Stel je persoonlijke vraag #30

Omg goals. Alhoewel ik zingen kut vind, dus misschien verkleed ik me als vleermuis en ga playbacken, helemaal kut als je naar die opname moet kijken.

5 likes

@KipTokTok haha ik wil ook Landslide. Soms als ik in een lugubere bui ben zet ik hem op en dan stel ik me helemaal voor dat iedereen zit te huilen

Als ik binnen nu en 15 jaar ga wil ik ook ‘If I die young’ van The Band Perry, ook zo’n goeie tranentrekker. En ook Incomplete van Alanis Morissette

1 like

Mijn moeder had oa god only knows, was echt heel mooi

9 likes

Mijn nichtje zong dit bij de uitvaart van oma, echt gejankt toen ze dat vertelde en ik dit nummer voor het eerst hoorde.

1 like

Landslide is toch een break-up nummer?

Edit: Ik vind ‘Perfect day’ van Otis Redding altijd mooi.

1 like

Just a perfect day werd gedraaid bij m’n vader drie maanden geleden. Vond het heel mooi. Ook had hij een nummer van raccoon - het is al laat toch en eentje uit de musical Jesus Christsuperstar Everything ‘s Allright. Luister het nog vaak.

4 likes

Krijg toch allemaal de klere :notes:

(Nee hoor grapje)

3 likes

Perfect day hebben we op de uitvaart van onze zoon ook gedraaid, net als You’ll be in my heart van Phil Collins en Brahms Wiegenlied.
Daar hadden we natuurlijk nog nooit over nagedacht maar die kwamen bij ons op toen we de uitvaart aan het regelen waren.
Voor mezelf zou ik het echt niet weten, wel iets om eens over na te gaan denken.

11 likes

‘Val voor mijn part allemaal dood’ doet het vast lekker op een uitvaart :joy:

5 likes

O leuk, waar heb je dit gevonden?

2 likes

Allemaal niet :joy: hoor ze al bijna dagelijks hahah

4 likes

Ja wauw, jij moet altijd met deze muziek dealen :joy:

3 likes

Voor mij sowieso Nick Cave - Into My Arms en Neil Young - Birds.

4 likes

:heart::heart::heart:

3 likes

Zeg dat, en dan staan Rollercoaster en Door de wind er nog niet tussen :joy:

1 like

Via eetclub.nl!

1 like

Ah las die tip idd ook, maar zag in Rotterdam maar 1 bericht staan helaas.

Ik heb al een playlist maar Nick Cave & The bad Seeds staan er ook op met Bright horses.

En het moet eindigen met de firebird suite van Stravinsky.

5 likes

Je zou ook zelf een oproep kunnen plaatsen? Volgens mij is er in een stad als Rotterdam best veel animo voor (jammer genoeg woon ik niet echt in de buurt, ik denk dat wij goede eetvrienden zouden kunnen zijn haha).

1 like

Haha ja dat denk ik ook. Ga eens nadenken over zo een oproep. Toch enger dan ergens op reageren.

3 likes