Doe het niet. Jeeeetje wat stinken die dingen, gatverdamme. Kak die keer op keer bevriest en ontdooit, bevriest en ontdooit. Overal gele sneeuw en continu geblaf van die honden.
Hij is mede-eigenaar van 2 van die flutbrands waar iedereen eigenaar van kan worden. Dus je bent dan met 1000 mensen eigenaar ofzo? Dat individuals kan ik ook niet meer vinden (alleen als een of ander Nederlands merk uit 2017) 100% dat ie op geld van papa leeft.
Wat schaamteloos 

Ik houd echt heeeel veel van dieren en heb gedaan wat jij noemt, maar die lucht die van die plekken afkomt is echt vergif
maar je zal er vast wel aan wennen.
Hij vindt ook zân âmarried at 25â zooooân accomplishment. Dude 
Ik heb er niet gewerkt! Ik was er voor vakantie. Lapland is wel prachtig, wil heel graag nog een keer terug.
Ja en ja!
Zoiets bestaat toch? Boerderijen op het platteland
Nouja het toeteren en het sporadische feestje hier kan ik wel handelen, vind dronken mensen wel grappig om te horen . Maar ik zou soms best wel graag ergens willen wonen zonder huilende babyâs, schreeuwende kinderen (en ouders for that matter) en van die uitgelaten gillende kinderen op trampolines of in zwembadjes. En de buur hierachter die zân dartbord op onze schuur heeft bevestigd mag ook een nieuwe hobby zoeken. #rant
Dit lijkt me zo lastig, waar leg je de grens? Niet op het balkon bellen, mag de tv dan ook niet aan als het raam openstaan? En moet je oppassen met de autodeur dichtslaan? Lijkt me heel vermoeiend worden
Ik kwam laatst via youtube een Japanse thee farm tegen waar je ook vrijwilligerswerk kon doen en die lijkt me echt heel erg bijzonder om te bezoeken. Ze doen het daar echt om de business en kennis in leven te houden omdat vanwege de vergrijzing + jongeren die naar de stad trekken steeds minder mensen daar zijn.
Post corona staat deze op de planning.
Was dat niets iets van Rachel en Yun of zo? Helemaal vergeten dat die een youtube kanaal hadden
Het ziet er inderdaad waanzinnig uit
Ja ideaal! Maar zou natuurlijk geen probleem vinden als iemand soms een feestje geeft. Niet meer dan logisch
Hitte (32 + graden)
- Heeeeeeeeerlijk
- Heel af en toe oké
- Nee niet echt Chill
- Red me
0 stemmers
Kan jij beetje actief zijn op zoân dag?
- Jaaaa soepeltjes
- Mwah
- Nee best niet
- Nee drama
0 stemmers
Kun je goed van mensen inschatten of ze goed tegen hitte kunnen?
- Nee
- Ik denk van wel
- Ik denk van niet
- Ja
0 stemmers
Ik woon op een boerderij op het platteland en ik kan je vertellen dat ik niet kan wachten om te verhuizen. Alles beter dan de hele dag (die om half 5 âs ochtends begint en met een beetje pech doorgaat tot 11 uurâ s avonds) het geluid van (landbouw)voertuigen, installaties en kluswerkzaamheden. Dan liever mijn nieuwe woning met in dezelfde straat een basisschool en een winkelcentrum vlakbij.
Wauw, dit lijkt me echt tof! Heel leuk dat je dat op de planning hebt staan.
Ja lijkt me ook helemaal niet gezellig. Bovendien zou ik me echt opgesloten voelen als ik zo stil moest zijn.
Maargoed ik heb nooit terrorburen gehad dus misschien zou ik er na jaren overlast anders over denken. Mijn buren nu hoor ik gewone tuingeluiden en soms een huilende baby of een schreeuwende Siamees. Vind het ergens wel gezellig, toch alsof je een beetje onderdeel bent van een buurtje ofzo.
En mag je ĂŒberhaupt een auto hebben, of wordt alleen elektrisch vervoer toegestaan? Ik stoor me in mijn wijk namelijk het meest aan herrie makende autoâs en scooters. Oh nee wacht mijn buur die ALTIJD fluitend door de straat loopt zou ik als eerst verbannen, het stoom komt echt uit mijn oren als ik hem weer aan hoor komen.
Vrijwilligerswerk
Bij mij was het onderdeel van een vakantie in Indonesië. Ik ben eerst een maand op vakantie/familiebezoek geweest, gevolgd door een maand in een dierenopvang. In de omgeving daar (noord-Sulawesi) werden veel dieren onderschept, die ze daar dan opvangen en wanneer mogelijk weer terug de natuur in brengen. Ik vond het echt een superfijne plek om te werken. Er werd zoveel mogelijk met de lokale bevolking gewerkt, de rest werd gedaan door vrijwilligers. Het was echt een enorm stuk land met met name veel vogels en apen, dus elke dag was het echt flink doorwerken om alles schoon te maken en al die dieren te voorzien van voedsel. Volgens mij werkten we 5,5 dag per week van 06:00-16:00, maar het was echt heel leuk. We moesten ook elke dag het bos in om bijvoorbeeld jonge bladeren te zoeken of dingen te vinden om verveling tegen te gaan (je moest dan eten in bijv. pakketjes bladeren verstoppen om de dieren langer bezig te houden, of als de apen even afgezonderd werden ging je in hun verblijf allerlei dingen verstoppen). Oh en wat ik ook altijd leuk vond was het schoonmaken van het berenverblijf. Lekker poep scheppen en de vijver schoonmaken, en ook daar weer eten verstoppen of op een boomstronk smeren, en dan daarna kijken hoe ze terug hun verblijf in komen en op onderzoek uitgaan. Maar mijn favoriet was altijd als ik ingedeeld werd bij de vogels, ze hadden er honderden en ik vond ze allemaal zo lief en mooi 
De omgeving was ook fijn want het was vlakbij de kust. Je had dan dus eerst de hele dag in de tropische hitte gewerkt (wel redelijk beschut want je zit de hele dag in het bos), en als je dan een kwartiertje naar beneden liep kon je zo de zee in om af te koelen. De ontmoetingen met bijtende mieren en wolfspinnen vielen gelukkig in het niet door de algehele fijne ervaring. Oh en wat ik ook heel goed vond was dat ze de dieren echt voorop zetten. Geen geknuffel met dieren wat je vaak ziet bij organisaties die dieren âhelpenâ, en ook altijd mondkapjes dragen om geen ziektes op ze over te brengen.
Dit is alweer bijna tien jaar geleden en ik denk er ook bijna nooit meer aan dus echt leuk om weer even bij stil te staan!
Ik denk dat er ook wel bepaalde type mensen in die wijken gaan wonen. Dat je dan een of andere Hans op je stoep heb staan als je een keer te hard niest. Of nog erger, zoân naar briefje in je bus doet.
Een autovrije buurt lijkt me best chill. Ik vind woongeluiden en kletsende mensen op straat helemaal prima maar ik woon in het centrum aan een drukke weg en word bij vlagen wel een beetje moe van alle voorbij scheurende autoâs en opgevoerde scooters. Ik woon wel in een vrij asociale buurt haha dus een woonwijk waar mensen normaal rijden zou ook al schelen.