Stel je persoonlijke vraag #27

afsluiting!

Wel leuke pollšŸ‘

1 like

Dan wordt het wel eens tijd dat de alwetende motherlode gaat gebruiken en niet de rags to riches challenge met me doet.

26 likes

Is je contract met je huidige leverancier al maandelijks opzegbaar? Meeste energiecontracten zijn 1 jaar, en als je voor die tijd opzegt moet je een boete betalen. Ander ding om op te letten is de timing van overstappen. We hebben nu net de winter gehad, in de winter zijn je energiekosten hoog. Dus er bestaat de kans dat je moet bijbetalen als je nu overstapt omdat je (vooral als je halverwege het contractjaar overstapt) het hoge verbruik van de wintermaanden nog niet hebt kunnen compenseren met laag verbruik in de zomer. Dan kan je voorschot te laag zijn geweest en dus bijbetalen. Ten slotte: let goed op de vaste kosten (leveringskosten). Daar kan nog flink verschil in zitten tussen leveranciers. Tarief per kwh elektra en per kuub gas is centenwerk verschil meestal dus dat is niet zo interessant.

Lang verhaal kort: let even op of je geen boete van je huidige leverancier krijgt en ik zou eigenlijk aanraden om alleen na volledige contractjaren over te stappen en niet halverwege.

1 like

Thanks! We doen dit momenteel per mail indd. Uiteindelijk hebben we al de kosten gemaakt natuurlijk(behalve voor de levering), dus het annuleren willen we niet zelf als optie aandragen. (het kan natuurlijk wel). Het persoonlijk nemen doe ik na een aantal jaar niet meer, maar je wilt een klant wel zo lang mogelijk bij je houden zonder teveel extra werk/annuleringen en daarbij is begrip dan extra fijn.
Sommige klanten zien het als ā€˜smoes’ als je een uitleg geeft waarom het vertraagd is, en sommigen willen zoveel mogelijk transparantie. Dat is lastig :stuck_out_tongue:

1 like

Misschien niet helemaal hetzelfde maar ik kreeg net een mailtje van een winkel waar ik ondergoed had besteld. Een van de bh’s was uitverkocht en moest opnieuw naar productie. Dus 2 weken vertraging. Vraag was of ik wilde bellen zodra ze even mee konden denken voor een oplossing. Nu was het voor mij geen probleem om te wachten. Maar vond het fijn dat ze het lieten weten en aan gaven dat ze mee dachten over een oplossing.
Denk dat je het nooit helemaal goed kan doen voor iedereen. Maar zulke dingen gebeuren lijkt me. Als ik er echt haast mee had was annuleren wel prettig geweest.

2 likes

Ik zou het wel vervelend vinden omdat mijn ongelukkig-zijn dan nog nuttelozer is dan het nu is. Dan had ik al die stomme dingen dus niet hóeven te voelen.

4 likes

Ik denk dat uberhaubt mailen al goed genoeg is. Soms moet je er als klant achter aan en dan is het " Ohja duurt ff wat langer oeps"

3 likes

Ik dacht net: hƩ @mevrouwpastoor werkt ook in het onderwijs, maar jij bent heel iemand anders @Calatrava :joy: je forumfoto

We hadden toch een mevrouwpastoor hier of ben ik nou gek?!

@anon25085977 ?

2 likes
Wat is jouw favo nummer van de Backstreet Boys?
  • We’ve Got It Goin’ on
  • Never Break your heart
  • Get down
  • Quit Playing Games
  • Anywhere for you
  • Everybody
  • As Long as You Love me
  • I want it that way
  • Show Me the Meaning of Being Lonely

0 stemmers

Ja en oma ook <3

3 likes

Soms, een trui en oorbellen. Maar toen bedacht ik me: veel van mijn Long sleeves en simpele t-shirts die ik elke nacht draag als pyjama, zijn van mijn moeder geweest.

Computersimulatie is okƩ, maar zou liever ontdekken dat we in een of ander alien aquarium leven. Dat de aarde een soort dolfinarium of madurodam is op een andere planeet.

6 likes

hahaha dat zouden we wel verdienen, na alles wat wij dolfijnen hebben aangedaan gvd :cry:

6 likes

Als ik een ding van de matrix heb geleerd is het dat het allemaal leuk en aardig is totdat je erachter komt.

4 likes

Incomplete is de beste :pleading_face:

6 likes

zolang ze aub maar niet met de 100 baby challenge aan komen zetten

7 likes

Ik zou het liefst via de mail willen en dan wel dat je merkt dat het een persoonlijk mailtje is en niet een standaard mailtje waarvan je denkt dit is in 1x naar bijv 100 mensen is uitgestuurd.

Dat voelt voor mij menselijker aan en heb ik meer begrip op dan dat ik bijv van h&m een standaard mail krijg dat het vertraagd is (niet dat ik dan bij h&m gillend aan de telefoon hang)

Heb je al een vakantie geboekt voor de (zomer)vakantie?
  • Ja, in Nederland/BelgiĆ«
  • Ja, binnen Europa
  • Ja, buiten Europa
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat is je favoriet?

• Pasta
  • Brood
  • Rijst
  • Aardappel

0 stemmers