Stel je persoonlijke vraag #30

Die van mij is @vitaminwater ook al hebben we nog nooit gesproken haha

2 likes

Ugh ik zou heel graag nog een stookpoll van @Eddie hebben om dit te compenseren

2 likes

Heeft iedereen echt een persoon of meerdere in zijn hoofd bij al deze opties?

• Nee bij slechts een paar
  • Nee bij geen van deze
  • Ja bij allemaal

0 stemmers

Bij welke denk je dat je zelf het best past?

• Ik denk dat ik populair ben
  • Ik gebruik het forum als een dagboek
  • Ik spui alleen maar en reageer nooit op een ander
  • Ik verdwijn opeens van de aardbodem
  • Ik ben een one issue forummer

0 stemmers

Omg aww :heart: Dan is dit ons officiële eerste gesprek :handshake:

6 likes

Zo lief! :smiling_face_with_three_hearts:

Haha, aangenaam kennis te maken :handshake:

3 likes

Als jij verkouden bent (geen Coroon) gebruik je dan:

• Niks
  • Neusspray
  • Pijnstillers
  • Stoombad
  • Drugs
  • Iets anders

0 stemmers

Ben je nu verkouden?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Bij ons is het andersom. Mijn vriend wilde het niet weten, ik wel. Aangezien ik 9 maanden met de fijne zwangerschapsklachten zit, weten we het nu wel.

2 likes

De kat bij mijn moeder thuis nam altijd van alles mee naar binnen. Soms gewoon levend. Ik kwam een keer thuis en toen vloog er vogel door de kamer :woman_shrugging:t3:

1 like

Hieronder een top 10 van, volgens een random site, meest populaire Animal Crossing villagers (New Horizons). Wie van deze tien is jouw favoriet, ongeacht of je AC speelt of niet? EDIT: VILLAGERS STAAN OP VOLGORDE! Nummers zijn verdwenen. 🥲

1. Raymond
    1. Marshal
    1. Zucker
    1. Sherb
    1. Judy
    1. Stitches
    1. Molly
    1. Audie
    1. Marina
    1. Merengue

0 stemmers

Staan de namen op volgorde? :sweat_smile:

1 like

Ooooh ik heb die poll al zo vaak opnieuw gedaan 🥲 Die nummers zijn weer verdwenen in de poll zelf. Maar ze staan wel op volgorde ja!

1 like

De octopussen blijven het leukkt.

Ik vind de octopussen zelf juist niks aan :joy: Oh en de leeuwen ook echt niet

1 like

Never forget dat ik die Raymond (nummer 1 in het plaatje) online heb verhandeld voor 8 dollar aan in game vliegtickets. Het begin van animal crossing new horizons was echt wild.

7 likes

Mijn vriend wilde het bij onze 2e ook weten en ik niet. Dus bij de 20 weken echo op een briefje, en hij thuis dat briefje lezen waar ik niet bij was…

Nou ik heb het geloof in één dag volgehouden maar trok het echt slecht. Dat hij dan bv de helft vd namen niet meer serieus hoefde te nemen enzo. Dus na 1 dag wist ik het ook, hij stond er wel op dat ik zelf het briefje moest pakken en lezen maar kon me niet inhouden :grimacing:

4 likes

Zou je casu marzu proberen?

• Casu marzu Sardijns voor rotte kaas ), ook bekend als casu modde , casu cundídu , casu fràzigu of in het Italiaans: formaggio marcio ( verrotte kaas ), is een Sardijnseongepasteuriseerde schapenkaas. Het is een kaas die men extreem lang laat rijpen, tot er larven van de kaasvlieg ( Piophila casei ) in nestelen. Dit doet men door de kaas buiten te leggen met een deel van de korst verwijderd.[1]Via een in de kaas gemaakt gat wordt er een vlieg in de kaas gestopt.[2]*
  • Nope
  • Misschien
  • Ja sws zou ik hapje proberen
  • Al gehad

0 stemmers

Welke ‘delicatesse’ zou je wellicht proberen? Waar zou je misschien voor openstaan?
Als je niet vega/vegan zou zijn ook.

• Gefermenteerde haai
  • Haggis
  • Balut
  • Gefrituurde tarantula’s
  • De madenkaas
  • Levende octopus
  • Kopi luwak koffie (gemaakt van uitwerpselen van een katachtige)

0 stemmers

Stinkkaas is echt mijn leven, maar toen ik “vlieg” las was je me kwijt.

2 likes

Nee is het niet eens lekker joh?
En ja sowieso zielig maar dat is met alles van die lijst :disappointed: ben echt benieuwd of er ook van zulke vegan bijzondere (culturele) delicatessen zijn. Durian misschien, maar is niet supergek.

Ja zo zielig die beestjes in die kleine kooien :pleading_face:

1 like