Stel je persoonlijke vraag #28

Brave viel vet tegen ik was enorm teleurgesteld want het oorspronkelijk idee en de setting zijn zo vet. :sob::sob::sob:

5 likes

Krijg je ervan als een sexist de vrouwelijke regisseur voor een man vervangt

Als ik miljarden erf van een kassiewijle CEO dan ga ik die film opnieuw laten opnemen na een rewrite-sessie en hetzelfde met Game of Thrones. En verdien ik al die investeringen weer terug.

4 likes

Ik werk er voor één! Maar meer in de kunst/cultuurhoek dan iets als de Elle haha. Maar op kantoor hebben we wel altijd veel andere tijdschriften ook dus via daar blijf ik aardig op de hoogte

3 likes

Jaaaa plzzz!

Begin gewoon een vooruitstreven feministische filmmaatschappij.

1 like

Lakt(e) jouw (ex)-partner wel eens (een deel van) jouw nagels? Bijvoorbeeld je dominante hand omdat het anders lelijk werd.

  • Ja
  • Nvt (geen relatie gehad of draag nooit nagelak)
  • Nee, wel relatie (gehad) en wel eens nagelakdragend

0 stemmers

1 like

Aw dit klinkt heel lief en schattig, zie het ook al helemaal voor me :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heeft België trouwens ook thuisbezorgd? Duitsland heeft bijvoorbeeld Lieferando en ook exact hetzelfde logo als thuisbezorgd.

Edit: oh dat heet takeaway?

Ja zat het net idd. Van duitsland verbaasd het me niet dat het lieferando daar heet aangezien zij overal een eigen naam voor willen hebben. Maar in heel veel landen heet het dus gewoon takeaway of justeat.

Dat is geen pixar film :no_mouth:

5 likes

Nee maar ik lak wel de teennagels van m’n vriend. Hij wil glitters en allerlei kleurtjes altijd omdat hij dan feest tenen heeft. Ons buurjongetje van 3 zag dat en riep: huh dat is voor meisjes dus m’n vriend zei: nou ik ben toch geen meisje dus het is niet alleen voor meisjes en toen zag je gewoon wat verschuiven in dat koppie. Heel leuk om te zien!

55 likes

In België had je vroeger én takeaway én justeat. Waren echt 2 verschillende apps. Maar blijkbaar altijd hetzelfde bedrijf geweest dan?

1 like

We zijn op de 2e helft van het jaar! Voelt dat voor jullie ook zo?

  • Is het niet nog maart?
  • Ja het voelt precies als de helft van het jaar
  • Voor mijn gevoel is het al bijna 2022
  • Anders

0 stemmers

2 likes

In Nederland ook, maar takeaway heeft justeat overal overgenomen

1 like

:pleading_face:

3 likes

Waarschijnlijk is het onderwerp in dit topic allang verschoven, maar wilde toch even zeggen dat ik het niet zo aardig vind wat je schrijft, over de mensen die zich niet willen laten vaccineren. Er zijn helaas ook mensen die niets liever willen maar een te kwetsbare gezondheid hebben!
Waarschijnlijk bedoelde je het niet verkeerd, maar het schoot me toch een beetje in het verkeerde keelgat.

1 like

Ok, maar ze schreef: “voor wie moeten we in lockdown, voor mensen die zich expres niet laten vaccineren?” Terwijl een potentiële lockdown toch niet alleen is voor die groep, maar juist voor iedereen die niet beschermd, is, vrijwillig of onvrijwillig.
Daarom vond ik het een vervelend berichtje.

Edit: dit was gericht @Dombo maar ik zie dat ze haar bericht heeft verwijderd.

1 like

Ja dit, en daarnaast kunnen sommige mensen ook kwetsbaar worden ondanks dat ze gevaccineerd zijn, omdat je door een andere behandeling (tijdelijk) een verminderd immuunsysteem hebt.

5 likes

Ik verplaats m’n antwoord even naar het coronatopic trouwens