Stel je persoonlijke vraag #25

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • BIJ1
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • CU/SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • BIJ1
  • DENK
  • 50PLUS
  • SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SGP
  • BIJ1
  • DENK
  • 50+
  • VOLT
  • FVD

0 stemmers

3 likes

Bij die een na laatste staat PVDA ipv BIJ1 en ik wil BIJ1 stemmen :sob:

Oeps, aangepast, ik wil die My Little Pony je niet ontnemen

1 like

2 likes

Radio 10 vanaf 4 uur is echt het afvoerputje van de Nederlandse radio, op werk staat altijd radio 10 op en echt ik weet niet hoe snel ik de stekker eruit moet trekken als het 4 uur is elke dag, wat een ellende

3 likes

Dit doet mijn beste vriend en het is zooo irritant. Dan zit ik te praten en dan zit hij mee te playbacken met wat ik zeg. Dude je weet niet wat ik ga zeggen dus kappuh :face_with_symbols_over_mouth:

Hoevaak eet je een snacks zoals chocolade, koekjes, snoep of chips?

• Dagelijks
  • 3-4x per week
  • Wekelijks
  • 1x per 2 weken
  • Maandelijks
  • Vrijwel nooit
  • Helemaal nooit!

0 stemmers

Ik eet elke dag wel een koekje, de rest minder vaak.

2 likes

Wat is jouw top 3 van irritante/vreemde Nederlandse gewoontes?

• ‘Going dutch’ de rekening altijd splitten
  • De kringverjaardag
  • Hapjes op een feest? Leverworst en plakjes kaas met de nederlandse vlag
  • De polonaise
  • Letterlijk iedereen feliciteren als iemand jarig is: ‘gefeliciteerd met je buurvrouw!’
  • Elkaar 3 zoenen geven
  • Verjaardagskalenders en foto’s in de wc hangen
  • Je eten prakken
  • Stipt om 18;00 eten en genoeg koken voor exact het aantal mensen dat je verwacht, onverwachte eters dus niet gewenst

0 stemmers

1 like

Ik zou er ook best zelf voor willen betalen eigenlijk, maar lijkt me voor iedereen voordeliger als ondernemers gewoon weer geld kunnen verdienen mbv sneltesten

1 like

@Dombo Ik bedoel dus dat de overheid de testen betaalt zodat je weer naar de horeca etc kan en je zo ondernemers helpt

1 like

Behalve voor de mensen die geen sneltesten kunnen betalen omdat ~ondernemers~ er de hoofdprijs voor vragen, en daardoor (nog meer) geïsoleerd raken. Lijkt me geen heel strak plan.

2 likes

Aah op die manier, ik dacht dat je bedoelde dat ondernemers sneltesten moeten gaan verkopen en daar geld mee verdienen

Nee ik haat die particuliere teststraten nu haha

1 like
Hoe was jouw gemiddelde stemming de afgelopen maand? 100= ik was in een topstemming. 0= mijn stemming was extreem slecht
  • 0
  • 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100

0 stemmers

Ga jij aan het begin van je tandenpoetsbeurt eerst met je tandenborstel de tandpasta over alle tanden en kiezen verspreiden door ze even snel te poetsen voordat je verder gaat met de ‘echte’ poetsbeurt?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moet tijdens de polonaise altijd naar de wc dus die mis ik steeds. Echt heel toevallig, geen idee hoe dat kan.

Ik kan denk ik beter even naar het impopulaire meningen topic maar ik geef nog liever 3 zoenen dan dat ik een polonaise loop. Echt die ~traditie~ mag linea recta met Anton terug naar Tirol.

24 likes

Ik voel zon heftige haat tegen de polonaise. Zit echt diep. Ik denk dat ik er een x hulp voor moet gaan zoeken.

12 likes

Heb jij foto’s of een kalender in het toilet hangen?

• Nee, beide niet, maar vind dat best leuk eigenlijk bij anderen, wat vermaak als ik op de pot zit
  • Nee en vind het ook vreselijk, ik hoef niet naar je strandvakantie foto’s te kijken als ik bij anderen naar de wc ga
  • Alleen een kalender
  • Alleen foto’s
  • Ja allebei!

0 stemmers

Ugh ja. Of dat je overduidelijk in een hoekje geen zin staat te hebben en ome Cor je arm uit de kom trekt om je maar in die rij te krijgen.

5 likes

Als m’n wc ook niet gelijk mijn douche was zou ik sowieso een verjaardagskalender ophangen. Vind ik echt een geniaal idee en onmisbaar nederlands erfgoed

5 likes