Stel je persoonlijke vraag #25

Mijn broertje is een grotere klootzak dan ik, maar mijn zusje is de grootste klootzak. :heart: Introvert, onafhankelijk, heel direct en standvastig, ik bewonder haar karakter altijd heel erg. Mijn broertje is net zo introvert en standvastig als zij, maar gevoeliger voor de algemene sfeer en daarom zachter, terwijl ik juist echt een soort van hond ben die blij wordt van gezelligheid en het humeur van anderen vaak belangrijker vindt dan haar eigen ideeën.

6 likes

Zelfde vind ik met zorgzaam zijn als identiteit. Vind ik altijd iets sneus hebben.
Afgelopen jaar las ik op een rouwkaart “ze was altijd zorgzaam voor anderen, stond voor iedereen klaar, cijferde zichzelf weg en klaagde nooit”, alsof dat iets goeds was. Ik dacht alleen maar “arme vrouw”.

46 likes

Ik heb 2x in een studentenhuis met vrouwen gewoond en dat was beide keren een akelige teringbende en heel veel achterbaks gelul. Daarna 2x in studentenhuizen met mannen gewoond daar was/is het allebei schoner én chiller qua communicatie…

Dat is ze ook heel erg! Ik maak uit @Leeuwenharts bericht echter op dat zij niet per se doelt op openlijk slecht of gemeen gedrag, maar op dingen als afstandelijkheid, kilheid, etc. Mijn zusje komt gewoonweg veel vaker over als een klootzak dan ik bijv. omdat ze simpelweg individualistischer (en daarom egoïstischer) is, denk ik!

2 likes

Ja ik snap je echt HELEMAAL! Dit is ook echt mijn grote ergernis bij bepaalde “zorgzame” mensen, dat ze zo nobel zijn en kijk eens hoe ze zichzelf wegcijferen en zelf nergens om vragen en zo bescheiden en onbaatzuchtig zijn.
Terwijl ze het gewoon voor zichzelf doen.
En dat ze het heerlijk vinden als mensen zeggen " oh truus je bent zo zorgzaam, maar denk je ook een beetje aan jezelf?" En dan kunnen zij zeggen “ik heb niks nodig hoor, anderen hebben mij harder nodig”
:nauseated_face:

Over die taart: mijn man zei laatst dat hij mij egoïstisch vond, want als er nog 1 stukje taart is denk ik aan mezelf en eet het gewoon op, terwijl hij eerder aan mij zou denken en het altijd voor mij zou laten liggen. Dus ik zei ‘nou opgelost dan toch? Dan hebben we toch beide onze zin als ik het opeet?’ Maar blijkbaar is het pas leuk om zorgzaam en nobel te zijn als je eerst dat toneelstukje doet. (“Neem jij maar hoor, ik vind dat niet erg, echt niet!” En dat ik dan heel dankbaar moet zijn. :roll_eyes:)

35 likes

Wat ik altijd vervelend vind zijn mensen wie dan ook doen alsof ze onmisbaar zijn, omdat ze zo goed voor je ‘zorgen’. Dat je niet zonder ze zou kunnen en dat ze het soms ook als een soort spaarzegelactie gebruiken:“Ik heb altijd zo goed voor je gezorgd en dan vraag je háár mee uit eten en niet mij! Na alles wat ik voor je gedaan heb!”

3 likes

Ik kan dat ook niet hebben, zeg gewoon wat je wil. Als iemand (met een smachtende blik) zegt ‘neem jij maar hoor’ zeg ik ‘oké!’ en neem ik het gewoon. Ik ga echt niet uren zitten bakkeleien omdat een ander zo graag het heilige boontje wil uithangen.

4 likes

Welke McDo burger(s) neem je?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Geen

0 stemmers

En om 't af te maken:

  • Medium Friet
  • Kleine friet
  • Grote friet
  • Geen friet

0 stemmers

Saussie?

  • McDo Frietsaus
  • Ketchup
  • Mayo?
  • Geen saus
  • Zoetzuur
  • BBQ saus
  • Chilli
  • Ander sausje

0 stemmers

Nuggets?

  • 6
  • 9
  • 12
  • 20
  • Nog meer nuggets
  • Geen nuggets

0 stemmers

Drinken?

  • Sinas
  • Cola
  • Fanta
  • Melk
  • Jus
  • Water
  • Geen drinken
  • Koffie/warme drank
  • Spa rood
  • Smoothie
  • 7up
  • Icetea
  • Nog iets anders wat ze ook hebben

0 stemmers

Toetje?

  • McFlurry
  • Milkshake
  • Sundae
  • Ander ijsje
  • Ander toetje
  • Geen toetje

0 stemmers

Heb je nu zin in McDo?

  • Nee hoor
  • Een beetje
  • Ja!

0 stemmers

1 like

Ik mis de vega McKroket zo enorm :sob:

10 likes

Oja cola is wel essentieel heb 'm toegevoegd

2 likes

Gisteren precies dit gegeten (McVeggie en grote friet) dus ik ben weer even verzadigd voor de aankomende weken wat betreft McDonalds.

4 likes

Als ik niet zou proberen vegan te eten 6 nuggets met zoetzure saus, medium friet en een milkshake, maar principes enzo dus een grote friet :woman_shrugging:t2:

3 likes

@Eddie en @Daelyss ik zie jullie op mayo stemmen ahah is dat omdat jullie geen frietsaus hebben ? Ik heb ooit een x in belgie mc donalds op en toen kreeg ik me toch een zure mayo.

2 likes

Wij hebben hier ook alleen nog maar fake kip helaas in het vega assortiment. Echt saai en kut

3 likes

Vergeet altijd hoe vol je van een milkshake zit, zie het eerder als een snack haha

3 likes

Oh volgens mij hebben wij ook niet zoveel burgers hoor (niet alles van die kaart iig), ik heb willekeurig een menu gepakt ik dacht dan kan België ook meedoen, vandaar die toegevoegde mcKroket want die is wel essentieel in Nederland

Maar volgens mij hebben jullie ook veel wrap dingen en wij niet echt, en salades maar dat telt niet.

2 likes

Haha @anon4388265 ben ik iets vergeten of heb je gewoon geen honger? :stuck_out_tongue:

Ik lust mac niet haha

4 likes

Ik vind altijd kut als ik eens in Nederland ben en we gaan naar een fastfood en jullie nooit mayo hebben. Ik moet mijn frietjes met mayonaise eten. Was in Amerika ook altijd een probleem :joy:.

1 like

Er is overal gewoon mayo hoor? Of waar kan je dat niet vinden dan? Ik bestel ook vaak mayo bij de mac of kfc

7 likes