Ik heb een klein tasje met een apart vakje waar ik mijn pasjes los in doe. Pasjeshouder vind ik ook niet handig want dat neemt zoveel ruimte in? Vind het op zich wel prima werken zo
Ik heb gewoon een tasje met een apart vakje waarin ik het stop. Soms neem ik ook wat los mee in mijn zak maar dat is niet aan te raden want ik ben al vaker mijn bankpas verloren en heb een verbogen ovkaart :â)
Wat ik vooral eng vind is als mensen hun pasjes in zoân houdertje van hun mobiel bewaren. Als je dan 1 ding kwijt raakt ben je meteen ĂĄlles kwijt!
Dit kun je ook zeggen over een tas toch? Als je alles in je tas doet en die wordt gestolen/raak je kwijt, dan ben je alles in een keer kwijt.
Ik heb mn huissleutel bij mn pasjes zitten en vind het net handig, onze deur moet van buiten gesloten worden dus als ik m dichtdoe weet ik dat ik ook meteen al mn pasjes bij heb. Als het weg is is het dan wel allemaal ineens weg maar tja
Ik vind het boek wel een aanrader! Er staan ook leuke recepten in, maar vooral de achtergrond informatie vind ik handig. En ook staan er waaiiers in die een overzicht laten zien van de smaken van oa verschillende keukens. De tekeningen zijn tof en de schrijfstijl is leuk.
Eigenlijk is het gewoon de basis van koken in een boek. Het is ook leuk als je al wel goed kan koken en koken uit de losse pols word alleen maar makkelijker.
- Koop
- Koep
- Ko-op
0 stemmers
Ligt eraan wat voor. Voetballers gaan bijna altijd vreemd en daar heb ik geen zin in.
Misschien kun je mân vriendsâ methode gebruiken: stop alles gewoon los in je zakken en maar op hoop van zegen dat het met je mee reist!!! Dat jong heeft het afgelopen jaar al meer pasjes verloren dan ik in een heel mensenleven. En dan willen we een keer spontaan met de tram, heeft hij zân OV niet bij zich. Omg echt irritant
Gelukkig heb ik hem zo ver dat hij een pasjeshouder aan gaat schaffen.
Als je in het ov zit en iemand dichtbij je snottert de hele tijd, verplaats je dan van plek?
- Nee boeit me niet echt
- Ja sowieso
- Alleen als er ergens anders een zitplek is, ga niet staan
- Nee maar zit wel hele tijd nerveus te wezen
0 stemmers
Ik heb met een (onbekende) profwielrenner gedate voor 7 maanden. Hij traint inderdaad overdag en niet op vaste tijdstippen, veel in het buitenland en veel evenementen in de avond. Dit betekent in de praktijk dat je elkaar bijna niet ziet en dat de profsporter geen fuck te vertellen heeft want hij is vandaag weer 3508371 km wezen fietsen
Sinds Corona niet met OV geweest, daarvoor vond ik het vies ipv gevaarlijk. Maar zolang iemand niet direct achter me zit en in mân kraag niest vond ik het goed
Honden uitlater alleen in central park.
Ik heb er stage gelopen en het is co-op, oorspronkelijk is het een coöperatie en daar komt het woord ook vandaan
Haha ja daar was ik een tijd geleden ook achter gekomen, maar viel me op dat veel mensen het anders uitspreken (waaronder ikzelf meestal). Hadden er beter een streepje tussen kunnen doen voor de duidelijkheid
Ik ken de vlag (en de benaming ervoor) wel maar de geschiedenis erachter wist ik niet dus ik weet niet zeker wat ik moet stemmen haha
Ik wist niet dat die vraag een speciale benaming had of dat het door extreem rechts is overgenomen. Weer wat geleerd.
Dit kan zo een vraag zijn bij 2voor12
Ja daar twijfel ik nu een beetje over haha, ik heb het idee dat die link er ergens wel was in mân hoofd maar weet het ook niet helemaal zeker :â)
Slik jij pijnstilling tijdens je menstruatie?
- Ja, een dag
- Ja, meerdere dagen
- Nee
- Nvt
0 stemmers