Zo laag Denzel
- Chocoladehagelslag
- Sambal
- Komkommer
- Banaan
- Jam
- Vruchtenhagel
- Chocoladepasta
- Kokosbrood
- Gebakken uitjes
- Augurk
- Appel
- Nootjes
- Honing
- Anders?
0 stemmers
Kaas of marmite.
Beste: pindakaas, kaas en komkommer.
Pindakaas met banaan en rijstmelk/sojamelk en eventueel ijs, als smoothie/milkshake
Roomboter
Jaaaa dit is echt zo lekker
Hoe kon ik boter nou vergeten
Geen pindakaas
Suiker!
Cervelaatworst met stroop
- Ja deze Bourgondische smaakcombinatie voel ik wel
- Gadverdamme Pollewop hoe kom je hier nou weer bij?!
0 stemmers
Hahahaha ik wist dat jij sowieso ging reageren
Zat er een fornuis of kookplaat bij jouw huidige/laatste huurhuis?
- Ja
- Nee die moest ik zelf kopen
0 stemmers
En voor de mensen met een koophuis, zat dat in jouw huidige/laatste huis?
- Ja
- Nee die moest ik zelf kopen
0 stemmers
Overgekocht van de vorige bewoners. Dus ja en nee denk ik?
Huur: zit een inbouw keuken in
Koop: nieuwbouw huis
Dat moet je op ja stemmen! Met zelf kopen bedoelde ik dat je er echt zelf een moest meenemen of ergens anders los kopen, misschien was dat niet helemaal duidelijk.
Hahaha in mijn huidige huurhuis zat een fornuis en toen we gingen kijken zei mijn huurbaas doodleuk “Ja, deze doet het niet. Maar die gebruiken jullie toch niet.” Ik zat echt zo ??? Huh.
De koelkast bleek het ook niet te doen. Maar hij heeft ze gelukkig allebei vervangen dus nu hebben we juist een nieuwe mooie rvs koelkast en fornuis.
Dit snap ik best wel. Ik ben nog vegetariër, maar vlees vind ik echt lekker. En ik word er helemaal enthousiast van als het puur/ethisch/eerlijk is. (zelfs al eet ik het nu niet) Ik hoop later een tuin met kippen te hebben, en dan hoop ik daar als ze oud en verschrompeld zijn ook soep van te kunnen trekken .
En geitenkaas salade/uit de oven ben ik ook wel helemaal klaar mee. Het ruikt ook naar stal. No thank you.
Al moet ik ook zeggen dat 't Vega aanbod wel echt verbeterd is met de jaren! (behalve in 't Bourgondische brabant/limburg/vlaanderen)
Beschouw jij jezelf als open-minded? Niet anoniem:
- helemaal niet
- enigszins
- gemiddeld
- heel erg
0 stemmers
En nu anoniem:
- helemaal niet
- enigszins
- gemiddeld
- heel erg
0 stemmers
Huis waar ik nu 1 zit was er 1 ingebouwd maar meeste huurwoningen die ik bekijk moet je zo een los fornuis aanschaffen.
Dit zijn precies mijn twee lievelings, hoe moet ik kiezen??