Stel je persoonlijke vraag #30

Heb jij een sibling die kinderloos is/wil blijven?

• Ja
  • Nee
  • Neigend naar ja

0 stemmers

Vind je dat jammer?

• Ja
  • Nee
  • Niet bij nagedacht

0 stemmers

Per ongeluk eerst ja ingedrukt tijdens scrollen maar geen siblings

En daarmee sterft mijn familie uit. Beter voor iedereen :sweat_smile:

5 likes

Mijn zusje vroeg gisteren aan mijn kleine zusje of ze kinderen wilde (als voorbereiding op deze pol natuurlijk) en haar antwoord was ā€œik ben virginā€

:sob:

Naja ik heb dus geen idee

15 likes

Hoeft toch niet lullig te zijn?

Denk van mezelf ook dat het beter is voor iedereen als ik geen kinderen krijg.

1 like

Nee hoor is niet lullig, ik heb ook zo’n sibling die beter kindloos kan blijven.

Ik ben tante van een hele leuke puber en daar blijft het bij. Had een tweede nog wel leuk gevonden eigenlijk, gewoon omdat ik ze zelf niet wil en het krijgen van een neefje/nichtje iets bewuster mee had willen maken.

2 likes

Had eerst verkeerd gestemd.
Van sibling tante van 1 kind.
Van schoonfamilie en stiefkinderen 5, dus in totaal 6.

1 like

Dat ben ik zelf :sweat_smile:, al twijfel ik soms nog wel.

Ik ben die sibling. Het lijkt me heerlijk tante te zijn en ik ga mijn aanstaande neefje echt de tering verwennen, maar ook zo ontzettend gelukkig zijn als ik hem na een weekend logeren weer bij z’n ouders kan inleveren.

Vind jij het lastig om broeken te kopen/goed passende broeken te vinden?

• Ja erg lastig
  • Mwah, gaat wel
  • Nee geen moeite mee
  • Ik draag/koop geen broeken

0 stemmers

Tante van 13 kinderen!

1 like

Van siblings ben ik tante van 5. Schoonfamilie (incl. stiefkinderen) zijn er 4. Dus wel 9 kinderen die tante zeggen!

2 likes

Wow :open_mouth:

1 like

Haha ja heb zelf ook nog 1 kind, dus 14 kleinkinderen voor m’n ouders.

2 likes

Wauw! Ik stel me voor dat een familieweekend bij jullie heel erg vermoeiend is :smiley:

1 like

Ik ben stiekem wel beetje jaloers, ik zou echt graag tante willen zijn. Heb helaas alleen geen siblings.

10 likes

Heeft je vriend ze ook niet? Vind ik evengoed tellen. Mijn aanhangtante is m’n meest dierbare tante.

Ja, zou in theorie nog kunnen, heb mijn hoop gevestigd dat zijn broertje en zijn vriend een leuk neefje/nichtje voor me adopteren. Alleen zie ik dat niet snel gebeuren.

1 like

Ik heb er 4 te huur, als je siblings wil.

1 like

Mijn broer en ik willen beide geen kinderen dus die tak van de familie sterft ook uit dan :joy: wat ik zelf niet zo erg vind verder, ook niet per se het idee dat ik het mis om tante te zijn of te worden.

Denk wel dat m’n moeder het jammer vindt, die had wel heel graag oma willen worden.

1 like