Stel je persoonlijke vraag #30

Dat ligt eraan. Zijn er ruime parkeervakken en uitrijmogelijkheden, dan parkeer ik vooruit in. Op krappe plekken parkeer ik achteruit in. Thuis (op eigen terrein een steegje in naar mijn parkeerplek) rijd ik een heel stuk achteruit.

2 likes

Ja ik moet ook gewoon weer even op YouTube kijken, haha! Dat heeft met fileparkeren ook geholpen.

Vooruit want m’n auto is best flink lang, en voor heb ik een langer stuk auto ‘na’ de wielen dan achter. Als er dan zo’n hobbeltje ligt of een stoep is steek ik liever aan de voorkant verder over zodat ik niet/minder ver uitsteek de straat op

Ik voel me niet schuldig naar de kinderen toe, maar schuldig naar de oppas (opa & oma). Ik voel me echt heel bezwaard om hun hulp in te schakelen en hun te belasten met de drukte van onze kinderen. Slaat nergens op, maar vind ik moeilijk loslaten :sweat_smile: .
Toevallig zitten ze nu ook 3 dagen bij mijn ouders en maak me zo druk of mn ouders het wel trekken en de kinderen niet te druk of vervelend zijn. Heel lastig.

6 likes

Haha deal!

Maar voor achteruit heb je minder ruimte nodig.

Achteruit heeft ook mijn voorkeur want je ziet zoveel beter of er iets aankomt als je wegrijdt. En ik ben beter in achteruit inparkeren haha, ik kan zo slecht de auto inschatten.

Ben jij die persoon die in een file op de snelweg een afslag pakt naar bijv. een tankstation en daarna gelijk de snelweg weer opgaat zodat je 100m verderop in de file staat?

• Ja
  • Nee
  • Geen rijbewijs / rij nooit

0 stemmers

Hoezo is dat beter voor je motor dan? Want bij achteruit inparkeren moet je toch ook in z’n achteruit?

Haha ik vind dit wel echt een @Karl_Lagerfeld actie :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Wel alleen als er een Mc is :joy:

1 like

Maar het telt niet als je gaat stoppen om te eten!

1 like

Door de MC drive sjeesen, onderweg de Milkshake opdrinken maar onverwachts moeten stoppen zodat die hele Milkshake over de, door vriend kaalgeschoren, hond valt, die tegen de kou de gele trui van @Karl_Lagerfeld aanheeft en die daardoor ook nog helemaal verpest is.

Hahahah nee mn vriend doet dit wel volgens mij :joy: maar ik schuif gewoon netjes aan!

3 likes

Hahha dit dacht ik ook meteen. Sorry Karl

Ik heb me naar aanleiding van deze post ingeschreven voor een eet/borrelclub! Hoop dat er leuke mensen in komen maar meestal helpt het wel als je allemaal van eten houdt.

18 likes

Precies! En ik ga toch zeker niet sporten of zo om nieuwe mensen te leren kennen in deze stad (ik ben verhuisd).

3 likes

Vreselijk, allemaal niet.

35 likes

Echt he? Dan maar 4 minuten complete stilte.

7 likes

Geen Danny Vera? :thinking:

2 likes

Ja! Ook wat veel mensen vreselijk zullen vinden, ik wil The Circle of Life van Lion King!

En sowieso iets van John Mayer. Zelfs zo specifiek van John Mayer, dat als ik eerder overlijd dan m’n vader dat ik dan Daughters wil. En die moet dan ook bij hem als ik er nog ben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like