Stel je persoonlijke vraag #30

Sinds ik enkel nog naar verjaardagen van opa’s en oma’s en mijn eigen gezinsleden ga is mijn leven sterk verbeterd :raised_hands:

1 like

Haha same. Ik word een ninja genoemd.

Dit had ik ook! Alsof een stukje van je brein dan te druk bezig is met die menstruatie regelen

1 like

Was moeilijk om er maar een te kiezen

7 likes

Ik besef nu pas dat je geen namen in de eerste poll hebt genoemd :sweat_smile: Ik kijk niet eens vlogs, maar dankzij de topics wist ik meteen wat bij wie hoort

7 likes

In coronatijd terwijl niet noodzakelijke reizen worden afgeraden naar Curaçao vliegen ‘omdat het heus niet verboden is’ en met een grijns vertellen dat je ‘er heel goed over nagedacht hebt’ en zeggen dat je ‘daar in quarantaine gaat en helemaal niemand ziet’ terwijl je met je reet op een resort zit waar allemaal personeel rondloopt om jou te bedienen, laat staan de luchthavens/vliegvelden waar je komt, dan roepen dat iedereen wel een beetje lief voor je moet zijn en dat je heel veel foto’s gaat delen zodat iedereen mee kan kijken tijdens je week daar ‘want hoe heerlijk is om in deze tijd er even lekker tussenuit te gaan en te genieten’, en dan je comments dicht te gooien omdat je er geen commentaar op wilt hebben vond ik ook wel een mooie hoor.

51 likes

Sorry, maar sponsorships. Vooral als je het daarna nooit weer terug ziet. Of bij vrijwel elke instagram post, #ad. En dat nu ook overal no spon bij genoemd moet worden

3 likes

Ja herkenbaar, tenminste toen ik in het begin mijn bril had, lukte me het op de een of andere manier om de trappen goed te zien (klinkt ironisch, ik weet het).

Juist het tegenovergestelde van niet terug zien. Werd zo naar van die “deze maand heb ik 6 flessen Andrelon en 9 bussen Dove opgemaakt” en dan nergens bij zeggen dat het spon was. Andrelon en Dove zijn echt de Nederlandse Lancaster.

3 likes

Mensen 1399 euro laten betalen voor een workation waarbij ze een stapelbed in het souterrain moesten delen terwijl ze zelf in de mooiste kamer met uitzicht lag was ook wel een goeie.
Ja, die mensen hebben zelf besloten dat te betalen, waren er vast heel tevreden over maar HOE krijg je het voor elkaar om dit op zo’n manier de wereld in te zenden.

36 likes

Wie deed dit?

misslipgloss

Sinds ik struikelde door met m’n voet langs een muur te schaven, voel ik me wel echt onhandig as fuck

En zulke dingen gebeuren buitengewoon vaak

1 like

“Ik ga mijn kind noooooooooiiiit herkenbaar op socials stoppen! Nee kan echt niet, want een kind heeft er niks over te zeggen.”

2 weken later

“Hooiii hier is het gezicht van m’n lieve Melissa May Joy die vanaf morgen een eigen spon artikel heeft. Wat ik met het geld doe? Gaat je geen reet an!”

24 likes

Hun bestaan

5 likes

Niet vertellen waarom ze geen vriendinnen meer is met Mas!!!

8 likes

Ik volgde nog een miniem aantal influencers, maar toen ze opeens allemaal naar Ibiza gingen toen het echt nog niet de bedoeling was, was ik er helemaal klaar mee.

Die Roxanne Kwant en bijv ook Mark Baanders…

Fuckoffff

1 like

Dat van de buurvrouw was zo persoonlijk en dat had ze niet in de comments van haar blog moeten uitvechten, maar Clinique was wel een beetje het omslagpunt. Het punt waarop je merkte dat ze er met zon op dr gezicht gewoon niet meer uit kwam omdat dat financieel niets opbrengt. De rest is ook naar maar ligt wel in het verlengde van cgate

Ik mis trouwens wel de Marant schoenen. Super mooi, Debbie heeft ze ook, ik trek mij niets van anderen aan en koop ze toch… maar draag ze niet en wil iemand ze overkopen?

6 likes

Wat was Coolblue gate ook alweer?

2 likes

En Serena? :upside_down_face:

1 like