Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb wel een hele kleine portemonnee maar die zit altijd ergens verdwaald in mijn tas. Zit al meer dan een jaar iets van €50,- in maar ik betaal noooooit cash. Moet ik even snel de supermarkt in? Dan neem ik alleen mijn telefoon mee. Betaal daar altijd mee ipv pinpas

1 like

Hmm alleen als ik die dag echt productief moet zijn. Heb meestal zo’n 3 dagen echt veel pijn, maar als ik gewoon thuis kan zijn neem ik meestal niks want houd niet zo van pijnstilling. Als ik moet werken die dag, dan kan ik niet anders.

1 like

Bij mij valt er geen lijn in te trekken, soms heb ik het niet nodig, soms heb ik aan een kersepitkussen genoeg en soms moet daar ook pijnstilling bij. Dat kan voor hoofdpijn of voor krampen zijn of allebei :sweat_smile:

6 likes

Niet zozeer tijdens m’n menstruatie, maar de twee dagen ervoor kan ik echt niet functioneren zonder pijnstilling.

De rede dat ik aan de prikpil ging, is dat ik gigantische pijn had. Dat gecombineerd met een lage bloeddruk, viel ik regelmatig flauw

Ik slikte altijd iets van naproxen, omdat dat het enige was dat hielp tegen de extreme pijn. Maar toen was ik daar ineens allergisch voor (twee keer naar de huisartsenpost geweest zelfs) en nu word ik met medicatie gewoon maar niet meer ongesteld, want ik bleek ook nog eens endometriose te hebben. 🥲

Wel geen pijn meer, dus top.

Als ik de eerste dag niets slik dan kan je mij oprapen. Zo ontzettend misselijk, viel toen ik jonger was wel eens flauw.

Zou jij ooit bij defensie willen werken?

• Ja waarom niet, zal vast een functie zijn die me aanspreekt
  • Ja heb ik wel op het oog, namelijk deze specifieke functie:…
  • Al gedaan/ doe ik nu
  • Nooit over na gedacht
  • Nee, dat wil ik niet want trekt me niet/ strookt niet met mijn normen en waarden/ anders

0 stemmers

Een oud-collega is een van de woordvoerders en die heeft best een mooie baan. Als ik de journalistiek ooit zat ben, zie ik mezelf best zoiets doen.

3 likes

Haha ach niet meer nodig, ze waren al een tijdje bezig met een fusie met de Plus en zag vandaag dat het definitief voorgesteld gaat worden in de ledenraad. Dat betekent waarschijnlijk dat het straks geen Coop meer heet maar Plus. Eind van het “probleem” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vriendin van me werkt voor defensie en als ik hoor wat voor proeven ze moet doorstaan, ga ik al half dood.

1 like

ugh dit is echt waar maar sommige artsen snappen echt nog niet dat je dit serieus moet nemen

1 like

Als je als burger bij defensie werkt hoef je geen fittesten te doen hoor. Zou wat zijn als elke hr-manager of ict’er elke ochtend eerst de stormbaan moet volbrengen haha what a nightmare

36 likes

Ik zou echt graag verpleegkundige willen worden bij defensie. Maar het mag niet van mijn vriend en volgens mij ben ik nu ook te oud voor de basisopleiding.

Ik werk voor defensie in een burgerfunctie. Defensie is wel even een tikje groter als enkel soldaten.

7 likes

Ik heb een vriendin die er werkt en ik vind het vreselijk klinken van wat zij er over vertelt. Ze vindt het zelf leuk dus helemaal prima maar mij niet gezien. Wat een poppenkast.

Ik heb ook zoveel pijn dat ik er soms misselijk van word. Zonder pijnstillers kan ik niet functioneren. Ik ben het eens met wat jij zegt maar helaas nemen dokters je vaak niet serieus en zeggen ze dat pijn erbij hoort :sob:

Mijn dokter wilde alleen de pil voorschrijven maar ik wil geen hormonen nemen :woman_shrugging:t3:

Ik zag deze net.
Je mag er maar drie houden.

• Chocola
  • Koffie
  • Katten
  • Honden
  • Boeken
  • Make-up
  • Kaas
  • Netflix
  • Chips
  • Wijn
  • Pizza

0 stemmers

@anon11408962 Omg soulmates

1 like

Wat voor medicatie slikken jullie?
Tegenwoordig komt de pijn zelfs door 400 gram ibuprofen + 2 paracetamol heen :sob: En als het werkt, dan ook pas na 1,5/2 uur. Vind ik echt heel lang duren, paar jaar terug werkte het sneller.
Edit: omg kijk nou wat ik vind. Een stopknop voor pijn :o sinds wanneer is dit een ding Livia - De stopknop voor uw pijnlijke menstruaties - Natuurlijke; Aanbevolen door... | bol.com

2 likes