Ja mwah niet echt want zelfs al kijk ik dan om 4 uur smiddags in de spiegel denk ik meh, terwijl als ik net mn make-up er af haal denk ik ja goeie. Misschien gewoon doordat het dan wat fresh en glowy is door make-up remover ofzo idk maar echt anders
Ik vind mezelf soms zo mooi ‘s avonds in de spiegel terwijl het het ‘s ochtends verschrikkelijk is haha. Mijn haar is dan soms bv ook uitgezakt in een hele mooie knot en ‘s ochtends zit dat altijd nog helemaal strak (omdat losse knotten dus uitzakken )
Oja ook niet meteen direct na werk, maar voordat ik naar bed ga haha.
Wij doen het in photoshop, maar werkt hetzelfde.
Vooral handig met schuiven.
En een rondje met een diameter van 1m om te zien waar je makkelijk tussendoor kan lopen
Tip; floorplanner.com. Je kan een plattegrond maken en het daarna in 3D bekijken. Ze hebben zelfs Ikea meubels in hun database!
Vind die internettools ook wel handig maar het is gewoon extra leuk om analoog te knutselen en te puzzelen.
Ik vind Italiaans eigenlijk het mooist, maarja dat is geen top 10 taal:sob:
Wat is je eerste ingeving als je deze kop leest?
- Een vader mishandelde zijn dochter
- Een vader praat over zijn dochter die door een ander mishandeld is
0 stemmers
Het is dus het tweede maar ik vind de woordkeuze erg ongemakkelijk
Gaat de titel nog verder? Maar sowieso clickbait :’)
Ook alleen maar omdat die man overal met zijn verhaal voorbij komt.
En er komt denk ik nog een gedeelte erna? Vader mishandelde Frederique zoekt media op.
Maar zo uitgeknipt staat het raar ja.
Nu het vakantie is/ het weer best kut was heb ik veel meer daytime tv gezien dan ooit eerder (blame de Olympische spelen) maar ik merk nu pas hoe erg de overdag reclames gericht zijn op rijke bejaarden.
Als jij tv kijkt, ben jij dan de doelgroep van de reclames?
- Ja denk het wel
- Och zo ongeveer
- Ik ben jonger
- Ik ben ouder
- Ik ben armer
- Ik ben rijker
- Ik ben nog iets anders dan de doelgroep
0 stemmers
Ze hadden er beter ‘van’ tussen kunnen zetten, zo leest het erg raar inderdaad.
Ik vraag me eigenlijk af of er volwassen mensen zijn die in een eenpersoonsbed slapen. Ik slaap al sinds mijn 16e in een tweepersoonsbed, ook al had ik geen partner oid. Waar slaap jij in?
- Eenpersoonsbed
- Twijfelaar
- Tweepersoonsbed (of groter?)
- Anders…
0 stemmers
(tweepersoons is geloof ik vanaf 1,40)
Noem je 1.40 een tweepersoonsbed of twijfelaar? Ik noem het een tweepersoonsbed en ik vind het ook een prima maat trouwens
Wel pas sinds ik uit huis was (18), thuis had ik dat niet.
Ja ik heb ook een 1,4m en ik noem dat tweepersoons!
Mijn twijfelaar is echt mijn favo, heb vroeger wel een tweepersoonsbed gehad maar in mijn studio is het dikke prima. Maar ik heb wel een chille bank die ook een slaapbank is dus dat scheelt wel.
Een YouTuber waar ik wel eens video’s van kijk heeft laatst haar tweepersoonsbed ingewisseld voor een eenpersoons. Ze sliep er toch altijd alleen in en nu had ze ruimte voor een extra boekenkast lol.
Ze is wel een jaar of 20 en woont (deels?) bij haar ouders dus echt volwassen-volwassen ben je dan nog niet natuurlijk.
Legitieme reden
Volgens mij is dat officieel nog een twijfelaar, vanaf 1.60 is het een tweepersoonsbed.
Ik ken trouwens iemand die 1.80 niet groot genoeg vond met haar vriend, dus hebben ze er nog een 1persoonsbed tegenaan gezet. Dat vond ik wel echt next level haha, dan is ie breder dan dat ie lang is