Stel je persoonlijke vraag #30

Ja schijt op je kop

1 like

Ja een bak met wurmen zeker. :cry:

Lieverd als je vrienden zo tegen je doen moet je ze dumpen!

@Jumpsuit nee glimmende dingen die ze ergens anders hebben gejat

2 likes

Daarom love ik katten, die denken dus echt je blij te maken door een dode muis trots voor de deur te leggen.

1 like

Voor degene die een kat hebben, heeft jouw kat wel eens een dode muis als cadeautje voor je deur neergelegd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De vorige kat van mn zus deed dat vaak. Als ik daar voor moest zorgen als ze op vakantie waren lag er een paar keer per week een dode muis voor de deur en hij ging daar dan blij om heen draaien.

Ik heb geen kat maar heb van de buurkat alsnog wel eens een dode muis als cadeautje gehad.

1 like

Ik wil nog steeds vriendjes worden met kraaien! Krijgen ze van mij en pinda’s en brengen ze mij hopelijk shiny dingetjes terug die ze vinden :heart_eyes:

3 likes

Nee enkel levende.
Die ze los laat in huis en dan vol vermaak toekijkt hoe ik ze probeer te vangen :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik krijg ze levend, thanks man, alsof ze het me gunt om er ook mee te spelen. :+1:t4:

1 like

Ook weleens op mijn bed :sob:

Ik verdenk m’n kat ervan dat ze levende muizen meenam omdat ze geschokt was door m’n gebrek aan jagerskwaliteit. Gelukkig heeft ze hoop op verbetering opgegeven.

3 likes

Volgens mij doen ze dat niet zomaar, maar alleen als je met ze fuckt. Ik respecteer dat wel, ik vind het ook een stuk minder eng dan onvoorspelbaar boze beesten zoals ganzen, ofzo!

1 like

Jaaa mijn droom is ook een kauwtje als vriend te hebben. Ze zijn te cute.

3 likes

Geen kat hier, maar de teckel van de buren komt regelmatig trots zijn vangst voor de dag showen: muizen, mollen, kleine vogeltjes, duiven en kippen. Hij pakt zeg maar alles wat hij pakken kan (en dat is veel, want buitengebied en hond loopt los). Als er veel vlees aan het gevogelte zit, dan vindt hij het ook nog de moeite waard om het op te eten. Ons grasveld is zijn ultieme chill- en eetplek na het jagen.

3 likes

Maar is dit echt een ding? Dat kan toch niet, dat zijn eksters toch, if so, dan wil ik ook wel een kraaienvrind. Maar ik durf die niet aan te kijken, ze hebben hun ogen ook zo freaky gewoon aan de zijkant zitten.

Hoe eet je een pistolet of ander hard broodje?

• Gewoon op elkaar als een broodje
  • Los van elkaar en op elke kant ander beleg
  • Los van elkaar, maar wel op allebei de kanten hetzelfde beleg

0 stemmers

Verschilt per keer / waar ik zin in heb

35 likes

Los van elkaar, maar soms hetzelfde en soms anders beleg.

Stel je bent zwanger en je wil het geslacht van de baby eigenlijk niet weten tot de geboorte. Je partner juist wel heel graag. Hoe los je dit op?

• Pech, hij mag het ook niet weten en we gaan samen wachten
  • Hmm nou dan wil ik het ook wel weten
  • Ja hij mag het wel weten, maar moet het echt voor zichzelf houden en niemand anders mag het weten
  • Ja hij mag het weten, en ook prima als anderen het weten zolang ik het maar niet weet

0 stemmers

Haha dit speelt nu bij ons. Van mij mag het een verrassing blijven. Mijn vriend wil het wel graag weten en ik ga hierin mee. Nog een week of twee geduld moeten we hebben.