Stel je persoonlijke vraag #30

Bij bekende trappen en trappen in huis meestal vooruit, buiten en in stations naar de treden

4 likes

In principe wissel ik af en gaat dat goed. Maar als de trap te lang is (bv op sommige stations) dan is het laatste stuk echt lastig. Net of mijn hoofd na een bepaalde tijd denkt: error error. Ik ben motorisch niet zo vaardig.

5 likes

Sinds ik keihard van een steile trap ben gevallen altijd kijkend naar voeten en leuning vasthoudend. Gelukkig liep er nog een vriendin voor me die mijn val wat heeft gebroken (minder leuk voor haar) :sweat_smile: Heb soms nog visioenen vlak voordat ik in slaap val alsof ik weer van een trap duikel

Zou jij jezelf omschrijven als onhandig? Als in klunzig, je laat snel dingen vallen, struikelt over je eigen voeten, dat soort dingen

  • Ja, dit ben ik
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee, ik ben totaal niet onhandig

0 stemmers

1 like

Familieverjaardagen (van je ouders) waarbij de hele familie (tantes/ooms/oma’s etc) op bezoek komen:
(pre-corona)

  • Gezellig!!! Ik ben erbij
  • Vreselijk
  • Ik ga alleen omdat het moet
  • Ga ik niet naartoe
  • Mwah, omdat het moet (maar liever niet)
  • Prima
  • Deze verjaardagen bestaan niet in onze familie

0 stemmers

1 like

18 likes

Ja maar vooral omdat ik alles te snel wil doen. Ik haat traagheid, dus doe alles extreem snel en ja dan laat ik wel eens wat vallen. Maar goed, ben iig wel snel dan

1 like

Sinds ik mijn bril heb gaat dit echt een stuk vaker mis, juist als ik naar m’n voeten kijk haha. Alsof ik ineens niet meer weet hoe ik moet traplopen.

Heel gezellig, maar vooral omdat ik er zelden bij kan zijn door de afstand. Dus als het dan is terwijl ik (al dan niet toevallig) in NL ben vind ik het heerlijk om iedereen weer eens te zien.

1 like

Ik mis familieverjaardagen echt heel erg. Kan niet wachten tot we weer met z’n allen bij elkaar kunnen komen, zo gezellig.

4 likes

Ik ook, familiefeesten in het algemeen ook. Mensen zien, beetje babbelen, vooral lekker (veel) eten. Love it

4 likes

Ahh, de avonden dat alle visite Fries met m’n ouders spreekt en m’n siblings en ik dan maar met elkaar spelletjes gaan spelen aan tafel omdat wij daar geen hol van verstaan.

Mwah nee, kan niet zeggen dat ik dat mis :joy:

2 likes

Ligt eraan van wie en wie er komt, ik ga alleen als het om leuke mensen gaat anders sla ik over

2 likes

Onhandig is my middle name. Ik val ook regelmatig tijdens mijn werk in voortuinen en laat ik de bewoners schrikken omdat de postbezorger de voortuin van wel heel dichtbij bewondert.

7 likes

Nou ja, de hele familie dus volgens de poll :stuck_out_tongue:

Die waren altijd heel erg gezellig (kleine familie, heel close) maar na het overlijden van m’n opa is er onenigheid dus ik ben heel erg bang dat die verjaardagen er nu niet meer in zitten. In ieder geval komend jaar even niet. Hopelijk als er wat tijd over heen gaat weer wel


Ik ben meestal onhandiger vlak voor mijn menstruatie. Als ik dan tegen dingen aan loop en last vallen weet ik dat het er aan komt.

3 likes

Als de hele familie komt dan ga ik sowieso voor de sensatie, want dat wordt waarschijnlijk vechten :joy:

3 likes

I see what you did there :eyes:

12 likes

Ik zou een goede inbreker zij. Ik bezorgde op mijn werk collega’s regelmatig een hartverzakking als ik geluidloos de fietsenstalling of een lokaal binnenkwam. En thuis werd gevraagd om meer lawaai te maken als ik de trap gebruik. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes