O deze met anijs mis ik zo erg bij AH! Echt een toevoeging aan de borrelplank. Onder die brief wil ik wel mijn handtekening zetten.
Ooit andere gekocht bij Jumbo, maar die waren het toch net niet.
O deze met anijs mis ik zo erg bij AH! Echt een toevoeging aan de borrelplank. Onder die brief wil ik wel mijn handtekening zetten.
Ooit andere gekocht bij Jumbo, maar die waren het toch net niet.
Heb jij wel eens dat je op staat met een blij gevoel? Gewoon dat je blij de dag begint, er zin in hebt, etc.
0 stemmers
Ik heb nou nooit dat ik echt blij uit bed stap ofzo? Ook niet per se dat dat de rest van de dag komt, is altijd gewoon neutraal. Daarom begrijp ik ook niet wanneer mensen zeggen dat ze vrolijk uit bed zijn gestapt, is dat echt een ding?
Nee die zijn echt totaal niet te vergelijken, deze waren echt zo lekker đ„Č
Ik heb een keer een compliment gemaild met een (beetje) aangedikt verhaal, toen heb ik echt 20 zakken snoep opgestuurd gekregen. Misschien werkt een compliment beter dan een klacht haha.
Anders: maakt me niks uit, ik volg isa kriens zelf ook maar dat zegt niet dat ik achter haar sta
En ik ben nu heel benieuwd of het gaat kloppen
Alleen als ik echt iets leuks heb die dag. Maar over het algemeen voel ik me moe en meer neutraal ook ja ofzo? haha
Ja same. Altijd gewoon⊠heel neutraal. Soms dan ontmoet je mensen en die hebben gewoon zoân vrolijke en energieke uitstraling en dan denk ik wauww, zo leuk. Je ziet zeg maar vaak ook wel gewoon aan mij dat ik me altijd neutraal voel. Denk ik?
Oke vaag verhaal dit.
Ja heel goed! Vind de afwisseling heel leuk. Ligt natuurlijk ook wel aan de branche, ik heb bij best veel verschillende bedrijven gewerkt de afgelopen jaren en in verschillende rollen. Nu ben ik content manager in de reisbranche en dat vind ik tot nu toe het leukst!
Ja over de oude bolognese chips van lays die was zo lekker
Denk jij dat je een love it or hate it persoon bent?
0 stemmers
Ohh die paarse fristi was inderdaad echt zo ontzettend lekker.
Haha nee, niet met first dates, maar we hebben er wel een topic over! En nee sorry geen temptation!
Ik mag officieel alleen nog niks zeggen, maar zodra ik weet wanneer het uitgezonden wordt zorg ik dat het halve forum klaar kan zitten
OH MIJN GOD DOE JIJ MEE AAN BOER ZOEKT VROUW
Nee, ik zoek wel iemand die kan uitslapen en weet hoe je een ei moet balken!
Ik kan best blij uit bed stappen, maar dan moet het na 9 uur/half 10 zijn. Alles daarvoor vind ik kut.
Die van de Jumbo zijn volgens mij inmiddels ook uit het assortiment helaas. Ken die van de AH niet.
Geen klacht maar heb wel eens mail gestuurd naar LâOrĂ©al met de vraag of het klopte dat een bepaalde (redelijk unieke) kleur haarverf uit hun assortiment was. Dat klopte, en kreeg 4 tubes toegestuurd.
En die de stekker van het sinaasappelsapapparaat (wauw!) in het stopcontact doet