Stel je persoonlijke vraag #29

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #28 - #5129 door ellegirltalk.

Previous discussions:

2 likes

Halloooo

3 likes

Wow die kleurverschillen in 1 haar bij jou, mega interessant!

1 like

Ja soms wil ik ze niet weggooien :sweat_smile: of dan leg ik ze op een witte tafel en geniet ik ervan dat je zo het bruine wel ziet liggen en het grijze wegvalt in de tafel.
Je moet je ergens mee vermaken tijdens saaie meetings.

2 likes

Inlijsten!! Hahaha

1 like

Dat is wel echt tof haha.

Ik ben 31 en heb al flink wat grijze haren. Ben van mezelf bruin dus het valt echt wel op. Had eerst ook bedacht om het niet te verven en het grijze haar met trots te omarmen. Maar toen hadden we die lockdown vorig jaar en kreeg ik dus gigantische uitgroei en toen ben ik toch wel snel afgestapt van dat plan. :sweat_smile: Het zag er bij mij echt heel slonzig en dof uit, zag er jaren ouder en echt onverzorgd uit. Dus nu verf ik het toch maar weer… :grimacing:

Edit: ohja, bedenk me nu dat ik ook echt 1 vrijwel grijze pluk had bij m’n oor, voelde me net Cruella de Vil :joy:

1 like

Al het bovenstaande :joy:

17 likes

En biechten met sneren naar andere forummers

29 likes

Zijn mensen van jouw middelbare school bekend geworden? Wat jij dan ook als bekend beschouwt.

  • Niet dat ik weet
  • Ja sowieso een
  • Ja meerdere

0 stemmers

Omg ik zat als tiener lang op een Amerikaans forum waar bleek dat een meisje jarenlang had gedaan alsof ze kanker had. Dat was echt SICK.

Haha vroeger op EGF was er toch ook zo’n account? Geheim123 ofzo

4 likes

Ik heb bij een bekende dj op school gezeten, niet in dezelfde klas maar wel zelfde jaar geloof ik.

En er hebben wel wat bekende mensen op school gezeten maar dat was allemaal heel ver voor mijn tijd.

Edit: mijn oude middelbare school heeft dus serieus een wikipediapagina met een kopje ‘bekende oud leerlingen’. Bijzonder haha

3 likes

Op EGF was een forummer die heel lang heeft gedaan alsof ze een overleden kindje had, met foto’s en alles (wat van internet geplukt werd). Dat was ook direct het moment dat moeders gestopt zijn foto’s/namen van hun kinderen te posten.

3 likes

Ok damn you win :flushed:

Bij ons had niemand het door tot social media een beetje begon op te komen en iedereen uit de anonimiteit raakte, en een forumvriendin van mij detectivewerk begon te doen. We waren zoooooo geshockeerd.

5 likes

Zo iemand die bij idols meedeed en volgens mij echt heel slecht was zat bij ons op school. Weet dus alleen ook helemaal niet meer wie het was haha.

Oh en Zimra

2 likes

Oh wow ja dit herinner ik me ook

1 like

Volgens mij heb ik dat van jou ook wel eend gehoord of gelezen op maschas blog toen haha

Ik zat op zo’n school voor topsporters/dansers/theater etc etc dus veel sporters en een aantal acteurs en muzikanten

4 likes

Ik denk het niet want ik zat toen helemaal niet op Nederlandse fora en Mas zat volgens mij niet op die Amerikaanse? Maar ik denk eerlijk gezegd dat het wel vaker is gebeurd. Er is een tijd geleden ook een heel artikel verschenen over ziektes faken online, vooral vrouwen schijnen het te doen.

2 likes

Ik weet niet of ik zou zijn overleden als we naar beneden waren gecrasht maar denk dat de kans dat we het wel zouden overleven erg klein is, maar op vakantie is ooit de auto waarin ik zat bijna over de afgrond van een héle hoge berg gegleden. Er waren geen vangrails of iets. De banden aan de rechterkant van de auto waren er al overheen dus we hingen al voor de helft in de lucht :sob: Het scheelde dat ik en een ander kindje aan die kant zaten (dus minder gewicht denk ik).
Sindsdien doe ik dat soort ritjes liever niet meer damn.

8 likes