Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb dit niet en ook nooit gemist. Maar nu ik een jaar in een nieuwe stad woon lijkt me dit dus echt heel leuk, bij voorkeur een wijn-bier-eet en leesclub gecombineerd, oh en sporten mag er ook nog bij!

1 like

Ah jaa volgens mij vinden de meeste kinderen het echt superleuk om bij opa/oma/tante te slapen. Ik moet wel zeggen toen de eerste keer dat mn nichtje bleef slapen en ze nog maar 1.5 ofzo was, ze meerdere keren per nacht wakker werd en moord en brand schreeuwde. Ik het na de 6e keer wakker worden echte haatte haha. Maar dat was voor haar natuurlijk ook nieuw.

Omg ik moet ineens denken aan dat 1 vriendin van mij een huilbaby was en ik heb nu oprecht het gevoel dat die ouders daar een trauma van hebben overgehouden.

Was jij een huilbaby?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Still am.

22 likes

Klinkt als een perfecte combinatie, samen oprichten?

Nee, maar wel een terrorpeuter, ik heb regelmatig gillend en krijsend op de vloer van het winkelcentrum/de school van mijn broer/buiten op straat gelegen. Mijn arme ouders :roflmao:

3 likes

Ik wil wel even opkomen voor diegene die de poepluier had gepost want het was niet van hihaho check dit maar diegene maakte zich zorgen en had een serieuze vraag over of iets in de ontlasting van haar kindje wel normaal was/anderen het ook eens hadden gezien of iets dergelijks…
Moet ook zeggen dat ik niet snel vies ben van iets en ook graag het TMI topic lees maar ik zie babypoep ook niet echt als iets heel smerigs zoals volwassenpoep, zeker niet in die context.

9 likes

Kan de zorgen best begrijpen maar waarom je dat dan op een openbaar internetforum plaatst en niet de huisarts belt of daar de foto aan stuurt met je zorgen dan weer niet. Die is daar toch voor.

11 likes

Er is een heel topic voor medische vragen… bij een vraag over borstvoeding wordt ook niet gelijk geroepen: BEL EEN LACTATIEDESKUNDIGE!!
Je mag ook gewoon advies aan elkaar vragen en wellicht had ze als 3 mensen zeiden nee dit is gek bel de dokter ook de dokter gebeld.

Maar het maakt mij niet uit, poepluier is een goede grens toch voor wat je wel en niet deelt.
Vind het alleen een beetje flauw daar diegene die het postte om er nu een running gag van te maken alsof het diegene echt een smeerpijp is terwijl diegene het serieus bedoelde.

5 likes

Dit zou je in principe over iedereen kunnen zeggen die een medische vraag stelt hier, waar zelfs een heel topic voor is.

2 likes

Is hier tegenwoordig geen app voor? Ik durf het niet te googlen, maar dat lijkt me niet eens zo’n slecht idee. Ook voor volwassenen trouwens.

Sja fair enough I guess, al vind ik wel dat er een duidelijk verschil zit tussen een vraag over borstvoeding (zonder foto’s van tepelkloven of weet ik het) en een foto van een poepluier, maar waar de grens dan precies ligt met wat wel en niet kan weet ik verder ook niet zo goed. Nouja bij een poepluier oa.

Maar goed eigenlijk vind ik bij alle serieuze medische zorgen dat je die vragen beter aan je huisarts kan stellen ja.

3 likes

Nee hoor want dit forum hoeft zich niet te schikken naar mijn mening.

20 likes

Ik werk heel onregelmatig en mijn kind gaat na mijn verlof 3 of 4 dagen naar de opvang. Je zit min of meer aan het aantal dagen vast, dus als ik de hele week vrij ben, gaat ze alsnog 3 dagen naar de opvang. Heb geen zin om weer te werken maar hier heb ik wel zin in :joy: lekker wat dagen voor mezelf, ongestoord huishouden doen en chillen! En ze is nu nog jong maar gaat het vast super leuk hebben daar.

4 likes

Sws stront of kots van een ander in dit geval een kind delen. Daar zit voor mij het gene wat fout is.

Plus je valt een dokter niet lastig met een vraag. Diegene krijgt daar gewoon geld voor.

16 likes

Ja idd! Blijf van het TMI topic af!

4 likes

Als je een auto moet parkeren in een parkeervak waar je alleen voor of achteruit kan inparkeren, wat heeft dan je voorkeur?

• Vooruit inparkeren
  • Achteruit inparkeren
  • Doorrijden en plek zoeken waar ik kan fileparkeren
  • Niet van toepassing op mij

0 stemmers

2 likes

Achteruit, anders heeft m’n auto niks om naar te kijken.

19 likes

Ik blijf het lastig vinden om de voorkant van m’n auto in te schatten. Achteruit kan fijn met de spiegels, veel fijner

3 likes

Vooruit, maar heb nu sinds een week een achteruitrijcamera dus moet van mezelf nu achteruit proberen te parkeren. Kan het tot nu toe alleen als het rustig is op de parkeerplaatsen :no_mouth:

1 like