Stel je persoonlijke vraag #30

Wooooow hoe heb ik dit gemist of uit mijn hoofd gekregen. Whaha. Wat een meit

17 likes

Nee, maar meer omdat gezamenlijke accounts in een wachtwoordmanager staan en niemand verder wat te zoeken heeft op mijn persoonlijke account

Ik moest eens wat doen op de wachtwoordloze computer van mijn meest bitchy collega en heb toen ook wel even haar chatgeschiedenis bekeken. Toen zag ik ook roddels over mij tussen haar en de baas.

4 likes

Omg wat vreselijk. Werk je er nog steeds?

Nee heb twee weken erna mijn ontslag genomen, had ook duizend andere redenen hoor. Het was ook niet voor niks dat ik ĂŒberhaupt in haar chatgeschiedenis ging kijken natuurlijk.

2 likes

Das de prijs die je betaalt voor nieuwsgierigheid.

2 likes

Hierbij dan de big reveal, dus jullie hoeven niet langer te gissen! Maar ik ben morgen te zien bij Lang leven de liefde om 7 uur op sbs6! :smiley: ik heb zelf ook nog niks mogen zien, dus ben super benieuwd!

108 likes

Ohhhhh leuk can’t wait!
Ben je nog steeds samen met die jongen?

1 like

Hahaha hier wil ik geheimzinnig over doen :stuck_out_tongue:

6 likes

Omggg

2 likes

Hehhh? Ontmaagder van Arjan Lubach?

Ja
als een jongen en een meisje heel veel van elkaar houden, dan kunnen ze elkaar een speciale knuffel geven, de eerste keer is heel speciaal en dan noemen we dat ontmaagding.

Kan overig ook met een jongen/jongen, meisje/meisje of non-binair maar dat is iets voor volgende keer.

37 likes

nee maar dat is meer omdat mn wachtwoord zo’n awkward geval is die ik al 15 jaar gebruik maar door de jaren heen gemuteerd is
moest het laatst ook aan de telefoon hardop zeggen toen mn schoonvader op onze ziggo F1 wilde kijken, moest het nog 2x herhalen ook omdat hij het niet verstond :cry:

heb het daarna gelijk gewijzigd naar iets normaals met letters en cijfers

Kap nou eens met dit soort onzin aan onze kinderen op te dringen, leer ze lezen, ze zijn analfabeet!

Aldus ome Geert.

1 like

Sorry sinds mijn vaccinatie spreek ik alleen nog maar de George Soros agenda.

3 likes

Een vriendinnetje is op maandag jarig. Ze viert het niet dus ik wil haar een brievenbuspakketje sturen. Laat je dat dan op zaterdag bezorgen of op dinsdag?

• Zaterdag
  • Dinsdag

0 stemmers

1 like

Love ‘niet van toepassing’, dan heb je echt een relaxed leven

@Crusti_Croc Jij hebt een kind toch? En dan lukt het je om ochtendMTV te kijken met koffie? Teach me!

Ik zou dinsdag juist leuk vinden. Een soort naverrassing. Dan denk je dat het al voorbij is en dat je van iedereen alles al gehad hebt en dan BOEM surprise daar is de dag erna nog een cadeautje.

2 likes

Ja dat vind ik dus ook! Ik vond het ook leuk om nog kaartjes te ontvangen toen mijn baby al 3 maanden was haha. Alsof je er nog heel lang van geniet ofzo, nog lekker lang jarig zijn.

2 likes

‘Wij gaan in ItaliĂ« wonen want daar zijn de mensen zo relaxed’

2 minuten later

‘We wachten nu al anderhalf jaar op onze vergunning’

‘Die Italianen komen nooit opdagen op afspraken’

52 likes