Stel je persoonlijke vraag #25

En met foto’s bedoel ik een oncharmante foto van mijn kat in een afzichtelijke gouden kader.

3 likes
8 likes

Ja… ik moet hulp zoeken.

1 like

Bij de ticketverkoop extra “testkosten” laten betalen net zoals Servicekosten of zo’n abonnementje bij de melkweg en paradiso dat je altijd verplicht moest kopen.

1 like

Iemand wil jou machtigen om te stemmen voor hem/haar. Maar wil dat je echt op een partij stemt waar jij echt NIKS mee kan. Totaal tegenovergesteld en je bent volledig tegen hun standpunten.

Stem je dan op de partij die hij/zij vraagt?

• Ja, dat is democratie hè…
  • Ja, maar echt met moeite
  • Nee, ik sla de volmacht af
  • Nee, ik stem dan op “mijn” partij
  • Ander - vertel :upside_down_face:

0 stemmers

1 like

Ik zou het weigeren. Helemaal pro democratie maar een stem op bijv. FvD of PVV komt niet uit mijn handjes. Doe dan lekker zelf de moeite om te stemmen als je het land zo nodig de verdoemenis in wil helpen :woman_shrugging:

15 likes

Ik denk omdat de partij vooral uit hele jonge mensen bestaat?

Zo weinig Voltstemmers hier? Dat verbaast me!

Maar dit ging toch om het plaatje dat je het meest aansprak, of heb ik de boel compleet verkeerd geïnterpreteerd? Zo heb ik het namelijk ingevuld hahah :joy:

39 likes

Heel irritant, ik heb het gevoel dat mannen dit vaker doen.

Heb jij al ergens op afspraak gewinkeld?

• Ja 1 winkel
  • Ja meerdere winkels
  • Nee

0 stemmers

Jaa en ik heb er traumas van. Ik hoop dat als ik ooit nog een keer ga dat het dan minder stressvol is haha

1 like

Waar ben je geweest dan?

Bij een stoffen winkel. En van te voren had ik een heel plan en allemaal ideen. Maar in de winkel kreeg ik een mega error haha

4 likes

Als je jou vorig jaar op exact dezelfde datum had gevraagd of je het zou geloven dat wij een jaar later op afspraak konden winkelen bij o.a de action met mondkapjes op.

• Had ik gelijk geloofd
  • Zou ik niet geloven
  • Mwah zou me sterk lijken

0 stemmers

We zaten nu vorig jaar wel echt op het omslagpunt dat het serieuzer werd, dus ik had het wel geloofd. Een maand eerder? Nee.

7 likes

Zeikerd

34 likes

Haha ja dit schoot ook direct bij mij door m’n hoofd

2 likes

Zeiksnor. Ooit overgenomen.

7 likes

Als er een lijst is ben ik ook eerder geneigd om minder geld aan een cadeautje uit te geven. Omdat het aanvoelt als een verplicht nummer. :upside_down_face:

2 likes

Zaag vind ik eigenlijk beter. Maar zeg je dan ook zaagerd?