Ik was helemaal vergeten dat het vrijdag de 13e is
Ben vooral bijgelovig omdat mijn familie ontzettend bijgelovig is, het is wel een cultureel ding
Maak je weleens gebruik van deelscooters? (GO Sharing, Felyx, etc)
- Die scooters zijn er niet waar ik woon
- Ja regelmatig
- Ja af en toe
- Enkele keer gedaan
- Nee nooit, wil ik ook niet
- Nee nooit, maar misschien ooit wel
- Heb geen rijbewijs
0 stemmers
1x gedaan met zo’n goscooter maar ik kreeg hem niet goed op en af de standaard en dat vond ik echt beschamend
Het rijden was wel chill maar ik stond stil omdat er ergens een trein kwam en dan loopt het gauw op per minuut
Waar moet ik dat ding laten?
Al gemaakte pannenkoekenbeslag van maandag, zou jij dat nog eten? Het is bewaard in de koelkast.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Verse melk! En het was zo’n fles waar geen ei in hoeft.
Hahaha ja ik vind check veeel fijner. Ging een keer mn vaccinatie halen en kreeg die scooter maar niet op z’n standaard, kwam er een jongen heel lief helpen maar schaamde me kapot hahahaha
Tip voor als dit echt is, voortaan gewoon het beslag helemaal opmaken en de pannenkoeken die je over hebt gewoon invriezen!
Ja vind het echt zo handig. Met de bus naar mijn werk is net zo duur als met een scooter, vind een scooter dan veel fijner. Ga wel altijd met een desinfectiedoekje even over het stuur. 
Ruikt het goed? Dan zou ik het gewoon gebruiken. Je gaat het toch verhitten.
Ik snap het voordeel van zulke scooters ten opzichte van een deelfiets niet. Ja, het is iets sneller maar het is niet alsof onze steden nu zo heel groot zijn.
Zeg jij
- Veger en blik
- Stoffer en blik
0 stemmers
Je komt niet bezweet aan
Blik en veger. 
Morblik en veger
Schrijf met rechts maar snijd met links. Ik kan absoluut niet met rechts snijden.
Haha, same. Ik ben echt een gevaar voor mezelf met een mes in m’n rechterhand.
Gek eigenlijk!
Ik schrijf links, maar doe ook dingen met rechts die ik niet met links kan. En sommige dingen kan ik met beide handen. Bij nieuwe dingen (zoals boogschieten) weet ik ook niet of ik links of rechts ben, ik moet het dan echt uitproberen.
Bij ons was iedereen thuis linkshandig, behalve mijn zusje. Die dan wel weer met links knipte
als iets niet handig is met links dan is het wel knippen.
Oké fair point. Maar in de winter kom je totaal verkleumd aan