Stel je persoonlijke vraag #29

Blijkbaar gebeurt dit echt heel vaak. Ken iemand met een bedrijf waarbij je Duits moet spreken met klanten en sollicitanten logen hier zo vaak over dat hij nu een deel van het sollicitatiegesprek in het Duits doet.

5 likes

Ook wel een aantal zaken meegemaakt.
Ik heb één wijze les geleerd: neuk nooit met een collega :stuck_out_tongue: zorgt alleen maar voor drama.

Waar ik nu werk zijn twee collega’s (waarvan de man haar leidinggevende was) een koppel geworden en ze zijn inmiddels getrouwd, maar dat heeft voor super veel drama in dat team gezorgd. Uiteindelijk zijn beiden buitengepest.

3 likes

De geschreven naam of de fonetische?
Vind het beide mooi, maar krijg ook dezelfde error hoor

Anders! Op mijn werk hebben twee collega’s stiekem een soort van iets met elkaar. Volgens mij denken ze dat niemand het weet, maar iedereen weet het. Hij heeft ook nog een vriendin met wie hij samenwoont, maar op vaste dagen is hij dan bij de collegalover en dan rijden ze ‘totaal onopvallend’ achter elkaar aan naar haar huis. Volgens mij weet zijn vriendin er ook wel van. Andere collega van me heeft ze een keer stiekem zien zoenen. Het is ze zelfs een keer op de man af gevraagd door de directie maar toen ontkenden ze. Ik vind het geen gezonde werksfeer, het is ook echt zo’n bondje.

12 likes

Spill it!!!

Voordat ik bij mijn huidige werkgever kwam werken hadden ze een personeelsfeest eens in het jaar.
Toen gingen de collega’s ervandoor met een fles champie halverwege het feest.
Maar het hoogtepunt was dat er eentje achter een gordijn werd gepijpt en is betrapt door meerdere mensen.
Sindsdien is er geen personeelsfeest meer.

17 likes

De geschreven!

Als je een zak mini candybars open maakt:

Welke kies je dan als eerste?

• Snickers
  • Mars
  • Bounty
  • Twix
  • Milky way

0 stemmers

En welke blijven er als laatste over/lust niemand?

• Snickers
  • Mars
  • Bounty
  • Twix
  • Milky way

0 stemmers

Voor de mensen bij wie er een affaire was op de werkvloer, hoe oud waren de personen in kwestie (ongeveer)?

• <25
  • 25-35
  • 35-45
  • 45-55
  • 55-65
  • 65+

0 stemmers

Ik werk met grotendeels brave 40-plussers met een gezin en kan me zo niet voorstellen dat dit bij ons zou gebeuren😂

Nöken

14 likes

Ik ben ondertussen al 11 jaar getrouwd met mijn collega :grin:

13 likes

Ik heb ook een collega die eens een stagiaire heeft bezwangerd. Daar worden ook nog steeds grappen over gemaakt. :see_no_evil:

22 likes

Grappen?? Hoezo werkt die vent daar nog??

10 likes

Geen idee, dit was allemaal voordat ik er werkte. Misschien is het gebeurd nadat ze klaar was? Ik vind het ook nogal een gevoelig punt om uitgebreid naar te vragen. :stuck_out_tongue:

1 like

Heb ik ook een keer meegemaakt, en er gingen natuurlijk allerlei verhalen de ronde maar weet nog steeds niet precies hoe heet nou zat. Maar ik viel daar sowieso buiten het roddelcircuit want na een half jaar kwam ik erachter dat meerdere collega’s een setje waren. Wist iedereen behalve ik en nog een paar anderen. Hing echt zo’n middelbareschoolsfeer in dat bedrijf, bah.

2 likes

Omg dit heeft een manager van mij ook gedaan, hij ging onder werktijd vaak naar “de groothandel” maar in werkelijkheid ging hij gewoon thuis op de bank liggen. :joy:

16 likes

Denk dat je dit artikel ook wel interessant vind ook @Nysmn

Pedofilie dossier - Trouw

1 like

Ik kom er niet in 🥲

Access Denied

You don’t have permission to access "http://myprivacy.persgroep.net/?" on this server.

He wat stom. Als je op google intypt ‘trouw pedofilie artikel (of dossier)’ kun je het dan wel vinden? Het zit, voor zover ik kan zien, namelijk niet achter een betaalmuur dus je zou het moeten kunnen lezen.

2 likes

Yes dan wel! Heb het idee alsof ik het verhaal van Eva eerder gehoord heb bij een interview of iets, misschien op tv. Thanks!

1 like