Haha ja!
Ik ben getraumatiseerd door de oproepen naar mijn ouders om een western union te vragen als bijdrage voor: trouw, start van schooljaar, begrafenis, een eigen zaak opstarten, renovaties van het huis, vul zelf andere redenen in.
Hoop dat dit met mijn generatie stopt maar mijn ouders stortten op een gegeven moment 2 Ć 300 euro naar de familie elke maand.
Ik zou naar die familie cadeaus sturen terwijl ik een zwerver geld geef. Maar die vragen om geld, terwijl die familie niks vraagt en dan voelt geld sturen juist raar voor mij.
@Nova Haha oh ik dacht ook dat zoiets bedoeld werd, dit vind ik wel echt vet mooi die kast
Edit: sorry voor de dubbelpost.
Vind het best lastig, want het kan heel verkeerd overkomen om ze zomaar geld te gaan geven. Sommige mensen vinden dat echt een belediging, alsof je ze als arm bestempelt. Denk dat ik ze gewoon wat leuks geef voor de gastvrijheid, zoals ik bij iedereen zou doen.
Nou ja zomaar? Het zijn geen random mensen, maar wel 2e graads dus bijvoorbeeld je broer of zus.
Wat leuk! Ik zat hier laatst naar tr kijken op etsy en toen zag ik hele mooie vintage exemplaren die ik niet meer uit mn kop krijg tot ik er een bestel.
jaa maar bijvoorbeeld mijn broer verdient nu ook ongeveer dubbel zoveel als ik, betekent toch niet dat ik er van gediend ben dat hij mij geld geeft?
maar als ik hem zou vragen om wat bij te springen omdat ik een dure maand heb zou ik het wel fijn vinden als hij dat doet. zou het alleen nooit vragen.
dat bedoel ik meer.
ik zou het wel leuk vinden als hij me een duur verjaardagscadeau zou geven van bijv 500 euro. dat deed ik ook bij hem toen hij nog student was en ik al werkte.
Wat vindt je leuker?
- Polls bedenken
- Polls invullen
0 stemmers
Kan jij goed tegen je verlies?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ga jij onder de zonnebank?
- Ja, regelmatig
- Ja, af en toe
- Nee nooit
0 stemmers
Hoe vaak ga je naar de kapper?
- Elke maand
- Eens in de 2/3 maanden
- Eens in de 4/5 maanden
- Elk halfjaar
- Eens per 8/9 maanden
- Eens per jaar
- Minder vaak dan dat
0 stemmers
Weet jij wat voor werk je partner doet?
- Ja, dat weet ik.
- Ja, zo ongeveer
- Nee, geen idee
- NVT
0 stemmers
Heb je interesse in het werk van je partner?
- Ja
- Nee
- NVT
0 stemmers
Weet je partner wat voor werk je doet?
- Ja, helemaal
- Ja, ongeveer
- Nee
- NVT
0 stemmers
Heeft hij/zij interesse in je werk?
- Ja
- Nee
- NVT
0 stemmers
Welke van deze dieren van jij het engst?
- Slang
- Spin
- Slak
- Wesp/Bij
- Lieveheersbeestje
- Mug
- Kakkerlak
- Vlinder
- Paard
- Hond
- Kat
- Een andere dier, namelijkā¦
0 stemmers
Motten
Haaien!!!
Mijn vriend is echt mijn persoonlijke hypeman, trots, geĆÆnteresseerd en enthousiaster over mijn werk dan ik zelf ben. Hij weet het ook (ok bijna dan) precies goed uit te leggen. Maar als je mijn ouders daarentegen vraagt wat ik doeā¦
Weten je ouders wat voor werk je doet?
- Ja precies
- Ze komen een goed eind in de richting
- Mwoah, alleen het vakgebied
- Totaal niet
- Anders
0 stemmers
edit: en soms vind ik dat best wel kut, mijn broertje en zusje doen beiden best wel concreet werk en daar zijn ze super trots op. Maar als het over mij gaat ben ik een soort Chandler Bing, ja kantoorwerk, iets met computers. Leuk mam!
Vogels.
Kikkers! Echt huilen als ik er een zie. Ze doen niks, ik weet het, maar toch.
Schorpioenen ):
Muizen/ratten
Waar had jij het beter naar je zin?
- Middelbare school
- Vervolgopleiding/studie
- Nvt
0 stemmers
Hoeveel vlaggen herken jij?
- geen 1
- 1-10
- 11-20
- 21-30