Stel je persoonlijke vraag #30

Haha dit us ook zo een grote ergenis van mij! Een collega die binnenkort gaat trouwen heeft ook moeten beloven dat ze het niet gaat zeggen :+1:

1 like

Ik erger me sowieso aan dat hele onderscheid. Je hebt tegen een random persoon gezegd dat je forefur bij elkaar wilt blijven en nu heb je belastingvoordeel enzo. Waarom moeten we dat precies een ander label geven?

Vooral irritant wanneer je de man of vrouw van diegene ook gewoon kent. ā€˜Mijn man’, ja ik ken hem je kan gewoon zijn naam zeggen, ik weet dat het je man is.

16 likes

Ik zei laatst iets over ā€œmijn moederā€ tegen m’n zus. Ik was ook echt helemaal vervreemd blijkbaar :joy:

17 likes

Dat zal wel meevallen toch?

3 likes

• jazeker
  • nee laat maar zitten

0 stemmers

1 like

Gewoon een glas over die slak heenzetten en aan de grond vast tapen. Maakt mij niet uit dat die slak niet dood kan, maar gevangen wordt niks over gezegd.

32 likes

dat was ook mijn idee

of een slotgracht vol scherp grind om mn huis heen bouwen want
Spread sharp and angular gravel (not smooth rocks) over soil so the snails can’t climb. All of these gritty substances will irritate the snail and slug’s delicate undersides.

9 likes

Zoveel moeite voor 10 miljoen

2 likes

Nu werk je 45 jaar voor €1.350.000. (€2500 netto genomen). Dus een slak weghouden voor 10 miljoen en dat als je enige taak hebben op een dag… ik teken ervoor. :raised_hands:t2:

6 likes

Je werkt dan alleen wel 24 uur per dag (hoe moet dat met slapen eigenlijk? Gaat die slakken dan wachten tot je snurkt en komt hij je dan killen?) Nee man dit is echt teveel stress. Ik wil geld om mijn leven makkelijker te maken, niet moeilijker.

7 likes

Ik vond de slotgracht wel een goed idee, dan ben je thuis altijd veilig.

Als ik naar mezelf kijk heb ik er dan maar 3x per week last van. Ik ben een enorme kluizenaar dus als ik dan naar buiten ga dan heb ik ook wat avontuur.

3 likes

Ik vind dit nog steeds zoooo moeilijk! Ben al 2 jaar getrouwd, maar krijg man of husband nog steeds nauwelijks over m’n lippen. Ik vind het (super raar I know) een beetje opschepperig klinken ofzo, als ik man zeg. Vind vriend veel chiller klinken.

Edit: wat @Crusti_Croc zegt dus

De non-stop doodsangst is het me toch niet waard denk ik. Kan nooit echt ff lekker ontspannen met die wetenschap, en de gedachte wat als die slak 20 jaar heeft zitten trainen op de sprint als een gek en ineens aan komt sjezen als ik slaap. Nah, not worth it. Laat mij maar lekker relaxen in ā€˜armoede’

6 likes

zou hem niet oppakken ivm de terrible death als hij je per ongeluk aanraakt maar van die 10 miljoen kan ik zeker iemand betalen om dat elke avond voor me te doen

2 likes

Hoezo is iedereen bang voor slakken opeens?

4 likes

Alleen voor slakken die me de rest mijn leven achtervolgen en me op gruwelijke wijze willen killen. Met alle andere slakken heb ik geen problemen

21 likes

Ja of je brengt hem gewoon gelijk naar Australiƫ ofzo. Dan kun je voor altijd rustig slapen

Die krijg je vast niet door de douane daar :joy:

3 likes

Ja verhuizen naar een ander land, bij voorkeur waar nog een zee tussen zit ofzo, dan komt het wel goed. En met 10 mil kan je wel een leuk huisje in canada of hawaii ofzo kopen.

1 like