Stel je persoonlijke vraag #27

Haha wat een ventje joh, zou me er niks van aantrekken, wat een geblaat.

@anon28710462 ahh echt lief beschreven. Ik schijn ‘s nachts ook altijd een kachel te zijn, maar ik adem heel hard door m’n mond dus ik kan me voorstellen dat m’n vriend dat niet als erg gezellig of veilig ervaart (hij zeikt er altijd over, maar anders stik ik ja!!)

3 likes

Ik moest echt héééél lang nadenken waar dit over ging :joy:

4 likes

Aanplak?? Wat riep je dan? Aanplakvrij? Dat klinkt nog stommer dan buutvrij :joy:

25 likes

Ik snap het niet haha, wat is buut en aanplak? Ik riep gewoon “gevondeeeeeen”

8 likes

buut vrij voor de hele pot (?)

63 likes

Buurt vrij voor de hele pot. Maar nu ik dit lees denk ik dat ik wellicht de enige was die buurt zei en de rest ‘gewoon’ buut, maar dat ik dat verkeerd verstaan heb al die tijd?! Hahah :sweat_smile::sweat_smile:

13 likes

Ben nu wel heel benieuwd waar je vandaan komt, heb nog nooit van aanplak gehoord en zo naar de poll kijkend ben ik niet de enige :sweat_smile: Bij ons was het als je als teller iemand had gevonden ‘buut Acquiesce’ en als je als verstopper bij de buut wist te komen ‘buut vrij voor de hele pot!’ en dan was je echt de man. :sunglasses:

4 likes

Hoe meer ik verder lees hoe meer ik besef dst ik niet altijd buut zij, maar ik kan me niet helemaal meer herinneren wat het andere woord was. Misschien toch aanplak

1 like

Leuke professionaliteit, dat hij bij jouw vriendin gaat klagen.

Goed dat je daar weg bent.

10 likes

10 tellen in de rimboe:

• Ken ik
  • Ken ik niet
  • Speelde ik
  • Speelde ik niet

0 stemmers

3 likes

Ik ben nog steeds zuur dat mijn vader mijn perfecte verstopplek verlinkte toen ik me met 1 seconde nog kon verstoppen :joy:

1 like

Springtouwen met zo’n groot springtouw waarbij je moest inspringen

Springtouw+1

Ik vond dat leuk maar een vriendin zegt altijd dat ze er nog trauma’s over heeft.

• Ik vond dit leuk
  • Ik vond dit kut
  • Ik deed dit nooit
  • Ik deed dit soms
  • Ik deed dit regelmatig

0 stemmers

2 likes
  • Eerst ontbijt dan koffie
  • Eerst koffie dan ontbijt
  • Geen van beide
  • Beide samen
  • Enkel koffie
  • Enkel ontbijt

0 stemmers

1 like

Ik vond vooral het inspringen echt heel eng. Was als de dood dat ik op mijn snufferd zou gaan en mijn voortanden kwijt zou raken. Als ik er eenmaal in was vond ik het wel weer oke, maar iedere keer weet die survivalactie met inspringen, no thanks.

14 likes

Voor de variatie deden wij ook wel eens 10 tellen in de oceaan, of in de woestijn. Precies hetzelfde spel verder haha. Maar vaak startten we op 20 tellen omdat het schoolplein zo groot was anders.

Echt veel gespeeld!

1 like

Never forget de werkgever van mijn eerste bijbaantje “wij zijn er niet zodat jullie je huur kunnen betalen, je werkt hier omdat je het leuk vindt!”

image

51 likes

Doe jij vandaag iets oranje aan?

• Ja, normaal ook op Koningsdag
  • Ja, maar normaal niet op Koningsdag
  • Nee, normaal wel op Koningsdag
  • Nee, normaal ook niet op Koningsdag
  • Ik ben Belg

0 stemmers

In spin de bocht gaat in, uit spuit de bocht gaat uit!

40 likes

Zulke rare teksten eigenlijk haha. Wat staaat hier

10 likes

Ik wil eigenlijk al sinds m’n 15e de perfecte oranje outfit die ik gewoon elk jaar uit de kast kan pakken en ik zie er fab uit. Maar sinds oranje totaal niet mijn kleur is en het soms 5 graden is en soms 20 is dat nog steeds niet gelukt.

7 likes