Door thuiswerken vergeet ik het sochtends zo vaak en vind dat echt irritaaaant
Je krijgt nu een tentamen over de bijbel (oud en nieuw testament) voorgelegd. Wat scoor je?
- Echt een 1
- Met geluk een 2
- Misschien een 3
- Toch wel een 4
- 5 is bijna voldoende toch
- 6je
- 7 want ik ben best wel thuis in de bijbel
- 8 dit is m’n ding
- 9 ik weet alles MAAR EEN TIEN IS ALLEEN VOOR GOD
0 stemmers
Godzijdank mijn eerste studie en veel keuzevakken moet ik in staat zijn om een 4 te kunnen halen. In ieder geval een hogere score dan een tentamen over WOIII.
Als je nu een geschiedenisexamen moest doen op havo niveau, met welk onderwerp zou je de hoogste score halen?
- Tweede wereldoorlog / Holocaust
- Vroegmoderne tijd
- Reformatie
- Renaissance
- Middeleeuwen
- Prehistorie
- Slavernij / kolonisatie / Nederlands-Indië
- Gouden eeuw
- Klassieke oudheid
- Nederlands (of Belgisch) koningshuis
- boekdrukkunst
- Heksen en hekserij
- Kunstgeschiedenis
- Romeins rijk
- Niks…
0 stemmers
Pannenkoeken vind ik vooral:
- Avondeten
- Lunch
- Ontbijt
0 stemmers
Aangezien ik een tijd terug las in een topic dat een aantal dat geen avondeten vonden. En ik weet nu eigenlijk niet wat ik vind lol.
Pannenkoeken kunnen altijd.
Ja maarja dat is de poll niet. als ik je moet kiezen doe, wordt ie verplaatst naar je moet kiezen topic. Waarschijnlijk komt ie nu daar te staan lol.
Als je pannenkoeken als avondeten eet, hoeveel eet je er dan meestal?
- Ik eet geen pannenkoeken
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
1 hartige dikke en dan meestal nog 2 kleinere met zoet beleg
Zelf maken: 3 ofzo, maar ik eet ze eigenlijk alleen in restaurants dus dan 1
5 maar wel van die kleine dunne.
Ik ben zooo niet into zoet eten maar met pannenkoeken wel. Met superveel schenkstroop en poedersuiker en appel en ik denk daarom dat ik me na 2 bijna altijd misselijk voel.
Heb jij wel eens een broodje hamburger met ananas gegeten?
- Ja
- Nee wil ik ook niet
- Nee maar wil ik wel proberen
0 stemmers
Als jij een baantje had in een pannenkoekhuis (in de zomer) dan was ik …
- schoonmaker
- pannenkoekenbakker
- ober
- afwasser
- persoon die bij ontvangst controleert of er is gereserveerd en voldaan wordt aan de corona-regels
- mascotte en verkleed in zo’n outfit
0 stemmers
Ik heb echt respect voor van die mascottes in zo’n outfit
Het schijnt echt mega warm te zijn en te stinken naar zweet. En ik vind dat ik echt goed pannenkoeken kan bakken al zeg ik het zelf. Heb dat jarenlang voor mn oppasgezin gedaan. Zo dun mogelijk
Ik ben That Girl omdat werken er even niet in zit, een dagbesteding wilde en een buzz.feed filmpje over een millionaire morning routine zag. Dat heeft wel overlapt met That Girl. Als ik niet zo veel tijd over had had ik nooit de millionaire morning routine of That Girl filmpjes aangeklikt, dit nooit geweten en nooit gedaan
Afhankelijk van mijn stemming vind ik de That Girl movement ontzettend postief of borderline toxic en denk ik dat ze dit allemaal doen omdat sm maar een stukje van iemands leven is, ze net iets jonger zijn en super veel energie hebben of gewoon bijna tegen een burn out aan zitten
En waar is ons pannenkoek gelegen?
- Drielandenpunt
- Woerden
- Toeristisch vestigingsstadje
- In een bosrijke omgeving waar veel wordt gewandeld
- boerderij
- Vinexwijk
- broedplaats voor creatievelingen (bijv. oude fabrieksomgecing)
- in Attractiepark met sprookjesthema
- Aan het strand
- Naast zo’n ‘Beren’-restaurant
0 stemmers
En waar eet je boerenkool met worst? @anon91169173 ik jat een aantal van je opties.
- Bosrijke omgeving waarin veel wordt gewandeld
- Boerderij
- Vinexwijk
- Bij opa en oma
0 stemmers
Uit welk bouwdecennium komt jouw huis?
- Eerder dan 1900
- 1900
- 1910
- 1920
- 1930
- 1940
- 1950
- 1960
- 1970
- 1980
- 1990
- 2000
- 2010
- 2020
0 stemmers
Hoeveel woonlagen heeft jouw huis? Lagen waar je echt woont, trappenhuis/kelderbox/vliering etc tellen niet mee.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Meer dan 6
0 stemmers
De kandidaat die je niet gezien hebt tot aflevering 6 of zo.
Ik was ooit op een kamp van mijn sportclub mee als begeleider en toen heb ik 3 uur lang voor 40 mensen pannenkoeken staan bakken, vond ik verrassend leuk. Vooral als er weer een enorme stapel klaar was en degene die dat bord kwam halen met die stapel de eetzaal binnenliep, alle kinderen juichen haha