Stel je persoonlijke vraag #30

Is het misschien een optie om de slak gewoon als huisdier te houden in een extreem beveiligde glazen bak met een zoutspoor er om heen? Voor tien miljoen zou ik iemand aannemen om hem te verzorgen, en dan weet ik altijd waar dat beest is.

17 likes

Maar die slak ligt altijd op de loer voor jou he. Hij weet ook precies waar je bent. Dus als jij naar Australiƫ gaat dan gaat 'ie heus wel mee.

1 like

Ik zie dan echt voor me dat de verzorger van de slak op de volledige 10 miljoen uit is en ā€œper ongelukā€ het deurtje openlaat.

15 likes

Dit zou ik ook doen. Maar ik zou er een ander goedkoop huis voor kopen en dan een soort kluis maken waarin de beveiligde glazen bak staat, met camera en laserlichten enzo.

2 likes

Hahaha maar wat is dan het punt van die 10 miljoen? :stuck_out_tongue: Je ontvangt 10 miljoen en vervolgens geef je dat uit aan iemand die ervoor zorgt dat je niet gepakt wordt door een slak

1 like

Oh ik drukte me verkeerd uit, ik bedoel dat ik met 10 miljoen euro genoeg geld heb om iemand aan te nemen. Ik zou niet de hele 10 miljoen daaraan opmaken.
Maar de slak in de buurt houden zou mij denk ik het minst stress geven, dan weet je waar hij uithangt en verrast hij je niet in je slaap terwijl je denkt dat hij in Australiƫ zit.

5 likes

Ik zou niet kunnen leven met de paranoia. Waarom zou een onsterfelijke slak als levensdoel hebben mij te doden? Waar haalt ie de motivatie vandaan, was die 10 miljoen van hem? Hoe oud is ie al, wat gaat hij doen als ik sterf zonder zijn toedoen?
Teveel vragen om ooit weer rustig te slapen en dan zit er ook nog een gestoorde slak achter je aan…

27 likes

Ik vind dit het beste gesprek in tijden haha

18 likes

Zou je voor 10 miljoen in een vol bad met levende slakken liggen? Naaktslakken en slakken met een huisje. Gewoon voor een halfuurtje. Slakken doen je verder niets aan ofzo.

• Zeker weten
  • Absoluut niet

0 stemmers

1 like

LOL, alsof de norm nu is dat alle slakken er op uit zijn om je te doden. Love it.

59 likes

Ik vind het nog irritanter als mensen echt tig keer erop blijven hameren dat ik nu de achternaam van hun partner moet gebruiken en dan 10x aanhoren dat je getrouwd bent. Of mbt systemen ā€˜dat ze het nog niet hebben veranderd.’ Ik begrijp bij transgenderpersonen dat je zsm de naam en geslacht wilt hebben aangepast maar bij trouwen heb ik zoiets van ā€˜doe even relaxt, je bent nog steeds dezelfde persoon’.

4 likes

Jezus, ik bedoel Oprah, lezen. Het is een moordslak die niet dood kan!

7 likes

Haha ik bedoel de ambtenaar!

Jaa maar voor dat beest daar is heb je daar al een aantal jaar kunnen leven in rust. Ofnja rust… als je naar Australie gaat zijn er wel meer enge beesten dan die slak

1 like

Ze kruipen (glijden) ook nergens in?

Dan doe ik het wel.

5 likes

Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze je anus inkruipen en daar de rest van je leven blijven zitten. Maar je gaat er in ieder geval niet dood aan.

5 likes

Zet topic op negeer

15 likes

Knetterfeestje :stuck_out_tongue:

Ik vind naaktslakken gewoon ontzettend goor :confounded:

1 like

Komt daar ā€œde ontslakkingskuurā€ vandaan…?! :snail:

Ik vind naaktslakken echt zo ranzig, maar tien miljoen is zo veel geld, daar doe ik het wel voor. Een miljoen en een ton ook nog wel, maar bij tien duizend ga ik al twijfelen hoor.

16 likes