De voortplanting van een van mijn broers zou ik echt zien als een teken van de apocalyps. Een echte ‘knal mij dan maar meteen neer’ situatie
Wat nou als ik kinderen neem met je broers?
Krijgen we dan een nieuwe oerknal?
Jaa! Ben je daar ook geweest?
het zou je niet lukken, ze zijn zoooooo onaantrekkelijk. Je baarmoeder verschrompelt acuut
Onderschat mijn dronken alter-ego niet
Alleen al door die kutsmoes zou ik het desnoods voor het gerecht laten komen.
Wat een vreselijke flauwekul, hou op met me hoor. Het moet maar eens afgelopen zijn dat werkgevers hier mee wegkomen.
Ga ervoor en ga goed in gesprek, laat het er niet bij zitten, maar persoonlijk zou ik het niet zo ver willen laten komen dat het via het gerecht moet. Kan me niet voorstellen dat je daarna nog lekker met elkaar werkt.
Dan kan ik ook maar de helft van de extra verantwoordelijkheid dragen helaas, is gewoon lastig enzo
Come on zeg doe op zijn minst moeite om een inhoudelijk argument te verzinnen, dat je denkt hiermee weg te komen is nog een extra belediging.
Ik werk zelf ook voor de overheid, en ik kan zeker weten zeggen dat het mijn directe leidinggevende werkelijk een worst zal wezen als ik naar de rechter zou stappen. Het is namelijk niet zijn probleem, of dat van onze afdeling, maar van het overheidsorgaan.
Dat een Zuidas bedrijf hier nog mee wegkomt, daar kan ik nog inkomen, maar de overheid? Ja, daag.
Je zou via de rechtsbijstand een brief kunnen laten opstellen gericht aan de HR afdeling.
Zo maak je in ieder geval officieel kenbaar dat je een onverklaarbaar verschil in schaal toekenning hebt geconstateerd. Vraag daarbij vooralsnog om een uitgeschreven verklaring, dus zonder direct in de aanval te gaan.
Daar hoeft je eigen baas helemaal niet van de hoogte te zijn.
Mocht dat duwtje in de goede richting niet voldoende zijn, dan kan je eventueel vervolgstappen nemen.
Ik snap je echt volledig. Niets wat zo vreselijk onder je huid gaat zitten als onrecht.
Ik hoop je baas er bovenop gaat, en zou sowieso de vakbond op de hoogte brengen als is het maar ter kennisgeving.
Veel succes!
Vind de Hollandse definitie van tante altijd zo star. Dan zeg ik op mijn werk: ‘ik ben tante geworden’ en vragen ze ‘oh, je zusje?’. Zeg ik ‘nee mijn neef’ en dan komt er een ‘dan ben je geen tante hoor’. Boeiend. Nu mijn schoonzus een kindje heeft is het allemaal opeens wel ’echt’. Er lopen in mijn familie vier kinderen rond die tante tegen mij zeggen voor wie ik tantedingen doe van wie ik het vet raar zou vinden als zij mij nicht/neef zouden gaan noemen. Heb niet met je geknikkerd.
@Ovenschaal ga ervoor, 250 euro is ook echt veel. Al helemaal als jij aantoonbaar meer ervaring hebt. Ik zeg ook met een gestrekt been erin en haal desnoods de maatschappelijke discussie erbij.
Tellen de kinderen van zwagers en achoonzussen ook mee? Dus geen bloedband
Huh nee toch want dat is niet biologisch
Vind jij het leuk om foto’s of video’s te krijgen van de kinderen van goede vrienden of familie van je?
- Ja leuk!
- Nee rot op
- Mwah wel prima
0 stemmers
Ik vind dat dus altijd leuk. Maar mijn tante stuurt altijd video’s van haar nichtje die ik nog nooit heb gezien lol.
Reinig jij je gezicht als je geen make up hebt gedragen?
- Ja
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Gebruik je dagcreme?
- Ja
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Heb je een goede muziekinstallatie/boxen in je huis?
- Ja
- Mwah wel okee
- Nee
0 stemmers
Als je ergens naar de wc gaat waar 2 hokjes zijn, en 1 deur staat wagenwijd open en de ander op een kiertje (dus je ziet heel goed dat ze beide niet bezet zijn), ga je dan naar:
- Hokje met deur wagenwijd open
- Hokje met deur op een kiertje
0 stemmers
Een mooie Sony stereo toren uit de jaren 70, ingebouwd in een kastje afgewerkt met fineer, met platenspeler erbij, en bijbehorende boxen. Beter wordt het niet.
Ik ben altijd bang een lijk aan te treffen als de wc op een kiertje staat. Ik had Trainspotting echt nooit moeten kijken als kind.
Hahaha of als de deur wagenwijd openstaat dat de geur even vrijgegeven moest worden