Stel je persoonlijke vraag #26

De lekkerste Dunkin vind ik de stroopwafel, maar nr. 6 (dat moet wel Raspberry Cheesecake zijn) is ook hemels :drooling_face:

3 likes

Al die fancy donuts maar niets kan tippen aan de kleffe donuts van vroeger die ze in de supermarkt hadden.
afbeelding

44 likes

Van een kwartel, niet zo spannend. En geklutst ei met suiker omdat dit vroeger een redelijk normaal drankje was om te drinken? Dus ik wilde dat ook proberen. Nou ehm dat is dus heel glibberig

Heb je liever een donut of een muffin? Smaak mag jezelf bepalen

Hij loopt steeds vast bij mij :pensive:

Muffin, maar dan eigenlijk alleen de top

afbeelding

7 likes

Vond ik ook altijd, tot ik die van de Lidl proefde. Toen vond ik ze ineens wel lekker (maar dan dus ook alleen ā€˜goede’).

Hoe is het eigenlijk met ze?

Ja een klein stukje! Ik kan me herinneren dat het gewoon naar ei smaakt, het was helemaal niet zo sterk, maar het ziet er echt super onsmakelijk uit. :grimacing:

Wow dacht dat dit een 1 april grap was van de gemeente?!

Ja per ongeluk terwijl ik geen vis zag.

visbelletje lellen

20 likes

Gadver, hoe zullen deze mensen überhaupt uit hun mond ruiken?
Wel geweldig materiaal voor een nieuwe vraag:

Wat zou je doen als goede vrienden van je hun kind holistisch opvoeden (geen tandpasta, alleen groenten eten)

• Niets, ze mogen daar zelf keuzes in maken
  • Erop wijzen dat dit niet in het belang van het kind is
  • Erop wijzen, doen ze niks, einde vriendschap
  • Melding maken bij Veilig thuis
  • Het kind ontvoeren en voer met koolhydraten en suikers geven

0 stemmers

Je hebt cake donuts en je hebt ā€˜deeg’ donuts. Die eerste liggen volgens mij vaker in de supermarkt en vind ik zelf altijd wat droog. Die tweede soort zijn veel lekkerder (echt dat oliebollendeeg zeg maar).

En nu heb ik zin in een Bijlmerbol (dat is met room en jam :yum:).

1 like

Nee eigenlijk niet, eet eigenlijk komkommer alleen met roomkaas of door een salade… Zal het eens proberen!

Ik ben al ingeĆ«nt met astra zeneca, in BelgiĆ« zijn ze er nooit mee gestopt. Nu ik al deze berichten lees… tja ik kan niet zeggen dat ik me nog helemaal okĆ© voel nu maar kan er niks meer aan veranderen.

1 like

:scream:

1 like

Concern trollen is opmerkingen maken over andermans opvoeding? Serieuze vraag, ik ken het begrip niet.
Maar denk je daar ook over als het kind groeiachterstanden krijgt of rotte tanden? Dat de ouders daar vrij in zijn?

Even mijn als enige ā€˜gewoon ja’ verklaren haha. Ik heb dat als kind dus een keer gedaan toen mijn ouders even niet op mij aan het letten waren. Het resultaat was dat ik, uiteraard, half in dat ei stikte voordat ik m door mijn keel geperst kreeg. Dit verhaal krijg ik nog elke jaar minimaal ƩƩn keer te horen van mijn ouders.

Ik weet er zelfs overigens helemaal niks meer van. Dus namens mijn ouders: dit is geen aanrader! Vooral niet als je 3 bent.

2 likes

Welke topping kies je? (Alle keuzes zijn ook vega / vegan beschikbaar)
  • Tomaat
  • Sla
  • Avocado
  • Cheddar
  • Mozzarella
  • Blauwe kaas
  • JalapeƱos
  • Augurk
  • Ketchup
  • BBQ saus
  • Mayonaise
  • Gebakken ei