Stel je persoonlijke vraag #28

Love broccoli maar niet de scheetjes daarna

Lievelingsgroente :green_heart:

4 likes

Want iedereen die single is is natuurlijk op zoek naar een relatie, dat is het hoogste doel in het leven :roll_eyes:

(Geen reactie op jou uiteraard, maar op die vrouw. How about no)

4 likes

Zoo hatelijk altijd als je aan iemand vraagt ‘hoe gaat het?’ en dat iemand dan zegt ‘jaaa drukdrukdruk’

Oke? Is dat positief? Gaat het dan goed of niet

Druk druk druk

• Ik zie dat over het algemeen als iets positiefs
  • Ik zie dat over het algemeen als iets negatiefs
  • Ik zie dat neutraal

0 stemmers

1 like

Das toch ook geen antwoord op de vraag eigenlijk.

6 likes

Haha nee maar heel vaak verwerken mensen het woord druk in zo’n antwoord. ‘Lekker druk’

2 likes

Oh, ik antwoorde wel eens met druk maar dat bedoelde ik dan zeker negatief.
Dat kwam vooral door werk en ik ben heeeeeel blij dat dat nu niet meer zo is. Maar daarvoor heb ik wel van baan moeten veranderen (en dat wilde ik al lang maar kostte wel tijd om voor elkaar te krijgen)
Edit: wel tegen vrienden trouwens, niet random mensen in een oppervlakkig gesprekje
Edit edit: en ik zou nooit druk druk druk zeggen haha

1 like

Nouja, relatie, kortstondig luchtig amusement kan natuurlijk ook he? Wel weer een van de eerste gelegenheden waar er veel onbekende leeftijdsgenoten zijn!

Maar goed, daar hoeft natuurlijk ook niet iedereen naar opzoek te zijn

Theo Maassen zei over dat drukdrukdruk als je het echt zo druk hebt, dan zeg je het geen 3 keer.

Ik vind dat ik t op mijn werk wel vaak te druk heb. Privé niet.

Kutwoord eigenlijk, druk

1 like

Nee inderdaad, en het ging over “er verkering aan overhouden” volgens mij, vandaar.
En niets tegen mensen die daar wel naar op zoek zijn hoor (luchtig vermaak of een relatie), wat dat betreft is dat eigenlijk best een leuke tip.
Maar ik vind het zo irritant dat er altijd maar vanuit wordt gegaan dat IEDEREEN dat wil en dat dat iedereens einddoel is. Ligt ook aan mij hoor en ik ben op het moment extra prikkelbaar omdat ik toevallig net een artikel heb gelezen over hoe de maatschappij single zijn ziet als een naar en weelijwekkend tussenstation op weg naar een relatie :sweat_smile:

5 likes

Die van ons heette Vladimir. Maar ik weet niet meer waarom. Maar wij riepen dus naar elkaar: “wil jij Vladimir nog effe boven zetten?” “Is Vladimir in de slaapkamer?” “Vladimir zit vast op het tapijt.” Etc :face_with_monocle:

3 likes

hahaha natuurlijk een freelancers platform

work hard play hard

1 like

Ik ging even zoeken en er is toch iemand met precies mijn naam :eyes:

2 likes

Heb jij vriendinnen die jou foto’s/videos in lingerie ofzo sturen via app/snap? En dan niet per se; hey wat vind je van dit setje? Maar gewoon.

• Ja
  • Nee en zou ik gek vinden
  • Nee maar zou ik niet per se gek vinden

0 stemmers

2 likes

Nee, zou het eigenlijk wel leuk vinden als we dat deden (maar ik denk niet dat m’n vriendinnen ervoor in zijn)

2 likes

Maar vooral omdat ik via prullenbackvaccin mijn vaccinatie heb gehad, dus ik ben erheen gesjeesd en heb alleen even gecheckt of ze makkelijk bij mijn bovenarm zouden kunnen.

Gewoon die woning verhuren voor de echte bible belt experience.

Is dit zielig of grappig?

• Zielig
  • Grappig

0 stemmers

wtf???

Ik durf het bij voorbaat al niet te kijken maar stem wel alvast op zielig. :thumbsup:

7 likes