Maar 1/3 van het script is door een vrouw geschreven hoooorrrrr!!!1!!!
Hahahahahahaha ja en toen hebben ze zeker alles wat zij heeft geschreven aangepast. Ik vertrouw dat dus voor geen meter.
Ik vet lang nadenken waar de benamingen tafels voor het vermenigvuldigen eigenijk vandaan komt.
Tabel → table → tafel, yoo 
Lol ik heb net ook getimed en ben wel benieuwd nu. Als je met een timer erbij alle tafels van 1 tot en met 10 hardop opdreunt, hoe lang doe je daar dan over?
Edit: bij je eerste poging!
- Korter dan 30 seconden
- Tussen de 0:30 en 1:00
- Tussen de 1:00 en 1:30
- Tussen de 1:30 en 2:00
- Tussen de 2:00 en 2:30
- Tussen de 2:30 en 3:00
- Tussen de 3:00 en 3:30
- Tussen de 3:30 en 4:00
- Langer dan 4 minuten
0 stemmers
Edit 2: sorry optie vergeten
- Tyf op dat ga ik toch niet doen
0 stemmers
1:05
Oneindig. Lang leven dyscalculie 
Oh ik zei er niet ‘… keer … is …’ bij! Gewoon ‘zeven, veertien, eenentwintig …’
Dat optellen of niet wisselt bij mij trouwens per tafel! Sommige ken ik heel goed en daarbij doe ik dat niet, en bij andere weer wel (of een gedeelte van de tafel niet en een gedeelte wel)
ik reken eigenlijk niet, het verschijnt gewoon in mijn hoofd. Op de basisschool is dat er wel echt ingedamd. Wekelijks een halfuurtje tafels opzeggen, dan moesten we op de tafels gaan staan.
9 is juist m’n fave want je verandert het eerste getal omhoog en de tweede omlaag
0 9
1 8
2 7
3 6
4 5
5 4
6 3
7 2
8 1
9 0
Super easy
Edit: zie dat je dit zelf ook al doorhad
Ik denk niet dat we feministische raad aan hoeven te nemen van iemand die pas sinds kort weet dat homofobe scheldwoorden niet oké zijn 
6 x 7 kon ik altijd heel makkelijk onthouden door te denken aan de zomervakantie. 42 dagen vrij. 
Dit klinkt toch veel ingewikkelder dan het daadwerkelijk is
Ik doe gwn zo :
Tafel van 1:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Enzovoorts haha.
Wat zeg jij dan?
Elke keer 1 extra minder dan het 10 tal zou moeten zijn?
9 = -1
18 = -2
27 = -3
36 = -4
45 = -5
Etc? Vind die oplopend/aflopend juist super makkelijk
@koda hoe bedoel je hoe kom je aan die cijfers?
Ik zeg idd gewoon 9, 18, 27, 36, … uit m’n hoofd. Ik ga niet nog rekenen ofzo
Nee maar dit is dus een ezelsbruggetje voor mensen die het wel lastig vinden, snap niet dat je die onduidelijk vind.
Ken m inmiddels ook uit m’n hoofd, maar das gewoon gestampt dus daar heeft niemand wat aan
Ik vind dat ezelsbruggetje het juist moeilijker maken haha
Nja volgens mij heb ik die tafels er zo ingestampt vroeger. Ik zie die getallen gewoon voor me. Soms moet ik wel even rekenen bij de hogere tafels maar de rest kan ik bijna zo opnoemen.
Hoe makkelijk is het leven als witte man toch ook. Speel één keer in een film waar ook nog een vrouw met meer dan 10 minuten schermtijd in zit en je bent meteen een feministisch icoon. 
Vind het wel lastig als ik de sommen niet zie. Nu heb ik het uit mijn hoofd gedaan de reeks, maar als ik de sommen zou zien gaat het sneller denk ik.
Nu vergat ik soms war ik was gebleven.