Dat komt door ons ingrijpen. Ook dat is modereren…
Heb zelf geen kinderwens maar wel vriendinnen met kinderen dus voor mij is het ook een soort ‘educatie’ zodat ik soms ook wat zinnigs te zeggen heb als het met vriendinnen over kinderen gaat 
Ik sta voor eeuwig stevig bij je in het krijt, ik weet het.
Ik hoop dat als ik ooit zwanger ben het zwangerschapstopic nog bestaat hoor
lijkt me heerlijk om met mede zwangeren te kletsen en ervaringen te delen (en ja ook ongegeneerd klagen).
Ja precies dit
Hè jakkes.
Gebeurt het vaak, dat er ongewenste foto’s doorkomen? (Niet alleen poepluiers maar ook andere viezigheid). Of kan je pas foto’s posten als je al langer meepost?
Zo nu en dan moeten we wel iets met een foto, maar gelukkig gaat het dan meestal over privacy en niet over faeces, die sprong er echt wel tussenuit 
Wel leeftijdsgebonden dit antwoord, nu (4+) geen moeite mee maar toen hij kleiner was deed ik het niet of voelde ik me wel schuldig.
Ja dit! Hij heeft bij z’n opa’s en oma’s en tante echt de tijd van z’n leven. Daar krijgt hij een stuk meer (of eigenlijk, andere) aandacht dan bij z’n ouders.
Heb me daar ook nooit schuldig om gevoeld, ook niet toen het echt nog een kleine baby was. Hij gaat regelmatig logeren of ergens anders chillen. Vind ik belangrijk voor zijn ontwikkeling maar vooral ook heel belangrijk voor mijn eigen mentale gesteldheid en relatie.
Moet je eens bij zo’n moeder groepje aanmelden op fb. Daar worden ze ongegeneerd gepost.
Bij mij hangt het ook af wie ik moet lastig vallen om op mn zoon te passen. Met extra kdv heb ik geen problemen maar familie inzetten wel.
Ik bedank vriendelijk. 
Ik heb dit niet en ook nooit gemist. Maar nu ik een jaar in een nieuwe stad woon lijkt me dit dus echt heel leuk, bij voorkeur een wijn-bier-eet en leesclub gecombineerd, oh en sporten mag er ook nog bij!
Ah jaa volgens mij vinden de meeste kinderen het echt superleuk om bij opa/oma/tante te slapen. Ik moet wel zeggen toen de eerste keer dat mn nichtje bleef slapen en ze nog maar 1.5 ofzo was, ze meerdere keren per nacht wakker werd en moord en brand schreeuwde. Ik het na de 6e keer wakker worden echte haatte haha. Maar dat was voor haar natuurlijk ook nieuw.
Omg ik moet ineens denken aan dat 1 vriendin van mij een huilbaby was en ik heb nu oprecht het gevoel dat die ouders daar een trauma van hebben overgehouden.
Was jij een huilbaby?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Still am.
Klinkt als een perfecte combinatie, samen oprichten?
Nee, maar wel een terrorpeuter, ik heb regelmatig gillend en krijsend op de vloer van het winkelcentrum/de school van mijn broer/buiten op straat gelegen. Mijn arme ouders 
Ik wil wel even opkomen voor diegene die de poepluier had gepost want het was niet van hihaho check dit maar diegene maakte zich zorgen en had een serieuze vraag over of iets in de ontlasting van haar kindje wel normaal was/anderen het ook eens hadden gezien of iets dergelijks…
Moet ook zeggen dat ik niet snel vies ben van iets en ook graag het TMI topic lees maar ik zie babypoep ook niet echt als iets heel smerigs zoals volwassenpoep, zeker niet in die context.
Kan de zorgen best begrijpen maar waarom je dat dan op een openbaar internetforum plaatst en niet de huisarts belt of daar de foto aan stuurt met je zorgen dan weer niet. Die is daar toch voor.