Ik zou het wel vervelend vinden omdat mijn ongelukkig-zijn dan nog nuttelozer is dan het nu is. Dan had ik al die stomme dingen dus niet hóeven te voelen.
Ik denk dat uberhaubt mailen al goed genoeg is. Soms moet je er als klant achter aan en dan is het " Ohja duurt ff wat langer oeps"
Ik dacht net: hé @mevrouwpastoor werkt ook in het onderwijs, maar jij bent heel iemand anders @Calatrava je forumfoto
We hadden toch een mevrouwpastoor hier of ben ik nou gek?!
- We’ve Got It Goin’ on
- Never Break your heart
- Get down
- Quit Playing Games
- Anywhere for you
- Everybody
- As Long as You Love me
- I want it that way
- Show Me the Meaning of Being Lonely
0 stemmers
Ja en oma ook <3
Soms, een trui en oorbellen. Maar toen bedacht ik me: veel van mijn Long sleeves en simpele t-shirts die ik elke nacht draag als pyjama, zijn van mijn moeder geweest.
Computersimulatie is oké, maar zou liever ontdekken dat we in een of ander alien aquarium leven. Dat de aarde een soort dolfinarium of madurodam is op een andere planeet.
hahaha dat zouden we wel verdienen, na alles wat wij dolfijnen hebben aangedaan gvd
Als ik een ding van de matrix heb geleerd is het dat het allemaal leuk en aardig is totdat je erachter komt.
Incomplete is de beste
zolang ze aub maar niet met de 100 baby challenge aan komen zetten
Ik zou het liefst via de mail willen en dan wel dat je merkt dat het een persoonlijk mailtje is en niet een standaard mailtje waarvan je denkt dit is in 1x naar bijv 100 mensen is uitgestuurd.
Dat voelt voor mij menselijker aan en heb ik meer begrip op dan dat ik bijv van h&m een standaard mail krijg dat het vertraagd is (niet dat ik dan bij h&m gillend aan de telefoon hang)
- Ja, in Nederland/België
- Ja, binnen Europa
- Ja, buiten Europa
- Nee
0 stemmers
Wat is je favoriet?
- Pasta
- Brood
- Rijst
- Aardappel
0 stemmers
vind het echt heerlijk om een boterham met hagelslag als avondeten te eten
Ontbijt als avondeten is ook echt mijn lievelings
Aardappel want frietjes, maar brood want zoveel verschillende lekkere broodjes.
Wel echt brood, dus geen boterham. En daaronder versta ik dan ook wraps, naan, etc.
Welk nummer is jouw favo van de BB #2
- The One
- Shape of My heart
- The call
- More than that
- Drowning
- Incomplete
- Just want you to know
- I still
0 stemmers