Stel je persoonlijke vraag #25

Valt het corona tijdperk onder “normaal gesproken” of niet? Want ik huil nu wel veel vaker dan hiervoor, ik denk nu gemiddeld 2 keer per week en daarvoor eerder eens per 2 maanden

Ik had paar weken terug nog zo’n periode dat ik om ALLES kon janken, zelfs als ik m’n potje olijven niet open kreeg, bij wijze van

7 likes

Wat een horror. Zou echt in een existentiële crisis belanden.

5 likes

Ja zodra ik een slok thee neem gaan de sluizen open en moet ik plassen

4 likes

Minder dan 1x per maand maar niet alleen om heftige levensgebeurtenissen.

Tenzij de film Hachi en een partner die de verkeerde snacks (of nog erger: geen snacks) meeneemt als ik pms heb daaronder vallen.

9 likes

Ik beschouw dat beide als zeer heftige gebeurtenissen ja, sterkte!

1 like

Ik word hier met enige regelmaat van beticht maar ik weet dat dan zelf gewoon echt niet meer. Ik kraam nogal eens wat uit

1 like

1x per jaar misschien? Dus deze optie leek me het dichtst in de buurt komen. Ik vind huilen best overrated. Lucht bij mij niet op ofzo. Schelden daarentegen…

4 likes

Was vandaag lekker online aan het hamsteren en kwam toen deze rijst tegen.

Doet de verpakking jou ook aan maandverband denken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik uit ongeveer elke emotie met tranen haha, als ik nou heel boos/heel blij/verdrietig ben: allemaal janken

11 likes

Draag jij wel eens 2 verschillende sokken?

• Nee, nooit.
  • Ja, soms.
  • Ja, vaak.

0 stemmers

Nou verschillend… Ik heb alleen maar zwarte sokken met een roze/blauw/geel randje en op de onderkant staat de dag, ja het boeit me echt niet dat ik een geel randje links met woensdag onderop en een roze randje rechts met vrijdag onderop draag.

1 like

Glittersokken, printjes, love alle sokken

Ja ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar naar mijn ervaring doen Amerikanen dit vooral. Ik heb soms het gevoel dat ze het als een whatsapp gesprek zien, dat sluit je ook nooit af met , ok fijne dag daag, of wat dan ook. Zodra wat er moet besproken worden is besproken dan gaat de hoorn erop. En het begin is vaak hi whats up. Ja niemand die dus op whats up? Gaat antwoorden. Ik denk als je dus bijvoorbeeld de telefoon opneemt en zegt ’ hey alles goed?’, dat ik echt ff in de war zou zijn of ik dan daar op moet antwoorden of niet haha.

1 like

Het maakt niet uit waar ter wereld maar even voor het idee. Zit jij dan liever in de metro of in een tram?

• Tram
  • Metro

0 stemmers

En liever achterop een?

• Scooter
  • Motor

0 stemmers

De typisch Nederlandse 3 kussen op de wang bij een felicitatie?

• Dit komt gelukkig nooit meer terug
  • Dit komt terug
  • Anders:

0 stemmers

Stel je gaat ‘s middags van werk naar huis met de trein, je hebt de volgende twee opties. Welke kies je:

• Rechtstreeks met de sprinter, 35 minuten
  • Eerst met de sprinter en halverwege overstappen op de intercity, 30 minuten

0 stemmers

Huh, een rechtstreekse die er langer over doet, kan dat? :sweat_smile:

Ja, een ic is toch meestal sneller dan een sprinter omdat een sprinter bij alle stations stopt.

Ja een sprinter is langzamer dan een intercity omdat die stopt op tussenstations!

1 like

Mensen die alleen maar dezelfde sokken hebben zijn saai

4 likes