Die ogen ook
- Alsnog de 100 km per uur, ook al mag ik dan 120 of 130
- 120 of 130 (afhankelijk van de toegestane snelheid op de locatie)
- Harder dan 130 km per uur
0 stemmers
- Ik rijd netjes rond de 100 Ć 105 km per uur
- Net ietsjes harder, 110 km per uur
- Alsnog de 120 of 130 km per uur
- Harder dan 130 km per uur
0 stemmers
Oeeeh deze poll komt als geroepen. Ik heb voor as zaterdag een afspraak staan, ā¬35 incl verven. Ben heel benieuwd! Heb vrij lange rechte wimpers die blond zijn. Ik doe het inderdaad ook voor mn vakantie dus hopen dat het goed gaat
Je bovenste vraagstelling klopt volgens mij niet. Tussen 19-6 mag je juist 120/130 ipv 100.
Oeps, je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik goed opgelet had, maar toch niet helemaal dus. Ach jullie snappen me wel haha.
Heb jij sinds de aanslag gedroomd over Peter R?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Veel meer uren moeten werken, minder reiskosten, minder uitjes / vakanties / uit eten, etc.
Ik zet hetgeen we overhouden wel allemaal weg en ben niet luxer gaan leven. Corona heeft me geleerd dat je leven zo ineens heel erg kan veranderen dus dan hou ik liever wat ik nu overhou, achter de hand voor als er een andere crisis uitbreekt.
- eerst stoken dan poetsen
- eerst poetsen dan stoken
- helemaal niet stoken
- helemaal niet stoken en zeker niet poetsen
0 stemmers
Bij mij zit de besparing vooral in dat ik door het thuiswerken nu niet ontbijt en lunch en koffie en diner en snacks haal bij tentjes in de buurt van mijn werk en op het station.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.
Ik heb mazzel met mijn beroep (IT). In de pandemie werd er van de IT juist heel veel gevraagd omdat iedereen ineens Teams etc moest hebben en thuis moest werken. Maar voor hetzelfde geld komt er een crisis waarin ITāers niet meer nuttig zijn. Ik kan me nu zo 123 geen situatie voorstellen, maar goed, Corona had ik me ook niet kunnen voorstellen van tevoren.
Voor de mensen die niet of minder konden werken en die hun spaargeld hebben moeten aanspreken vind ik het oprecht heel rot. Hopelijk komt er gauw verandering in de situatie.
De coronacrisis zorgde voor mij weer voor een innerlijke crisis. Ik was de IT uitgegaan omdat ik niet iedere dag achter een computer wilde zitten en vervolgens was dat weer het geval maar dan met een grotere werkdruk (onderwijs), waardoor ik het zelfs weer zag zitten om terug de IT in te gaan.
Maar eigenlijk niet helemaal door Corona. Heb door Corona wel een andere baan moeten zoeken maar daarnaast is mijn relatie ook uit gegaan en moet ik ineens alles in mijn eentje betalen. Zorgt ervoor dat ik minder kan sparen, het spaargeld dat ik had op heb moeten maken omdat ik een tijdje geen werk had en doordat ik snel snel een baan heb gevonden ivm de break up is er geen ruimte geweest voor salarisonderhandelingen en heb ik genoegen genomen met elk loon dat ze me boden. Maar het weegt allemaal niet op tegen het geluk dat ik nu ervaar zonder relatie, het is financieel soms ff kut (geweest), maar had voor geen goud in die relatie willen blijven.
Ik weet helemaal niets van Luxemburg maar ga er toevallig binnenkort heen. Echter verwacht ik er daarna eigenlijk nog steeds niet veel van te weten want ik ga alleen maar een paar dagen wandelen/~hiken~.
Ik vind een ballenbak helemaal niet leuk want die ballen zijn kut en hard. Kan me ook niet herinneren dat ik het als kind leuk vond.
Een ballenbak:
- Vind en vond ik leuk
- Vind ik nu leuk maar vroeger niet
- Vond ik vroeger leuk maar nu niet
- Vond ik nooit leuk en nog steeds niet
0 stemmers
Op advies van de tandarts eerst stoken omdat je anders de bacteriƫn opnieuw door je mond verspreid, die tussen je tanden zaten.
Ik heb een keer een kindje zien pissen in de ballenbak vanaf de glijbaan in de McDonaldās, daarna wilde ik er nooit meer in.
Ook binnen sectoren zal het soms sterk verschillen. Ik mag echt niet klagen met neutraal gebleven, zeker als ik denk aan de sectoren waar nu misschien weer allerlei maatregelen dreigen. Weet alleen wel dat ook veel van mijn collegaās er op vooruitgegaan zijn, omdat zij geen reiskosten hoefden te maken, maar de vergoedingen voor iedereen gelijk bleven (en die ook niet dekkend zijn). Op zich prima, al hoefde ik het ook weer niet triomfantelijk in mān gezicht gewreven te krijgen door een collega zonder examenklas die sowieso al zei thuis niks te doen
huh maar dan is het toch eerst poetsen?
Daar klopt helemaal niks van. Bacteriƫn heb je sowieso in je mond. Wat je doet met tussen je tanden schoonmaken en poetsen is plaque weghalen.
Dat is een ophoping van voedselresten en bacteriƫn. En plakkerig dus dat moet je actief weghalen. Maar de volgorde maakt echt helemaal niks uit.
Ikzelf raad wel altijd aan om te beginnen met tussen je tanden schoonmaken omdat de meeste mensen er geen zin/tijd voor hebben na het tanden poetsen. De meeste mensen hebben gelukkig de gewoonte te willen poetsen voor het slapen gaan dus zullen nĆ” stokeren/ragen/flossen sowieso nog poetsen.
Ik was zo een kut kind die iedereen bekogelde met die ballen