Stel je persoonlijke vraag #30

Die waren altijd heel erg gezellig (kleine familie, heel close) maar na het overlijden van m’n opa is er onenigheid dus ik ben heel erg bang dat die verjaardagen er nu niet meer in zitten. In ieder geval komend jaar even niet. Hopelijk als er wat tijd over heen gaat weer wel…

Ik ben meestal onhandiger vlak voor mijn menstruatie. Als ik dan tegen dingen aan loop en last vallen weet ik dat het er aan komt.

3 likes

Als de hele familie komt dan ga ik sowieso voor de sensatie, want dat wordt waarschijnlijk vechten :joy:

3 likes

I see what you did there :eyes:

12 likes

Ik zou een goede inbreker zij. Ik bezorgde op mijn werk collega’s regelmatig een hartverzakking als ik geluidloos de fietsenstalling of een lokaal binnenkwam. En thuis werd gevraagd om meer lawaai te maken als ik de trap gebruik. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Sinds ik enkel nog naar verjaardagen van opa’s en oma’s en mijn eigen gezinsleden ga is mijn leven sterk verbeterd :raised_hands:

1 like

Haha same. Ik word een ninja genoemd.

Dit had ik ook! Alsof een stukje van je brein dan te druk bezig is met die menstruatie regelen

1 like

@Floepsie deze is dankzij jou

Wat haat je het meest van wat influencers doen?

• Je volgers geld aftroggelen voor een boshuisje om vervolgens taffesveel te verdienen met cryptos en een tweede boshuisje te kopen om te verhuren en dan geen influencer meer willen zijn vanwege "aandacht "
  • 2 maanden in het Okura wonen omdat je een nieuwe villa hebt gekocht en altijd al net als Paris in een hotel wilde wonen
  • In 4 huizen wonen en ze allemaal volzetten met troep.
  • “Ik heb dit weekend ibiza echt even verdiend ik heb ZO hard gewerkt”
  • Het wylde pad, nuff said
  • Ondanks je spiriwiri moeder aarde is mijn moeder bomenknuffel imago je eigen tuin laten asfalteren
  • Elke week date night, stappen, spa, mani/pedi enzo terwijl je EEN TWEELING HEBT EN MOEDER BENT
  • De frituurvruchten uittellen en je halve kaassouffle in de koelkast bewaren tot morgen
  • Je mist echt nog een hele goeie namelijk

0 stemmers

3 likes

Was moeilijk om er maar een te kiezen

7 likes

Ok speciaal voor jou multiple choice. Top 3

• Jennie boshuisje
  • Maschas huizen en troep
  • Jos in t Okura
  • Iedereen op ibiza
  • Martines tegeltuin
  • Vakantiepark van de huismuts
  • Bonnie en de frituur
  • Elise blonde tiger en haar tweeling
  • Ik weet nog steeds een betere

0 stemmers

En bonuspoll

Had je de verwijzingen goed geraden?

• Ja duh like it’s hard
  • Omg nee eye opener
  • De kaassouffle is nep Bonnie is echt niet zo gierig en NEE IK BEN BONNIE NIET

0 stemmers

2 likes

Ik besef nu pas dat je geen namen in de eerste poll hebt genoemd :sweat_smile: Ik kijk niet eens vlogs, maar dankzij de topics wist ik meteen wat bij wie hoort

7 likes

In coronatijd terwijl niet noodzakelijke reizen worden afgeraden naar Curaçao vliegen ‘omdat het heus niet verboden is’ en met een grijns vertellen dat je ‘er heel goed over nagedacht hebt’ en zeggen dat je ‘daar in quarantaine gaat en helemaal niemand ziet’ terwijl je met je reet op een resort zit waar allemaal personeel rondloopt om jou te bedienen, laat staan de luchthavens/vliegvelden waar je komt, dan roepen dat iedereen wel een beetje lief voor je moet zijn en dat je heel veel foto’s gaat delen zodat iedereen mee kan kijken tijdens je week daar ‘want hoe heerlijk is om in deze tijd er even lekker tussenuit te gaan en te genieten’, en dan je comments dicht te gooien omdat je er geen commentaar op wilt hebben vond ik ook wel een mooie hoor.

51 likes

Sorry, maar sponsorships. Vooral als je het daarna nooit weer terug ziet. Of bij vrijwel elke instagram post, #ad. En dat nu ook overal no spon bij genoemd moet worden

3 likes

Ja herkenbaar, tenminste toen ik in het begin mijn bril had, lukte me het op de een of andere manier om de trappen goed te zien (klinkt ironisch, ik weet het).

Juist het tegenovergestelde van niet terug zien. Werd zo naar van die “deze maand heb ik 6 flessen Andrelon en 9 bussen Dove opgemaakt” en dan nergens bij zeggen dat het spon was. Andrelon en Dove zijn echt de Nederlandse Lancaster.

3 likes

Oh ja ik wilde ook een verwijzing naar cynthia doen maar kon ff niks beters bedenken dan wijn of elk half jaar een nieuwe hobby en businessmodel en expert zijn.

Maar de curaçao vakantie was idd wel echt een goeie.
Of gewoon “met alles wat ik doe doe ik het op de manier dat ik altijd zo onsympathiek mogelijk overkom en vervolgens begrijp ik gewoon niet hoe dat kan ondanks dat ik het ELKE KEER WEER DOE”

@Electric ja maar das niet specifiek genoeg want dat doen ze echt allemaal. Misschien moet ik een algemene “hatelijke dingen die influencers allemaal doen” maken

2 likes

Mensen 1399 euro laten betalen voor een workation waarbij ze een stapelbed in het souterrain moesten delen terwijl ze zelf in de mooiste kamer met uitzicht lag was ook wel een goeie.
Ja, die mensen hebben zelf besloten dat te betalen, waren er vast heel tevreden over maar HOE krijg je het voor elkaar om dit op zo’n manier de wereld in te zenden.

36 likes

Wie deed dit?

misslipgloss