Stel je persoonlijke vraag #27

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #26 - #5114 door Puzzelmeiske.

Previous discussions:

3 likes

Heb jij de film Gone Girl gezien?

  • Ja, geweldig, goede film
  • Ja, niet zo leuk
  • Nee nog niet maar dat ga ik nog doen
  • Nee en dat ga ik ook niet doen

0 stemmers

Blijft echt een van mijn favo’s. Ondertussen al 10 keer gezien (oke ik overdrijf maar wel 4 keer minimaal)

3 likes

Wij halen tegenwoordig altijd Kordaat en werkelijk iedereen die langskomt is daar zeer tevreden mee. Prima pils, zeer goedkoop.


Ik heb een discussie met mijn vriend dus:

Welke saus bij een kaassoufle?

  • Chilisaus
  • Frietsaus
  • Ketchup
  • Mayonaise
  • Anders
  • Geen saus

0 stemmers

Heb je ooit een broodje kaassouflé met frietsaus gegeten?

  • Ja en het is een geweldige combi
  • Ja, maar niet geweldig
  • Nee, maar lijkt me lekker
  • Nee, lijkt me niet lekker

0 stemmers

1 like

Is met Emily Blunt toch? Vind haar echt een goede en leuke actrice, maar het spreekt me niet echt aan. Misschien ook omdat ik het boek maar mwah vond.

1 like

Ooh echt đŸ„Č ik vond hem echt heel goed. En ik ben juist wel fan van zijn films, the accountant vond ik ook heel leuk bijvoorbeeld.

@Marquez nee voor zover ik weet speelt zij er niet in. Hoofdrolspeelster is Rosamund Pike.

1 like

Satésaus. Elk ander antwoord is fout.

35 likes

Sambal :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Laat maar ik zat aan een hele andere film, the girl on the train, te denken. Hoe ik hier mee in de war raakte weet ik ook niet :upside_down_face:

2 likes

Een broodje Spee heeft voor mij de kaassoufflé naar een heel nieuw niveau gebracht.

3 likes

Appelmoes :grimacing:

8 likes

Wat vind jij ‘snel’? In de context van: ik zie/spreek je snel (weer)

  • Een dag
  • Een paar dagen
  • Een week
  • Langer dan een week
  • Langer dan een maand
  • Snel is in dit geval een eufeminisme voor ‘nooit’ of iig niet in de nabije toekomst

0 stemmers

Wat vind jij ‘straks’? In de context van: tot straks

  • (Max) een aantal minuten
  • (Max) een kwartier
  • (Max) een half uur
  • (Max) een uur
  • (Max) een paar uur
  • Langer dan een paar uur

0 stemmers

Wat vind jij ‘zo’? In de context van: tot zo (dadelijk)

  • (Max) een aantal minuten
  • (Max) een kwartier
  • (Max) een half uur
  • (Max) een uur
  • (Max) een paar uur
  • Langer dan een paar uur

0 stemmers

Ik heb hier vaak discussie over met vrienden. Ik vind vaak dat als iemand ‘tot zo’ zegt, dat dat veel te snel is tov wat het plan is, dus dat je dan eigenlijk ‘tot straks’ moet zeggen.

3 likes

DIT zijn dus dingen die ik niet aan normale mensen snap. Zeg gewoon het aantal minuten, uren, dagen etc. Dit is vaag. Zo kan 5 minuten of een uur zijn en dan verwacht je dat er geen misverstanden zijn?!

13 likes

Hangt af van de situatie vind ik. Tot snel = ooit (niet gedefinieerd).
Straks & zo = refereren naar afgesproken uur maar kan binnen een kwartier zijn of ook binnen een uur

4 likes

Alle saus

2 likes

Ik zou nog altijd voor de optie “geen kaassoufle” gaan.

10 likes

@Kauai Heel veel shit maar de opmerkelijksten waar ik nu aan denk: een nacho bowl in de vorm van een sombrero waarbij je op een knopje kon drukken en dan ging het sausdeel open en kwam er een Mexicaans liedje, een verschrikkelijke en veel te grote fluwelen stoel in de vorm van een hand (meegenomen door een vriendin en in mijn huis gedumpt waar hij veel te lang is gebleven), en van die gouden palen met fluwelen snoer die langs de rode loper ingang van Pathé stonden. Die laatste zijn gepikt toen we dronken waren en na 8 jaar nog steeds in gebruik na in verschillende huizen van meerdere vrienden hebben gestaan. De rest heel keurig van het grofvuil vandaan.

8 likes

Mosterd

1 like

Vind ik ook de beste optie ja

1 like

Dit is echt geweldig

4 likes

Ik had precies dit toen ik gestemd had

2 likes