Stel je persoonlijke vraag #30

Ik ben net terug van een maand studeren/taalcursus in New York en ik heb wel last van heimwee. De eerste dagen vond ik het lastig dat ik niet meer daar op de campus was. Inmiddels is het niet meer echt heimwee, maar meer mooie herinneringen en een beetje sad dat het voorbij is

Not so humble brag:

Een genie zou ik mezelf never nooit noemen, maar ik denk/vind wel dat ik talenten heb die niet direct gezien worden, maar gelukkig (?) merk ik nu wel door de jaren heen dat ā€œmenā€ dat toch wel door krijgt en je gevraagd wordt voor dingen waarvan ā€œmenā€ dan zegt: we dachten dat jij daar geschikt voor was en dat ik dan denk: nou dat klopt helemaal idd, dat hebben jullie goed gezien. :sunglasses:

18 likes

Nou brag ff wat je talenten zijn Pls

Ik geef je toestemming zonder omg reacties

4 likes

Is dat de ontmaagder Van Arjan Lubach en tevens FARC meisje? Ik denk altijd bij elke Tanja ā€˜Ohja das die tata in de jungle’, dus kan ook dat ik het mis heb.

15 likes

Hahaha ehhh ik doorzie organisaties en commissies etc. enzo snel, vooral op wat er juist onderhuids leeft en niet uitgesproken wordt en zelf neem ik (na een tijdje goed observeren en luisteren dan he) niet echt een blad voor de mond en ben altijd voor openheid en transparantie boven ā€œpolitiek tactvol zijnā€, dus dat zal ik ook telkens blijven uitdragen. Positief kritisch, ben echt allergisch voor smerige spelletjes en als ik genoeg bewijs heb verzameld zal ik smerige spelletjes altijd naar buiten toe kenbaar maken.

Maak je ook vijanden mee hoor, maar denk dat dat voor jou geen nieuws is. :joy:

Edit: oh het helpt wel dat ik wel nog 10x kritischer op mezelf ben dan op een ander, aangaande bovenstaande zaken.

9 likes

Wooooow hoe heb ik dit gemist of uit mijn hoofd gekregen. Whaha. Wat een meit

17 likes

Nee, maar meer omdat gezamenlijke accounts in een wachtwoordmanager staan en niemand verder wat te zoeken heeft op mijn persoonlijke account

Ik moest eens wat doen op de wachtwoordloze computer van mijn meest bitchy collega en heb toen ook wel even haar chatgeschiedenis bekeken. Toen zag ik ook roddels over mij tussen haar en de baas.

4 likes

Omg wat vreselijk. Werk je er nog steeds?

Nee heb twee weken erna mijn ontslag genomen, had ook duizend andere redenen hoor. Het was ook niet voor niks dat ik überhaupt in haar chatgeschiedenis ging kijken natuurlijk.

2 likes

Das de prijs die je betaalt voor nieuwsgierigheid.

2 likes

Hierbij dan de big reveal, dus jullie hoeven niet langer te gissen! Maar ik ben morgen te zien bij Lang leven de liefde om 7 uur op sbs6! :smiley: ik heb zelf ook nog niks mogen zien, dus ben super benieuwd!

108 likes

Ohhhhh leuk can’t wait!
Ben je nog steeds samen met die jongen?

1 like

Hahaha hier wil ik geheimzinnig over doen :stuck_out_tongue:

6 likes

Omggg

2 likes

Hehhh? Ontmaagder van Arjan Lubach?

Ja
als een jongen en een meisje heel veel van elkaar houden, dan kunnen ze elkaar een speciale knuffel geven, de eerste keer is heel speciaal en dan noemen we dat ontmaagding.

Kan overig ook met een jongen/jongen, meisje/meisje of non-binair maar dat is iets voor volgende keer.

37 likes

nee maar dat is meer omdat mn wachtwoord zo’n awkward geval is die ik al 15 jaar gebruik maar door de jaren heen gemuteerd is
moest het laatst ook aan de telefoon hardop zeggen toen mn schoonvader op onze ziggo F1 wilde kijken, moest het nog 2x herhalen ook omdat hij het niet verstond :cry:

heb het daarna gelijk gewijzigd naar iets normaals met letters en cijfers

Kap nou eens met dit soort onzin aan onze kinderen op te dringen, leer ze lezen, ze zijn analfabeet!

Aldus ome Geert.

1 like

Sorry sinds mijn vaccinatie spreek ik alleen nog maar de George Soros agenda.

3 likes