Alleen op vakantie acceptabel. In dit vochtige klereland vind ik 28 wel de max, maar liever 25.
Half 8 sochtends? Schreeuwt je kind dan ook?
Vind dat ook geen tijdstip eigenlijk.
Een keer als student. Voor die tijd woonde ik naast de grootste discotheek van de stad dus die lui hadden niet echt last van mij
Toen ik 15 was ging mijn vader wel eens op vakantie en paste ik op het huis. Toenn heb ik wel eens wat feestjes gehouden met te harde muziek.
Was nog geen student toen, gewoon middelbare scholier.
Denk dat mijn bovenbuurvrouw wel last heeft van mijn wietlucht maar heb ik nu echt schijt aan aangezien ze ook schijt heeft aan mij. Probeer met andere buren wel rekening te houden maar die hebben toch geen last van me.
Niet via zo’n platform maar ik heb in Frankrijk op een camping gewerkt. Het was vreselijk, we hadden totaal geen klik en ze hebben gelogen over de werkzaamheden die ik zou gaan doen. Ben na anderhalve week op de trein gegaan
Ik hou wel van warm weer maar kan er totaal niet goed tegen haha. Dus in de praktijk lig ik er aan het eind van de dag echt af met koppijn en een verbrande huid, maar wel gelukkig. Tja
Ik woonde boven een kroeg. Dat was ook wel een leuke ervaring. Nooit iemand die last had van geluidsoverlast
Nah ik ben dik en ik leef pas met 25+ graden.
Beter te laat dan te lelijk
Same. Ik heb het altijd heel snel koud ook, dus postuur zegt echt niks
Ik kon het van mezelf niet eens inschatten, weet ik inmiddels, dus van anderen al helemaal niet. Ik riep jaren dat ik écht niet tegen hitte kan, maar als ik naar de afgelopen keren kijk dat het 30+ graden werd, valt dat best mee. Ik ga nog steeds sporten (op een plek zonder airco) en kan prima de hele dag buiten wandelen. Genoeg water drinken, luchtig kleden, dikke prima. Ik slaap ook zoals normaal met warme zomernachten. Oke, moet niet 100 jaar duren, want ik hou eigenlijk echt niet van korte kleding (niet omdat ik me niet comfortabel voel, maar ik vind korte broeken gewoon lillek), maar blijkbaar heb ik mezelf dus ooit vooral aangepraat dat hitte stom is.
Een kindvrije wijk zou me meer aanspreken denk ik
Zou je in een kindvrije wijk willen wonen?
- Ja
- Nee
- Ja, maar ik heb kinderen dus kan niet
0 stemmers
Ik zou in een klus/ slechte muziek feest wijk willen wonen.
De kinderen in mijn wijk zijn best schattig en beleefd de pubers daar in tegen…
Jazeker! Ik wil in 2022 ( of 2023 als Covid blijft bitchen) een langere reis van zo’n 6 weken door Azië maken om op allerlei plekken over ambachtelijk geproduceerd plantaardig voedsel te leren ! Japan, Korea, China en Taiwan staan op dit moment op de lijst 
Een kermis voor je deur
- Lijkt me vreselijk
- Mwah
- Leuk!!
0 stemmers
Haha ja dit kan je ook echt niet maken in real life. Ik heb nu 2 kids boven me wonen en ik hoor ze alleen maar rennen en springen en schreeuwen. Die kinderen kunnen er ook niks aan doen dat die ouders dit een strak plan vinden in een appartement met alleen een klein balkon, maar ik erger me kapottt 
Voor de mensen die er geen hebben, hoe verplaats je was naar de wasmachine?
En na het drogen als je het moet opvouwen en als het opgevouwen is?
Heb je dan een ander soort wasmand? Neem je het zonder wasmand mee?
In mijn omgeving heeft iedereen minstens 1 zo’n ding
Ik heb wel een wasmand maar niet zo een als op t plaatje haha.