Volgens mij was de meest gebruikte zin “je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen”, dus dan weet je al hoe laat het is
Ja en zielige Katja dat ze zich niet “mag” uitspreken over coronamaatregelen omdat ze dan kritiek krijgt boehoe
Oh Bilal is ook zielig.
OK next met dit programma wat een ellende
Omg en nu grapjes maken over Aziatische mensen uitbeelden, tenenkrommend. Dankjewel @Sensatie helemaal opgefokt naar bed
Ja is sinds het begin van covid ook op haar insta zo, ivm de horeca zaken van haar vriend
Ja daar hoeft npo nog geen platform aan te geven, echt irritant
Ik vond t idee van het programma goed, maar ze hadden andere mensen moeten uitnodigen, irriteerde me vooral aan Jort, maar eigenlijk iedereen van die bners.
Ja als er echte discussies werden gevoerd met voor en tegenstanders dan was het al heel anders
@Moskou sorry, maar bedankt dat je meedeelt in mijn leed
Als ik geen echte mayo kan kiezen, dan geen saus. Gadver, fritessaus
Gevoelige vraag misschien?
Wij staan zelf voor deze keuzes, en er zijn echt zoveel verschillende zienswijzen… Ben wel benieuwd hoe anderen daar naar kijken.
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
- Nee: lot mag bepalen
- Ja
- Anders
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Waar kan ik die kaasboer vinden? Ik heb nog geen lekkere vegan kaas gevonden
Toevallig speelt deze situatie in mijn familie.
Laat je kind alsjeblieft niet testen als dat toch geen consequenties heeft *op kinderleeftijd. Je hebt het recht zoiets niet te weten. Een kind kan zelf die keuze maken na zijn/haar 18e. Niet aan jou om te bepalen.
*edit
De Grote Nutteloze Werken, en als je into true crime/mysteries bent de Yuba County Five en het Dyatlov Pass incident, is het eerste wat zo in me opkomt
Op de radio bij het item ‘ben ik de enige’ was iemand helemaal verbaasd dat ze niet de enige was die een WhatsApp-gesprek heeft met haarzelf lol
Heb jij een WhatsApp-gesprek (of ander social media platform) met jezelf?
- Ja duh
- Nee
0 stemmers
Als je op Reddit zoekt naar ‘‘Wikipedia rabbitholes’’ kom je wel wat interessante dingen tegen. De pagina waar ik zo het eerst opkom is ‘‘The list of unusual deaths’’.
Ja en nee, niet op mijn eigen telefoon. Maar ik heb wel whatsapp op mijn werktelefoon en prive telefoon. Als ik dan iets bedenk dat ik moet doen app ik het van de ene naar de anderen.
Maar dus geen groep met mezelf op mijn eigen telefoon.
Oke lekkere uitleg
Over de vele Duitsers die na ww2 zijn omgekomen en weer moesten vluchten. Iets waar ik nooit eerder van had gehoord!
Ik begin altijd bij list of people who disappeared mysteriously of die ene over mensen die zich dood hebben gelachen en andere vreemde doodsoorzaken. En dan klik ik eigenlijk zo door. Maar mijn interesees zijn super luguber
Vond dit ook zooooo’n domme ben ik de enige. Hoe kun je denken dat je hiermee de enige bent?
Dit is mijn favoriete pagina geloof ik
Omg zo handig, hoe kan ik met mezelf whatsappen?