Stel je persoonlijke vraag #30

Moet je elke dag naar kantoor of werk je ook thuis? Zou voor mij ook uitmaken. Ik fiets nu 9 km naar kantoor en dat vind ik oke voor 1-2 dagen per week maar elke dag 13km op een normale fiets zou ik teveel vinden. Kom nu al zo takkebezweet aan altijd. En in de winter is dat al helemaal kut.

Ik ga elke dag op kantoor moeten werken, misschien sporadisch dat ik een keer een dag thuis kan werken. Ja ik ga ook een nieuw regenpak moeten aanschaffen denk ik want met mijn huidige regenjas zweet ik al zodra ik het aanheb.

Bezit jij een vitrinekast?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

Maar wel zoiets

11 likes

Ah dit vind ik wel leuk

Wij willen deze:
image

https://www.fonq.nl/product/woood-exclusive-swing-schuifdeur-kast/561903/

Valt dat nog onder vitrine kasten haha?

2 likes

Nee ik vind een vitrinekast eentje met alleen maar glas en glazen verdiepingen zeg maar.

2 likes

Niet meer, wel een vitrinekist.

Nog niet, maar ik hoop ooit de oude medicijnkasten van mijn pa te erven.

3 likes

image

Dit zegmaar? Haha

3 likes

Oh das wel cool

@Fishing nee alle kanten glas

afbeelding

Die van de IKEA.

2 likes

Dit noem je een buffetkast!

Bij een vitrinekast zie ik gelijk zo’n 14 jarige puber voor me die stenen spaart haha.

7 likes

Mijn oma is eigenlijk de enige die ik ken met een vitrinekast, die staat helemaal vol met pillendoosjes, ik denk wel rond de 100. Is wel heel lief, alle familie is op vakantie altijd op zoek naar die dingen om mee te nemen voor haar. Als ze er één van iemand krijgt doet ze er ook altijd een heel klein briefje in waar op staat van wie ze hem heeft gekregen en waar hij vandaan komt :pleading_face:

Deze dingen:
image

68 likes

Nu wil ik dit ook :heart:

2 likes

Precies dit. Vond het wel lastiger dan zomaar nirt uitnodigen hoor, maar uiteindelijk heb ik ook geen zin om aardig te doen tegen mensen die ik nauwelijks (nog) ken en dat trok me over de streep. Was graag tijdens corona getrouwd zodat mensen er überhaupt niet naar gingen vragen :sweat_smile:

Ja, want die wilde ik ombouwen tot een soort plantenkasje. Heb ik nooit gedaan want lekker nooit afmaken waar ik aan begin dus nu staat ie hier maar een beetje leeg te staan.

Het is dezelfde kast als deze en dit was ooit het idee

20 likes

Ik heb daar echt schijt aan.
Mijn eigen schoonloeder is ook niet uitgenodigd en mocht ze wel ineens komen, wordt ze de deur gewezen.
Maar dat is weer een ander verhaal

Ik met één broer! Als er ruzie over de gehele erfenis ontstaat, is het met deze broer :stuck_out_tongue: Die heeft goed zicht op wat geld waard is en wil het daarom graag hebben :money_mouth_face: Niet dat hij het per se wil verkopen, maar hij vindt iets wel meer van waarde om te hebben als het wat waard is.
Lijkt mij echt leuk om dan in zo’n vitrinekast de verzameling van mijn moeder te leggen (opwindbaar speelgoed). Twee dingen die typisch voor mijn ouders zijn gecombineerd.
(PS ik hoop dat mijn vader nog lang naar zijn troep mag kijken hoor)

Edit: oh grappig dat je liket @anon50301661 , dacht al dat jij zulke kasten ook wel leuk zou vinden!

3 likes

Haha ik heb exact deze, Wehkamp toch?

1 like