Welke pak je als eerst?
- Naturel
- Wokkels
- Hamka’s
- Bugles
- Nibb-it
- Paprika
0 stemmers
En van deze?
- Joppie
- Bolognese
- Paprika
- Naturel
- Cheese onion
0 stemmers
Welk drankje neem je erbij?
- Sprite
- Cola
- Fanta
- Cassis
0 stemmers
Welke pak je als eerst?
0 stemmers
En van deze?
0 stemmers
Welk drankje neem je erbij?
0 stemmers
Een vriendin van mij heeft 2 bedden van 1,60m aan elkaar. Echt mijn droom
Ik ben 20 en slaap nog in een eenpersoons (geen partner ook en woon bij ouders) maar als ik op hotel slaap of ergens in een tweepersoonsbed lig ik ook maar op 1 kant dus het is niet dat ik zou gebruik maken van de extra ruimte als ik een groter bed neem. Zie dus geen meerwaarde momenteel
Ik zie het probleem niet?
Als ik echt hard moet huilen voelt daarna m’n hele hoofd zwaar en met watten, knallende koppijn en miniscule oogjes. Dus het lucht misschien mentaal op maar fysiek totaal niet haha
Ik mocht ‘vroeger’ nooit huilen/emoties tonen en sinds mijn psych zegt ‘je mag gewoon een potje janken’ lijkt het alsof er een magisch deurtje is geopend. Vaak ook wel redelijk vervelend en kan er nog steeds niet goed mee omgaan (schaamte). Maar het zal wel ergens goed voor zijn.
Ik herken dat wel een beetje! Ik wilde vroeger nooit laten zien dat iets me deed, dus mijn eerste reactie is altijd om de tranen weg te bijten en te doen alsof er niets aan de hand is. Heb ik nog steeds wel, als ik eigenlijk wil huilen word ik heel kil en zakelijk. Totdat mijn vriend vraagt wat er is en dan komt er alleen gepiep en heel veel gejank uit. En dan lucht het eigenlijk altijd op.
Vroeger kon ik er trouwens ook trots op zijn dat ik nooit huilde, maar nu denk ik, waarom? Love huilen, zou meer gehuild mogen worden!
Sinds ik overspannen ben geraakt huil ik veel sneller. Al wordt het nu wel minder gelukkig en is het niet meer dagelijks en ook niet meer wekelijks.
Vroeger huilde ik bijna nooit🤣. Niet dat dat niet mocht, maar denk ik onbewust toch wel meegekregen van mijn praktische maar weinig emotionele ouders.
Ik vind het niet opluchten perse. Als ik eenmaal begin is het hek van de dam en dan blijf ik huilen. dan denk ik goh nu is het wel klaar hoor.
maar het is alsnog wel beter pm het er maar gewoon uit te gooien dan het proberen weg te slikken (ik denk ook dat ik me heel groot hield in de periode voor mijn overspannenheid, toen ik het toe liet kon ik alleen nog maar janken en mij toen ook ziekgemeld).
Ik heb denk ik sinds ik 2 jaar in therapie zit (en een partner heb die wel met emoties kan omgaan ) nog nooit zoveel gehuild dus de tranen zijn zeker ingehaald
@Max Precies! Ik was altijd dat ‘ijskonijn’ en vond dat wel stoer? En vooral dat wegslikken en doen alsof er niets aan de hand is, is erg herkenbaar. Gelukkig heb ik nu wat mensen om mij heen die daar wel doorheen prikken.
Heb jij wel eens een Bananasplit gegeten?
0 stemmers
Ik huil nu meer dan vroeger, maar dat komt alleen omdat ik tegenwoordig om series en films huil, vroeger deed ik dat amper. Dus dan zit ik op de bank en rollen de tranen over mijn wangen en zit mijn vriend me stiekem uit te lachen. De laatste keer dat ik moest huilen omdat ik zelf echt verdrietig/boos was kan ik me niet eens herinneren.
Ik was helemaal vergeten dat het vrijdag de 13e is Ben vooral bijgelovig omdat mijn familie ontzettend bijgelovig is, het is wel een cultureel ding
Maak je weleens gebruik van deelscooters? (GO Sharing, Felyx, etc)
0 stemmers
1x gedaan met zo’n goscooter maar ik kreeg hem niet goed op en af de standaard en dat vond ik echt beschamend
Het rijden was wel chill maar ik stond stil omdat er ergens een trein kwam en dan loopt het gauw op per minuut
Waar moet ik dat ding laten?
Al gemaakte pannenkoekenbeslag van maandag, zou jij dat nog eten? Het is bewaard in de koelkast.
0 stemmers
Verse melk! En het was zo’n fles waar geen ei in hoeft.
Hahaha ja ik vind check veeel fijner. Ging een keer mn vaccinatie halen en kreeg die scooter maar niet op z’n standaard, kwam er een jongen heel lief helpen maar schaamde me kapot hahahaha
Tip voor als dit echt is, voortaan gewoon het beslag helemaal opmaken en de pannenkoeken die je over hebt gewoon invriezen!
Ja vind het echt zo handig. Met de bus naar mijn werk is net zo duur als met een scooter, vind een scooter dan veel fijner. Ga wel altijd met een desinfectiedoekje even over het stuur.