Stel je persoonlijke vraag #25

En twee stukken taart op een dag kan niet?

10 likes

Nee ik houd het bij paaseitjes

Bij m’n laatste date. Normaal gezien stuur ik altijd nog wel wat maar nu had ik gezegd dat ik het wel aangenaam vond maar het liep stroef en we voelden beiden doet het niks ging worden denk ik

Het is vandaag National Middel Name Pride Day

• Ik heb middelste namen en ben daar trots op
  • Ik heb middelste namen en ben daar niet trots op
  • Ik heb geen middelste namen en ben daar trots op
  • Ik heb geen middelste namen en ben daar niet trots op

0 stemmers

Wat is jouw mood vandaag?

2 likes

Wat is jouw favo broodbeleg? Je moet iets van deze kiezen en je mag niet op deze post reageren met iets wat je lekkerder vindt of uitzonderingen
Ofja mag wel maar telt niet mee.

• Pindakaas
  • Kaas
  • Jam
  • Chocopasta
  • Alleen boter
  • Hagelslag
  • Honing
  • Stroop
  • Muisjes
  • Leverworst
  • Smeerkaas
  • Kipplakjes
  • Worst van een varken
  • Worst van een koe
  • Salami
  • Ham
  • Filet American
  • Hummus
  • Eiersalade
  • Kruidenkaas

0 stemmers

Mijn moeder heeft me 3 namen gegeven: eentje beginnend met haar voorletter, en de andere 2 met letters van mijn oma’s. Heeft ze pas later aan mijn vader verteld overigens.

9 likes

Same. Het is er en zou het nou ook niet willen veranderen

Ik hoorde laatst dat sommige mensen :motorcycle: schrijven als moter omdat ze het bijna hetzelfde uitspreken als boter.
Zeg jij

• Moter
  • Boter
  • Motor
  • Botor

0 stemmers

Ik heb 4 voornamen en de middelste 2 zijn vernoemd naar mijn oma’s

3 likes

Ik heb nog nooit iemand anders met mijn tweede naam gehoord. Ik weet wel waar het vandaan komt en wat het betekend. Maar zou mij tof lijken om mensen te vinden met die naam.

Mijn voornaam kwam in mijn geboortejaar ook niet veel voor, daar hadden we op hyves een groep met iedereen met die naam uit ‘85. Met een aantal van mijn naamgenoten heb ik nog steeds contact

7 likes

M’n voornaam is exact de voornaam van ‘n vriendin van mutti die vlak voor mijn geboorte overleed en m’n tweede naam is een vernoeming naar overgrootoma (catholics :woman_shrugging:)

3 likes

Ik vond het vroeger echt vreselijk om een naam te hebben die weinig voorkwam. Mijn halve klas had pennen etc met hun naam er op en die van mij vond ik nergens. Ik was pas 15 toen ik voor het eerst iets tegen kwam met mijn naam (ik heb die pen ook gelijk 4x gekocht😂)

Dus het was ook niet altijd leuk!

8 likes

Pabo? :crazy_face:

3 likes

Ging niet serieus raden hoor, heb zelf op de pabo gezeten en vond m wel mooi verzonnen van mezelf haha

1 like

Naam 1: oma 1
Naam 2: oma 2
Naam 3: Classic katholiek
Vind het wel leuk dat ik naar oma 1 ben vernoemd haha

3 likes

Tweede naam naar een zus van m’n moeder die helaas nooit kinderen heeft gekregen. Heb ik altijd een mooie gedachte gevonden

5 likes

Nog nooit iemand ontmoet met dezelfde naam als ik heb, vind ik wel bijzonder. Mijn 3 doopnamen zijn van mijn moeder en 2 oma’s afgeleid.

2 likes

Botor hahhahaha

6 likes

Naam 1: collega moeder
Naam 2: tante moederskant
Naam 3: overgrootmoeder vaderskant

Vind het wel een gezellig combi! Mijn siblings zijn vernoemd naar beide opa’s en oma’s dus we hebben de halve familie inmiddels gehad haha

2 likes