Stel je persoonlijke vraag #30

Als ik m’n ouders moet geloven haal je alleen bij een goede banketbakkertaart. M’n moeder kocht daar altijd voor alle neefjes en nichtjes taart en dat werd dan verrekend. Maarja nu zijn die uberhippe kindertaarten in. Ik weetniet of de ouderwetse banketbakkers, waar ik dus never kom, daar ook aan meedoen.

GODSAMME MIJN EEUWIGE AUTOCORRECT.

1 like

Ik had vroeger een vriendje die altijd op mijn kinderpartijtjes kwam, die geen taart lustte maar wel slagroom.

Dus hij kreeg altijd een gebaksbordje vol slagroom haha, of lust je dat ook niet @Jumpsuit ?

1 like

Als kind lustte ik nog wel zoet, was er nooit een voorstander van maar bijv een beetje cake die ik zelf had versierd ging er wel in. Maar het was natuurlijk een groter feest als je daarna pizza kreeg, of patat. En waterijs in mijn geval.

Slagroom lust ik opzich wel ja, vooral met chocolademelk alleen ga ik daarna over m’n nek. Ik hou wel van van vanillasmaak, dus dat is iig iets zoets.

Ik haat mensen die kleine stukjes taart willen

1 like

Ik:

Hahahah hoe dramatisch was die hele scène, lof it:

21 likes

YOU CAN DO IT BRUCE!!!

Daarom wilde ik ook arretjescake maken, maar mocht niet van mn moeder. De moeder van mn beste vriendin bakte heel veel maar zij wilde dat ook niet. Daar ging mn arretjescake droom.

4 likes

Wij hadden Matilda thuis op DVD, of zaten we nog in het videobandtijdperk?
Zooovaak gekeken als kind en ik was verliefd op de juf van Matilda. Het leek me zo leuk om ook zon juf te hebben. 1 grote facinatie voor een heel jong kinderbrein.

Heb jij de film Matilda wel eens gekeken?

• Weet ik niet meer
  • 1 keer
  • Ja meer dan 1 keer
  • Oneindig vaak
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Is het mogelijk dat je allergisch voor iets bent, wat in veel gebak voorkomt?

Ik was obsessed met het boek toen ik klein was, die film kon me gestolen worden, die kwam echt niet in de buurt van hoe goed het boek was

8 likes

Dat zou dan zuivel zijn denk ik? Nee, ik heb geen allergieen. Best misschien licht lactose intolerant. Maar geef me geen zoete shit! Haha want ja chocola en bijna alles waar zoet toe behoort, doet me niks, of vind ik niet lekker, of ga ik van overgeven. Ik kan prima zonder zoet leven, mn lichaam haat het blijkbaar.

1 like

Ah dat is zo schattig! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vervangen door een klein beetje melk!

1 like

traumas ook voor die martelkamer van miss trenchbull

4 likes

Mijn broer en schoonzus :sob:
Dit is nog groter dan dat ik daar krijg trouwens. Al vaker over op het forum gehad. Vooral die keer dat ze foto’s stuurden van een dag na de verjaardag was om te janken. Nichtje met echt een enorm stuk taart “ja we bewaren altijd taart zodat we dag erna nog hebben”. Ja het is me duidelijk hoe je taart overhoudt op deze manier.
Volgende keer maak ik echt een foto voor jullie. Ik word weer boos als ik eraan denk :sweat_smile:

13 likes

Dit was zo zielig, en zaten allemaal spijkers in en ook allemaal stoom kwam eruit!

Wat ik zo geniaal aan die kinderfilm vond is dat ze het eng en spannend maakten maar zonder dat het echt een grens overging. Het was dus altijd een klein beetje van alles. Zo ontzettend goed en mooi bedacht en geacteerd!

Ik werkte bij de klantenservice van een niet-boeiende winkel en echt verbazingwekkend hoe sommige mensen een week na hun bruiloft meteen hun achternaam wilden aanpassen. Je bestelt wat bij een webshop, zo veel maakt het toch niet uit als de achternaam waarmee je geboren bent op het doosje staat? :sweat_smile:

Andersom kwam trouwens nog veel vaker voor: gescheiden mensen die hun geboortenaam weer in het account wilden. Wat ik ook volledig begrijp. Maar na dagelijks dat soort verzoeken verwerken dacht ik wel, waarom passen mensen überhaupt hun naam aan? Wat een gedoe, en een groot deel gaat toch weer scheiden

8 likes

Wel mooi solidair

1 like

Ik zag net een nieuws item voorbij komen over de vrouwelijke deelnemers van are you the one en toen moest ik aan deze post denken!! Doe je daaraan mee misschien? :star_struck:

Hij zou het veel te serieus nemen en vragen welke hij absoluut moet hebben van welk merk en zo. Dan zou hij er een foto van nemen als aandenken :joy:

10 likes

Pfff wat kinderachtig. Doodnormaal hoor om te halen.
Mijn vriend gaat wel twijfelen welke versie, maar als ie dat weet is het geen probleem!

2 likes