Stel je persoonlijke vraag #30

Wel meer plek voor mn knuffels en kussens :thinking:

2 likes

Wat draag je het minste?

• Jurken
  • Rokken
  • Broeken

0 stemmers

Er was een tijd dat ik nooit broeken droeg, maar sinds er beter aanbod is i.p.v. alleen maar low waist skinny jeans heb ik de broek helemaal herontdekt. Wel alleen flared, los en culottes enzo. Thanks gen Z for making baggy jeans fashion again :heart_eyes:

4 likes

Het afhelopen jaar meerdere broeken kapot gegaan, en het is echt een ramp om nu goed passende jeans te vinden. Dus ik leef tegenwoordig in jurken

Omg ben jij ook vlaams

22 likes

Dat niet, wel net thuis van een weekje Hent & omgeving :eyes:

2 likes

Als je kinderen zou (mogen) krijgen, wat zijn dan jouw ideeƫn over de opvoeding in relatie tot de opvoeding die jij zelf hebt gehad?

• Ik wil/ga het overwegend op dezelfde manier doen
  • Ik wil/ga het overwegend anders doen

0 stemmers

Voor wie al kinderen heeft. Jouw manier van opvoeden blijkt nu:

• Overwegend anders
  • Overwegend hetzelfde

0 stemmers

Ik zou het graag anders dan mijn moeder willen doen, maar vrijwel gelijk als mijn vader mij heeft opgevoed.

2 likes

Wat toevallig! Ik wil de persoonlijke band met mijn vader en alles wat ie deed ook gewoon overnemen voor 99%. In mijn moeders geval sta ik nu al 50% anders in het leven ook al was het niet slecht. We hebben vast meer gemeen dan ik denk maar daar moet de basis gewoon echt anders voor mijn gevoel.

@Printemps het is zo gek eigenlijk omdat je hoofd het graag anders wil maar eigenlijk ook niet zo gek omdat sommige dingen erin slijten. Fingers crossed op dat we de belangrijkste veranderingen wel waar kunnen maken haha.

2 likes

Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Er zijn zeker aspecten die mijn moeder deed die ik over wil nemen, maar de basis niet.
Terwijl bij mijn vader zou ik de basis hetzelfde willen doen en details net wat anders.

1 like

Als je vriend je zou vertellen dat hij bi is, zou je dan overwegen de relatie te verbreken?

• Ja ik zou zeer waarschijnlijk de relatie verbreken
  • Ik zou overwegen om de relatie te verbreken, maar niet zeker
  • Ik zou waarschijnlijk wel bij hem blijven, maar zou het wel heel lastig vinden
  • Ik zou sowieso de relatie niet verbreken
  • Ik heb geen vriend

0 stemmers

1 like

Nee, waarom?

4 likes

Omdat ik benieuwd ben

Ik bedoel niet waarom vraag je dat haha, maar waarom zou je een vriend dumpen omdat hij naast op jou ook op mannen zou vallen? Ervan uitgaande dat hij in jullie relatie van jou houdt ^^

3 likes

Oh haha! Ja nou ik ken wel wat meiden die niet met een man samen kunnen zijn die ook op mannen valt.
Sowieso is biseksualiteit bij mannen die in een relatie zitten met een vrouw volgens mij nog best taboe? In ieder geval in mijn omgeving. Ik ken meer biseksuele vrouwen dan mannen en de biseksuele mannen die ik ken hebben een relatie met een man.

Mijn ouders zijn/waren best chill, dus ik hoop dat ik dat ook ben. Ik denk dat ik waarschijnlijk wel iets strenger ga zijn, dat waren mijn ouders totaal niet. Niet dat ik het daar niet mee eens ben, maar dat ligt wat meer in mijn aard denk ik.

1 like

Ik hoop iets minder beschermend/beperkend te zijn dan mijn ouders maar normen en waarden komen wel overeen denk ik. Ik wil mijn kinderen wel dezelfde onbezorgde jeugd geven als ik zelf gehad heb.

3 likes

En niet omdat ik moeite heb met biseksualiteit, maar meer moeite met het idee dat hij me dat opeens na x jaar samen pas zou durven te vertellen (ervanuitgaande dat hij het wel al wist van zichzelf). Zou het naar vinden dat onze relatie dan blijkbaar niet zo een veilige ruimte is om zoiets groots kwijt te kunnen.

11 likes

Je partner’s seksualiteit op jezelf betrekken… ik heb daar wel een mening over. :grimacing:

33 likes

Deze vraag doet me eraan denken dat ik inmiddels van meerdere mensen die voorheen vertelden dat ze bi waren (of op de persoon vallen, niet op geslacht) sinds ze een heterorelatie hebben heb gehoord dat ze dat niet meer willen zeggen, omdat ze dat respectloos naar hun partner vinden. Terwijl het dus geen geheim of zo is/was.
Ik vind dat zo vreemd. Ieder zijn ding hoor, maar waarom zou dat respectloos zijn?

1 like