Stel je persoonlijke vraag #30

Volgens mij niet maar wel dat er drugs wordt gebruikt op de wc? En dan heeft mijn kinderbrein er veel dood en verderf van gemaakt. Het is ook wel weer enige tijd geleden dat ik deze heb gezien.

3 likes

Bij familie/mijn vriend/hele goede vrienden zeg ik wel even “oops sorry” maar vind het bij anderen toch echt te awkward hoor, doe dan liever alsof ik het niet ben geweest.

1 like

Haha ja dit is zo kut, own je scheet gewoon.

4 likes

Liever eruit dan er in

1 like

Mijn associatie is dat dat toilet het meest recent gebruikt is (en dat iemand bij het weggaan de deur opengelaten heeft). Maar dat slaat eigenlijk nergens op.

Dit herinnert me aan een moment laatst in de wachtkamer bij de dierenarts. Het was doodstil en ineens klonk er een lange, behoorlijk luide scheet. En níemand keek gewoon op of om…? Ik verdacht de man tegenover mij ervan, totdat ik besefte dat het gewoon mijn hond was die die dag last had van winderigheid. Toen kreeg ik dus de slappe lach en was het ook al veel te laat om er iets over te zeggen zonder het nog ongemakkelijker te maken.

29 likes

Die associatie heb ik ook. Alsof die plee nog na loopt te dampen.

Allemaal een neusje vol en het is weg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Hoe vaak laat jij gemiddeld een pakketje bezorgen/bestel je iets online?

• Meerdere dagen per week
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Eens in de paar maanden
  • Eens per half jaar
  • Eens per jaar
  • Minder dan dat/Nooit

0 stemmers

1 like

Ja herken dit wel, dat voelt voor mij ook als tante. Sowieso zeggen wij niet achterneef/nicht, wij zijn ook redelijk close met hen en noemen ze gewoon neef en nicht haha

@propje indd bedoel van broers en zussen

2 likes

Jij woont/werkt niet in Nederland toch? Anders had je kunnen bellen met het College voor de Rechten van de Mens om advies te vragen, dat klinkt heel heftig en serieus maar zij geven heel laagdrempelig tips. Zo’n orgaan hebben ze bijna in elk land van de EU dus je zou even kunnen checken of dat iets is

2 likes

gooi er even wat random polletjes in.

Ben je voor iemand de allerbelangrijkste persoon in zijn/haar leven
  • ja
  • nee

0 stemmers

Wat zou je als eerste doen als je een miljoen wint?

• Een huis kopen
  • Een auto kopen
  • Studieschuld afbetalen
  • Hypotheek afbetalen
  • Een reis boeken
  • Mijn huis verbouwen
  • Liefdadigheid steunen
  • Familie/vrienden steunen
  • Uiteten gaan
  • Winkelen
  • iets anders, namelijk…

0 stemmers

Ken je iemand die ooit geld heeft gewonnen?

• Ja, ik zelf!
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je iemand die…:

• Tweeling is
  • Drieling is
  • Vierling is
  • Vijfling/Zesling is

0 stemmers

Ja ik heb wel eens 5 euro gewonnen

4 likes

100 euro met zo een decemberkraslot :tada:

1 like

Ik ken iemand die de postcodeloterij won op 1 januari.:grin:

En dit jaar viel ie hier vlakbij, maar is geen groot event geworden verder.

1 like

Heeee ik ook. Ducky Mallon heeft me wel ff wat snacks opgeleverd.

7 likes

Postcode kanjer viel hier 1.5 jaar geleden, maar door de extreme grootte van de postcode won iedereen uiteindelijk “maar” 6000 euro per lot.
M’n oom en tante hebben onder dezelfde postcode 2 jaar daarvoor ruim een ton gewonnen met een straatprijs.

1 like

Restschuldfinanciëring van ons vorige huis afbetalen en daarna pas huidige hypotheek afbetalen.

Ik ken een tweeling én een drieling.

1 like

Het antwoord ‘nee’ is geen optie? :sweat_smile:

4 likes

Die eerste vraag vind ik echt heftig confronterend :disappointed:

2 likes