Die japanner bij de kazerne is echt super lekker! Ik heb daar een keer met een date gegeten en hij kwam uit Frankrijk, woonde pas een paar maanden in Amsterdam en had er al super vaak gegeten. Hij zo hier kom jij zeker ook vaak aangezien je in Amsterdam bent opgegroeid. Ik maar yes yes hahah was er nog nooit geweest
Oh Akitsu? Ben er nog nooit geweest, maar die schijnt inderdaad wel goed te zijn.
Klopt! Ik vond het erg lekker! Het is alleen niet dat ik daarna dacht nu ga ik er vaker heen of zo (ondanks dat het eten erg goed was)
Oeps welke
Je hebt meerdere boeken aangeraden waar honden in dood gaan?!
HAHA nee ik lees/tip gewoon heel veel weet niet meer wat waarin staat
Moordgids voor lieve meisjes (ofzo??)
Ohh ja dat klopt, maar je wilde deze zelf al lezen voor ik m had gereviewd dus pas op he!!
Ik vind het in kringlopen juist leuk om boeken met dat soort berichtjes aan te treffen. Een keer een boek gevonden met iets vooraan in een taal die ik niet beheers en toen heb ik aan anderen gevraagd wat er stond.
Schrijf jij iets voorin een boek als je het cadeau geeft aan iemand?
- Ja altijd
- Soms
- Nee nooit
- Ik geef nooit een boek cadeau
0 stemmers
Oh ik vind dat juist altijd zielig/tragisch
Ik zag er van de week een met
Anne, gefeliciteerd met je eerste zwemdiploma, liefs van opa en oma. 4-2-2018
er voor in.
Harteloos
Oehh nu ben ik benieuwd waar?
Boeken moeten leven, net als de inhoud ervan. Hoe meer ezelsoren en berichtjes en peroonlijke notities hoe beter
Voor de getrouwde mensen, vond jij het gek om je partner ineens man/vrouw te “moeten” noemen i.p.v. vriend(in)? Geregistreerd partnerschap telt ook mee.
- Ja daar moest ik lang aan wennen
- Ja daar moest ik even aan wennen
- Nee, dat voelde gelijk al normaal
- Ik noem diegene nog steeds vriend(in) zelfs al zijn we getrouwd
0 stemmers
Ik weet overigens niet goed wat ik als genderneutrale versie hiervoor zou moeten gebruiken behalve partner, maar dat kan voor zowel getrouwd als niet getrouwd dus dat maakt geen verschil. Is daar nog een ander woord voor?
Maar daar is ook een m/v versie voor toch, echtgenoot/echtgenote, dus echtgenoot is dan niet echt neutraal
Eega! Is zowel man als vrouw
Freaky funday! Die taartjes vond ik er enorm lekker uitzien, dus was wel benieuwd. Nu nog steeds dus
Ik vind het na 2 jaar nog steeds raar haha
Jaa ik vind iemand mijn man/vrouw noemen ook iets voor naar je 50ste.
Het wachten is wel de moeite waard idd. Al moet ik zeggen dat het mij wel meegevallen is hoe lang ik moest wachten maar ik ben er doordeweeks geweest.