Fields of Gold van Sting, the Scientist van Coldplay Landslide van Fleetwood Mac en deze:
Jeff Buckley - Lover You Shouldve Come Over
Cinematic Orchestra - To Build a Home
Explosions in the Sky - Your Hand in Mine
vind ik gewoon mooie janknummers, hebben geen speciale reden verder.
God only knows van The Beach Boys. Het mooiste nummer ooit gemaakt, wat mij betreft.
Fleetwood Mac - Landslide omdat ik wil dat iedereen gaat janken. En Times Like These van de Foo Fighters om de boel positief af te sluiten.
Ik ben ooit op een uitvaart geweest waar Lamme Frans - Wakker met een biertje werd gedraaid. Beetje ongemakkelijk, maar paste helemaal bij de overledene.
Ja echt, fuck it, ik ben dood, ongemakkelijk zullen ze zich voelen. Daarna mag iedereen zich volstoppen met kaastengels en bier met leuke muziek op de achtergrond maar even een ongemakkelijke stilte lijkt me wel leuk.
Bonuspunten als je een opname maakt waarin je deze zelf aan het rappen bent en die dan wordt gedraaid tussen de huilnummers door
Omg goals. Alhoewel ik zingen kut vind, dus misschien verkleed ik me als vleermuis en ga playbacken, helemaal kut als je naar die opname moet kijken.
@KipTokTok haha ik wil ook Landslide. Soms als ik in een lugubere bui ben zet ik hem op en dan stel ik me helemaal voor dat iedereen zit te huilen
Als ik binnen nu en 15 jaar ga wil ik ook âIf I die youngâ van The Band Perry, ook zoân goeie tranentrekker. En ook Incomplete van Alanis Morissette
Mijn moeder had oa god only knows, was echt heel mooi
Mijn nichtje zong dit bij de uitvaart van oma, echt gejankt toen ze dat vertelde en ik dit nummer voor het eerst hoorde.
Landslide is toch een break-up nummer?
Edit: Ik vind âPerfect dayâ van Otis Redding altijd mooi.
Just a perfect day werd gedraaid bij mân vader drie maanden geleden. Vond het heel mooi. Ook had hij een nummer van raccoon - het is al laat toch en eentje uit de musical Jesus Christsuperstar Everything âs Allright. Luister het nog vaak.
Krijg toch allemaal de klere
(Nee hoor grapje)
Perfect day hebben we op de uitvaart van onze zoon ook gedraaid, net als Youâll be in my heart van Phil Collins en Brahms Wiegenlied.
Daar hadden we natuurlijk nog nooit over nagedacht maar die kwamen bij ons op toen we de uitvaart aan het regelen waren.
Voor mezelf zou ik het echt niet weten, wel iets om eens over na te gaan denken.
âVal voor mijn part allemaal doodâ doet het vast lekker op een uitvaart
O leuk, waar heb je dit gevonden?
Allemaal niet hoor ze al bijna dagelijks hahah
Ja wauw, jij moet altijd met deze muziek dealen