- ja
- nee
0 stemmers
0 stemmers
Ik heb op het grootste glas gestemd omdat die het meest lijkt op mijn favoriete theeglas van IKEA.
Mokken vind ik gezelliger en leuker, maar ik drink mijn thee meestal Engels (sterk getrokken, met melk en suiker) en dan krijg je heel snel vlekken op je aardewerk / porselein. Glas is veel makkelijker schoon te maken vind ik, dus gebruik ik dat.
Het IKEA-glas is 360 ml dus er past lekker veel in.
Huh waarom zou je geen pijnboompitten durven eten? Welke memo heb ik gemist.
Dat je dus gewoon een vieze smaak kunt krijgen voor een paar dagen
@Bunnyslippers Ik heb daar ooit zoân horrorverhaal (maandenlang ranzige smaak bij alles wat die persoon at) over gelezen dat ik ze sindsdien vermijd.
Hoe vaak huil jij normaal gesproken?
0 stemmers
Vriendin van mijn moeder is een jaar haar smaak kwijtgeraakt
Ik eet ze overigens wel hoor.
Minder dan 1x per maand maar niet alleen maar bij heftige levensgebeurtenissen
Valt het corona tijdperk onder ânormaal gesprokenâ of niet? Want ik huil nu wel veel vaker dan hiervoor, ik denk nu gemiddeld 2 keer per week en daarvoor eerder eens per 2 maanden
Ik had paar weken terug nog zoân periode dat ik om ALLES kon janken, zelfs als ik mân potje olijven niet open kreeg, bij wijze van
Wat een horror. Zou echt in een existentiële crisis belanden.
Ja zodra ik een slok thee neem gaan de sluizen open en moet ik plassen
Minder dan 1x per maand maar niet alleen om heftige levensgebeurtenissen.
Tenzij de film Hachi en een partner die de verkeerde snacks (of nog erger: geen snacks) meeneemt als ik pms heb daaronder vallen.
Ik beschouw dat beide als zeer heftige gebeurtenissen ja, sterkte!
Ik word hier met enige regelmaat van beticht maar ik weet dat dan zelf gewoon echt niet meer. Ik kraam nogal eens wat uit
1x per jaar misschien? Dus deze optie leek me het dichtst in de buurt komen. Ik vind huilen best overrated. Lucht bij mij niet op ofzo. Schelden daarentegenâŠ
Was vandaag lekker online aan het hamsteren en kwam toen deze rijst tegen.
Doet de verpakking jou ook aan maandverband denken?
0 stemmers
Ik uit ongeveer elke emotie met tranen haha, als ik nou heel boos/heel blij/verdrietig ben: allemaal janken
Draag jij wel eens 2 verschillende sokken?
0 stemmers
Nou verschillend⊠Ik heb alleen maar zwarte sokken met een roze/blauw/geel randje en op de onderkant staat de dag, ja het boeit me echt niet dat ik een geel randje links met woensdag onderop en een roze randje rechts met vrijdag onderop draag.
Glittersokken, printjes, love alle sokken