat nog niet helemaal ingeburgerd is?
Doen ze in het echt ook af en toe. Dat is voor jou alleen onbeleefd omdat je dat niet gewend ben denk ik?
Ik vind het zelf niet raar. Echt âbyeâ aan de telefoon zeg ik zelf bijna nooit, klinkt ook heel kinderlijk als je met een klant aan de telefoon bent. Ik zeg dan meestal wel âhave a nice dayâ als afsluiter. Met collegaâs die ik dagelijks spreek zeggen we gewoon âok thanksâ vooral als het snel telefoontje is.
Haha ik wilde er dus verder niks zeggen over well geslacht kut is en welke niet. Geloof echt niet dat dat naar de lijnen van geslacht verdeeld is.
Mijn vader zegt altijd âmet de andere kantâ als hij opneemt, maakt niet uit wie er belt.
Doet me denken aan mijn schoolkamp in Engeland. Iedereen kreeg een pizza met vlees of kip van Dominoâs. Dus ik vroeg toen aan de ober of ik wat anders kon krijgen, omdat ik geen vlees eet. Kwam hij aanzetten met een banaan en een appel. Uhm bedankt
Echt zo haha. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk, heel wat minuten later, nog patat
Mijn vader zegt heel vaak: âMet de butler van ~naam moeder~â
Echt zoân flauwe dad joke
Uit wat voor een glas/mok drink je het liefst thee?
Blond is echt gecancelled, sorry.
het gaat om de mok, niet de print.
Maar verder was Blond altijd al kut ja
Niet aan echt veel dingen haat, maar wel aan dubbelwandige glazen. Ik verbrand altijd altijd mijn mond. En ik mis het voelen van de hitte als je je mok zo vast hebt.
Ik drink mân thee altijd uit een soepkom met een oor. Lekker grote opening en ik hoef niet 3x opnieuw in te schenken
Lust geen thee
Dan stem je niet