Stel je persoonlijke vraag #30

Er zullen vast zulke mensen zijn

Was je in Tarrytown?! :biggrin:

Ik heb altijd een hekel aan schoenen in de winkel kopen omdat je vaak het paar uit de winkel krijgt die dus door veel mensen gepast is of waarvan alleen rechts gepast is.

• Heb ik ook
  • Heb ik niet
  • Nooit over nagedacht

0 stemmers

Heb je dat probleem ook met kleren?

1 like

Minder, maar ik was direct alles wat ik koop (inclusief in plastic verpakte onderbroeken ofzo) en dat schijnt ook niet iedereen te doen.

Maar met schoenen vind ik het extra stom. Ik wil gewoon een gloednieuw paar en niet eentje waar rechts al meer rimpeltjes in het leer heeft dan links :weary:
Dus regelmatig pas ik het in de winkel en bestel ik online (wel bij dezelfde webshop als die winkel om het minder hufterig te maken.

1 like

Dont apologize I couldn’t care less. Maar misschien komt het door je avatar that je als zo’n ekte groene zelfvoorzienend pro active alles in een hutje in een bos bent. Maar is dus niet zo. Je woont gewoon in een flat in Almere.

1 like

Nee dan heb je last van foundationvlekken bij de Zara. :angry: :angry: :angry:

Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik een paar schoenen in de winkel had gekocht. Mischien ooit in de sale of zo.

1 like

Ik heb wel eens gehad dat ze in de winkel alleen nog in mijn maat hadden het paar waarvan de rechter dus in de winkel stond en x keer was gepast. Toen heb ik precies die schoenen online besteld. Vond het echt zonde van ruim 100 euro om dan schoenen te hebben waarvan de een al heel anders zit dan de ander.

2 likes

Ben jij tante? Bedoel biologisch dus kinderen van je siblings. Niet peettante oid

• Nee
  • Ja, van 1 kind
  • Ja, van 2 kinderen
  • Ja, van 3 kinderen
  • Ja, van 4 kinderen
  • Ja, van 5 kinderen
  • Ja, van 6 kinderen
  • Ja, van 7 kinderen
  • Ja, van 8 kinderen
  • Ja, van 9 kinderen
  • Ja, van 10 kinderen of meer

0 stemmers

Wow. Jij 8, duidelijk waarom jij deze vraag stelt :stuck_out_tongue: Benieuwd of iemand meer dan 8 heeft

1 like

Nee, en maar één broer zonder kinderwens, dus mijn enige hoop op een tante worden is via mijn zwager en schoonzus 🄲

2 likes

Heb jij een sibling die kinderloos is/wil blijven?

• Ja
  • Nee
  • Neigend naar ja

0 stemmers

Vind je dat jammer?

• Ja
  • Nee
  • Niet bij nagedacht

0 stemmers

Per ongeluk eerst ja ingedrukt tijdens scrollen maar geen siblings

Mijn zusje vroeg gisteren aan mijn kleine zusje of ze kinderen wilde (als voorbereiding op deze pol natuurlijk) en haar antwoord was ā€œik ben virginā€

:sob:

Naja ik heb dus geen idee

15 likes

Hoeft toch niet lullig te zijn?

Denk van mezelf ook dat het beter is voor iedereen als ik geen kinderen krijg.

1 like

Nee hoor is niet lullig, ik heb ook zo’n sibling die beter kindloos kan blijven.

Ik ben tante van een hele leuke puber en daar blijft het bij. Had een tweede nog wel leuk gevonden eigenlijk, gewoon omdat ik ze zelf niet wil en het krijgen van een neefje/nichtje iets bewuster mee had willen maken.

2 likes

Had eerst verkeerd gestemd.
Van sibling tante van 1 kind.
Van schoonfamilie en stiefkinderen 5, dus in totaal 6.

1 like

Dat ben ik zelf :sweat_smile:, al twijfel ik soms nog wel.

Ik ben die sibling. Het lijkt me heerlijk tante te zijn en ik ga mijn aanstaande neefje echt de tering verwennen, maar ook zo ontzettend gelukkig zijn als ik hem na een weekend logeren weer bij z’n ouders kan inleveren.

Vind jij het lastig om broeken te kopen/goed passende broeken te vinden?

• Ja erg lastig
  • Mwah, gaat wel
  • Nee geen moeite mee
  • Ik draag/koop geen broeken

0 stemmers