Beetje talkpoeder op de wortels om het zweet te absorberen doet het prima om het wassen nog een dagje te rekken!
Mijn haar wordt niet vet door zweet, dus meestal volstaat even föhnen wel om me weer fris te voelen. Als dat niet genoeg is cowash ik het, dus was ik het met een lichte conditioner of met een specifiek product, dat wat zachter is voor je hoofdhuid en haar dan shampoo. Shampoo bewaar ik voor wanneer mijn hoofdhuid vettiger wordt. Ik heb zelf een best droge hoofdhuid en ontzettend droog haar, dus na elke sportles shampoo gebruiken zou het echt kapot maken!
Dronken ergens op een stoepje ergens op leidseplein. Incl OV. Was een walk of shame de volgende brakke ochtend
Ik doe hetzelfde als anderen, gewoon niet nat maken. Het droogt weer âschoonâ op en anders blijf ik aan de gang met wassen
Vind jij het lastiger om uit bed te gaan als alles nog donker is? In mijn geval nu 6:45
- Nee maakt geen verschil voor mij
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Ik dacht met mân slaaphoofd toen ik uit bed was dat het nog midden in de nacht was en ik mân wekker verkeerd had gezet.
KOOP EEN WARME BADJAS. Ik maak reclame voor alle warme badjassen. Die hang je aan je kapstok oid. In de slaapkamer en die trek je direct aan zodra je uit bed gaat zodat je die hele vrieskou niet voelt in de winter. Ik doe ook altijd de muts erbij op tot het punt dat ik bij de warme douche beland ben haha
Ik ben nu dus heel hard aan het nadenken of ik dit doe maar ik weet het niet? Ga er nu op letten maar dan doe ik het dus waarschijnlijk wel omdat ik erover nadenk
Oh dat klinkt echt koud ja ik heb die badjas al jaren en ik durf niet te zeggen waar ik hem vandaan heb! Het is gewoon zoân hele lange, van fleece (de enige keer dat fleece wel mag vind ik ) met capuchon. En het moet wel van binnen en buiten fleece zijn. Ik verafschuw badstoffen badjassen. Kan mezelf wel afdrogen ja.
Een elektrische warmtekussen is ook heerlijk met dit weer. Maar je wordt er eerder slaperig dan wakker ervan
Hahaha huh is kamperen en fleece een match? Heb 2 keer in mân leven gekampeerd en volgens mij hadden haar ouders idd een fleecetrui
Heb jij iets wat je in het dagelijks leven wel eens draagt wat van fleece is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die trui had ik gekocht hoor, zou er spontaan van gaan kamperen.
Duurt nog heel even, mn wekker gaat om 8 uur haha. Maar ja dan de hel idd. Volgens mij is het dan de truc om binnen 10 sec op te staan en te sjezen naar de badkamer
Volgens mij heeft Vandyck die!
Ik heb een paar jaar terug een gehaald bij de Bijenkorf (was een cadeau), ik kende het merk niet en toen ik ernaar vroeg bleek het hun Private Label te zijn. Kan het nu niet meer vinden maar zie wel dat Taubert(??) er een heeft in de online shop, wel lilleke kleuren vind ik.
Thuis heb ik het vrijwel altijd koud binnen en dan doe ik mn blauwe fleecevest overal over haha, ziet er meestal niet uit maar is heerlijk warm. Was het beste cadeau dat ik ooit heb gekregen denk ik (en was niet eens een bedoeld cadeau, had het gewoon gekregen omdat voir iemand de maat niet paste)
omg dit ziet er echt heerlijk uit ik wil dit
Zou jij zelfvoorzienend in een boshuisje willen wonen?
- Ja, dat is stiekem wel mijn droom
- Ik weet het niet, misschien?
- Als het moet doe ik het wel maar liever niet
- Ik ga nog liever dood
- Ik woon al zelfvoorzienend in een boshuisje
0 stemmers
Heb jij weleens heimwee naar een land waar je op vakantie bent geweest? Dus heimwee naar de plek (niet als je er familie/vrienden hebt wonen ofzo)
- Nee nooit
- Vaker niet dan wel
- Ja altijd
- Vaker wel dan niet
0 stemmers
Heb jij last van wanderlust?
- Ja
- Nee
- Af en toe
0 stemmers
Ik heb mega snel heimwee naar huis, ik kan denk ik ook niet langer op vakantie dan 2 weken