Stel je persoonlijke vraag #30

Ik ben het kanaal van die Dre Drexler gaan bekijken en het is… something else. Echt fascinerend, een hele andere wereld.

En de klapper:

5 likes

Een workaway kan ik denk ik nog invullen, maar wat is een wwoof vakantie?

7 likes

Brb ff m’n face 90% enhancen

1 like

Pas je wel op dat je je APPEARANCE niet DESTROYT?

1 like

Ik kom vaker dit soort video’s tegen en 9/10 keer zijn de makers ervan single. Kan natuurlijk hun eigen keuze zijn, maar ik krijg altijd het idee dat het allemaal akelige mannetjes zijn.

4 likes

wat een vanity

1 like

Deze is andersom, hij maakt van zijn huwelijk een megaprestatie.

“By having a successful YouTube channel, running my company, and being married at 25, I have to work hard to manage everything :pray:t2::pray:t2::pray:t2:

:face_vomiting:

Oh fun fact: zijn vrouw heet Bre Dexler :joy::joy::joy::joy: Bre & Dre, oh no they didn’t

3 likes

Doe het niet. Jeeeetje wat stinken die dingen, gatverdamme. Kak die keer op keer bevriest en ontdooit, bevriest en ontdooit. Overal gele sneeuw en continu geblaf van die honden.

3 likes

Hij is mede-eigenaar van 2 van die flutbrands waar iedereen eigenaar van kan worden. Dus je bent dan met 1000 mensen eigenaar ofzo? Dat individuals kan ik ook niet meer vinden (alleen als een of ander Nederlands merk uit 2017) 100% dat ie op geld van papa leeft.

Wat schaamteloos :joy::joy::joy:

Ik houd echt heeeel veel van dieren en heb gedaan wat jij noemt, maar die lucht die van die plekken afkomt is echt vergif :joy: maar je zal er vast wel aan wennen.

Hij vindt ook z’n “married at 25” zoooo’n accomplishment. Dude :joy:

Ik heb er niet gewerkt! Ik was er voor vakantie. Lapland is wel prachtig, wil heel graag nog een keer terug.

1 like

Ja en ja!

Zoiets bestaat toch? Boerderijen op het platteland

10 likes

Nouja het toeteren en het sporadische feestje hier kan ik wel handelen, vind dronken mensen wel grappig om te horen . Maar ik zou soms best wel graag ergens willen wonen zonder huilende baby’s, schreeuwende kinderen (en ouders for that matter) en van die uitgelaten gillende kinderen op trampolines of in zwembadjes. En de buur hierachter die z’n dartbord op onze schuur heeft bevestigd mag ook een nieuwe hobby zoeken. #rant

2 likes

Dit lijkt me zo lastig, waar leg je de grens? Niet op het balkon bellen, mag de tv dan ook niet aan als het raam openstaan? En moet je oppassen met de autodeur dichtslaan? Lijkt me heel vermoeiend worden

5 likes

Ik kwam laatst via youtube een Japanse thee farm tegen waar je ook vrijwilligerswerk kon doen en die lijkt me echt heel erg bijzonder om te bezoeken. Ze doen het daar echt om de business en kennis in leven te houden omdat vanwege de vergrijzing + jongeren die naar de stad trekken steeds minder mensen daar zijn.

Post corona staat deze op de planning.

8 likes

Was dat niets iets van Rachel en Yun of zo? Helemaal vergeten dat die een youtube kanaal hadden

Het ziet er inderdaad waanzinnig uit

1 like

Ja ideaal! Maar zou natuurlijk geen probleem vinden als iemand soms een feestje geeft. Niet meer dan logisch