Ja klopt
nu ligt mn eigen trap vol tot aan de helft.
Vanmorgen voelde het…
- Alsof het maandag was
- Gewoon, als een woensdag
- Als een nog zwaardere maandagochtend
- Geen van allen
0 stemmers
Als een dinsdag gek genoeg haha
En toen opende ik m’n mail en zag ik de schade van 2 dagen vrij zijn bij een internationaal bedrijf
Zonnebaden:
- Vreselijk
- Vind ik heerlijk
- Doe ik graag
- Doe ik nooit
- vind ik dodelijk saai
0 stemmers
Ik moest vorig jaar lachen toen mn vriend zei ik ga niet op zo’n stomme handdoek liggen in de zon. Haaaaha. Ik heb zelf het geduld er niet voor.
Koningsdag is mijn favoriete feestdag. Niet omdat ik nou zoveel heb met het Koningshuis (we hadden letterlijk elk ander ding kunnen vieren voor mij part), maar: (bijna) iedereen is vrij, niemand hoeft naar familie toe voor verplichte diners dus al je vrienden kunnen mee leuke dingen doen. Er zijn allemaal vette festivals en feestjes en als je dat niet leuk vindt is er nog van alles anders om te doen: vrijmarkt, door de stad slenteren met een biertje, naar bandjes kijken, samen in de tuin zitten, thuisfestival houden. En het is midden in de lente dus het is ook nog eens bijna altijd mooi weer. Jep, echt mijn favoriete nationale feestdag!
Ik ben op t strand 90% van de tijd in het water.
Ik vind het heerlijk, maar houd het nooit lang vol dus ren na tien minuten weer snel naar binnen. Onder een parasol in de tuin vind ik dan wel weer echt goed te doen.
Wat is je favoriete feest?
- Valentijnsdag
- Pasen
- Koningsdag
- Bevrijdingsdag
- Pinksteren
- Moederdag/Vaderdag
- Sinterklaas
- Kerst
- Oud en nieuw
- Anders
0 stemmers
Halloween!
Bevrijdingsdag omdat ik dan altijd mijn verjaardag vierde 

Ik heb het geduld niet maar mede doordat ik meteen verbrand. Voel mezelf dan letterlijk helemaal wegbranden in de zon. Geef mij maar schaduw!
Koningsnacht 
Bevrijdingsdag km de redenen die @Dombo ook al noemde: geen verplichte familiebezoekjes, grote verwachtingen van uitgebreide maaltijden, veel feestjes maar helemaal niets doen is ook een optie. Zo jammer dat het niet elk jaar een vrije dag is…
Ik krijg echt enorme koppijn van zitten in de zon. Lopen/fietsen gaat nog wel maar toch liever in de schaduw. Naast dat ik geen behoefte heb aan bruin worden snap ik dus niet hoe mensen een uur in de brandende zon kunnen zitten. In het park ga ik ook altijd in de schaduw zitten.
Ik kan wel uren in de hangmat in de schaduw zitten en een beetje lezen en slapen.
Koningsdag is ook mijn favoriete feestdag. Ik ben deze week uitgerekend (zwanger) en mijn enige wens was om niet op Koningsdag te bevallen zodat ik in ieder geval elk jaar m’n favoriete feestdag nog heb en niet een (kinder)verjaardag hoef te vieren. Spoiler alert: doel behaald, baby is still on board.
Als iemand geen vlees en vis eet, behalve op speciale gelegenheden een paar x per jaar zoals eigen verjaardag en bepaalde feestdagen soms vis/sushi. Hoe zou je dit eerder noemen?
- Vegetariër
- Flexitariër
- Pescotariër
0 stemmers
Hoe voel je je nu?
- Blij
- Angstig
- Verveeld
- Verward
- Kut
- Jaloers
- Verdrietig
- Opgelaten
- Normaal
- Boos
- Verbaasd
- Weet ik niet
0 stemmers
Eigenlijk tering brak, maar die staat er niet bij dus dan maar kut
Eigenlijk zoals diegene zichzelf wil noemen. Eerst was ik daar heel principieel in ‘hoe kun je jezelf vegetariër noemen als je vis eet’ maar nu vind ik dat juist kinderachtig.