En ik ben nu heel benieuwd of het gaat kloppen 
Alleen als ik echt iets leuks heb die dag. Maar over het algemeen voel ik me moe en meer neutraal ook ja ofzo? haha
Ja same. Altijd gewoon⊠heel neutraal. Soms dan ontmoet je mensen en die hebben gewoon zoân vrolijke en energieke uitstraling en dan denk ik wauww, zo leuk. Je ziet zeg maar vaak ook wel gewoon aan mij dat ik me altijd neutraal voel. Denk ik?
Oke vaag verhaal dit.
Ja heel goed! Vind de afwisseling heel leuk. Ligt natuurlijk ook wel aan de branche, ik heb bij best veel verschillende bedrijven gewerkt de afgelopen jaren en in verschillende rollen. Nu ben ik content manager in de reisbranche en dat vind ik tot nu toe het leukst!
Ja over de oude bolognese chips van lays
die was zo lekker
Denk jij dat je een love it or hate it persoon bent?
- Ja you love me or you hate me
- Nee denk dat iedereen wel wat in mij kan vinden dat diegene aanspreekt, of tenminste: iedereen heeft een wat genuanceerdere mening over me
0 stemmers
Ohh die paarse fristi was inderdaad echt zo ontzettend lekker. 
Haha nee, niet met first dates, maar we hebben er wel een topic over! En nee sorry geen temptation!
Ik mag officieel alleen nog niks zeggen, maar zodra ik weet wanneer het uitgezonden wordt zorg ik dat het halve forum klaar kan zitten 
OH MIJN GOD DOE JIJ MEE AAN BOER ZOEKT VROUW
Nee, ik zoek wel iemand die kan uitslapen en weet hoe je een ei moet balken!
Ik kan best blij uit bed stappen, maar dan moet het na 9 uur/half 10 zijn. Alles daarvoor vind ik kut.
Die van de Jumbo zijn volgens mij inmiddels ook uit het assortiment helaas. Ken die van de AH niet.
Geen klacht maar heb wel eens mail gestuurd naar LâOrĂ©al met de vraag of het klopte dat een bepaalde (redelijk unieke) kleur haarverf uit hun assortiment was. Dat klopte, en kreeg 4 tubes toegestuurd.
En die de stekker van het sinaasappelsapapparaat (wauw!) in het stopcontact doet
Ja ook al eerder over verteld hier. Naar croky over Bolognese chips.
1x omdat ieder zakje (van die miniâs) maar 3 chips bevatte. Toen was ik 8 en ontving ik een grote doos met allerlei nieuwe smaken
En 1x vorig jaar omdat de smaak was veranderd, dacht ik. Kreeg toen 2 codes
Ik ben echt extreem suf en ik denk dat de meeste mensen me wel oké vinden, maar ik ben wel de BEC van verschillende mensen geweest, die me overduidelijk onuitstaanbaar vonden! Blijkbaar wel een beetje love it or hate it. Ik vind dat overigens wel heel grappig, wanneer het niet te ongemakkelijk is.
Ben jij iemands BEC (geweest)?
- Ik weet het wel zeker.
- Ik vermoed het wel.
- Ik heb écht geen idee.
- Ik denk het niet.
0 stemmers
In het echte leven of op het forum? 
In het echte leven! Op het forum kan ik me sowieso niet voorstellen dat ik ooit iemands BEC ben geweest. Daar ben ik lang niet actief of uitgesproken genoeg voor, en het is ook niet dat je je hier kunt ergeren aan mijn hoofd of andere dingen die in het echt mensen kunnen triggeren, eheh. 
Kan mij nog herinneren op de middelbare school een meisje mij constant vies aan zat te kijken. Zelfs als ik aan de andere kant van de klas zat ontving ik vieze blikken. Terwijl ik nooit met haar had gesproken en bleef redelijk op de vlakte in de klas
Het was een vreemd kind