Stel je persoonlijke vraag #28

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #27 - #5121 door Evenveel.

Previous discussions:

5 likes

Hoe oud is jouw huis:

  • Na 2015
  • 2010-2015
  • 2000-2015
  • 1980-2000
  • 1960-1980
  • 1930-1960
  • < 1930

0 stemmers

@nello ik had het niet verwacht omdat ik dacht dat in mijn stad de huizen best wel duur waren door heel veel vraag maar ik heb net een huis met 3 slaapkamers gevonden voor 95.000? Ook best dicht bij het centrum? haha (en appartementen vanaf 50.000 ook)
edit: oeps moest geen antwoord zijn op dit bericht, foutje

3 likes

@Lemongrab Ik doe het even zo. Nee ik snap ook niet waarom dat iets zou zijn om trots op te zijn, ik heb daar een vrij onsubtiele mening over zelfs. Maar ik zie op instagram veel mensen die lijstjes delen welke wereldsteden ze allemaal wel niet zijn geweest. En dan denk ik UGH lekker de wereld kapot vliegen met zn allen, lekker bezig.

11 likes

Kopen!! :crazy_face:

2 likes

Ik woon in de randstad in een boerengat waar zelfs het goedkoopste huis 400.000 kost :sob:
Zijn helemaal gek geworden hier. Zelfs geen supermarkt te vinden, maar wel ‘randstad’ en ‘uitvalswegen’ top man

8 likes

Oh die zag ik net ook :roll_eyes:
Hoeveel steden ben jij geweest?

  • 0-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • 51-55
  • 56-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100

0 stemmers

1 like

Wat wat wat! Waar woon jij ik ga verhuizen

1 like

‘Bevlogen’ (hehe) zijn vind ik ook niet bewonderenswaardig en ik word echt verdrietig van hoeveel mensen vliegen, maar als je per trein/fiets/zeilboot whatever de halve wereld gezien hebt, vind ik dat wel gaaf!

2 likes

Ik veronderstel van wel, er stond maar 1 foto op de site dus kon er niet erg veel uit opmaken :sweat_smile:
@Totoro ik denk het :rofl:
@EllaFitzgerald in Gent haha ik zie nu dat vrt zegt dat het de 2e duurste stad van Vlaanderen is op dat gebied (gemiddeld 337.000 voor een huis en 288.000 voor een appartement) dus helaas haha

@Eddie z’n laatste lief heeft z’n rekening geplunderd? :anguished: maar klinkt wel als dat het de beste oplossing is geweest!

4 likes

Duurste: 9 miljoen
Goedkoopste: 275K

Ik was echt super verbaasd dat er zo’n “goedkoop” huis was maar het is dus in een trailer park :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Ik zie dat in mijn stad een KAMER van 16m2 te koop is voor 79.500. Wtf.

5 likes

Kan je precies met een jubeltonnetje kopen, hou je nog wat over voor de inrichting

4 likes

allitereert wel lekker, “ik heb een koopkamer!”

6 likes

Ik wil volgende week een weekendje weg en heb allemaal super leuke hotels uitgezocht, maar ik kan zo geen stad kiezen. Waar zou jij heen gaan voor een nachtje weg?

  • Den Haag
  • Amsterdam
  • Utrecht

0 stemmers

Al meerdere keren zelfs, elke keer met flinke spel-/typfouten.
Ik vraag me af of het komt door het datalek bij FB. Veel Nederlandse telefoonnummers zijn buitgemaakt kortgeleden, waaronder het mijne, en sindsdien krijg ik spam-SMSjes en spam-telefoontjes uit andere landen.

5 likes

Ik ben nog nooit in Den Haag geweest, dus dan is de keuze makkelijk! In Amsterdam ben ik wekelijks vanwege werk en Utrecht heb ik al heel vaak gezien.

1 like

Wat zou jij doen? Je bent bijna afgestudeerd en krijgt een uitnodiging om je proclamatie vrijblijvend bij te wonen. Studiegenoten heb je door corona nooit ontmoet en je mag wellicht niemand anders mee uitnodigen. Zou jij gaan?

  • Ja, boeiend
  • Nee ik zou niet gaan. Stuur mijn diploma maar met de post.

0 stemmers

Ik zou zelf tegenwoordig elke uitnodiging voor eender welk sociaal event aanvaarden. :sweat_smile: En wie weet leer je wel leuke mensen kennen? Je hebt alvast een gespreksonderwerp haha

8 likes

Lol ik dacht bij Vienna eerst aan zo’n stadje in ItaliĂ«. Overigens ook geweest en leuker dan Wenen.

1 like