Stel je persoonlijke vraag #30

Late reactie maar ik snap je wel. Heel hypocriet van mij, want ik ben zelf bi en heb dat lang stil gehouden. Maar toen mijn beste vriendin vertelde dat ze al een half jaar met een meisje datete was ik alsnog gekwetst dat ze het me niet eerder had verteld, ondanks dat ik zelf dus jaren niks heb gezegd over mijn bi-zijn.

Je wil en denkt dat het een fijne, veilige omgeving is waarin je alles kwijt kunt, maar het heeft inderdaad te maken met een interne worsteling die lastig onder woorden te brengen is. Want nu weet ik dat het er niet toe doet op wie of wat ik val, maar ik vond het eerst echt verschrikkelijk dat ik ook op meiden viel. Zo’n gevoel van kan ik dan nooit gewoon normaal zijn en ik zag het huisjeboompjebeestjebeeld dat ik altijd in mijn hoofd had gewoon volledig in duigen vallen. Nouja, vaag verhaal, conclusie ik snap jouw kant en de kant van @Frenky

2 likes

Heb jij moeite met consistent je tanden poetsen?

• Ik doe dit (vrijwel) altijd twee keer per dag
  • Ik doe het wel consistent, maar doorgaans wel maar ƩƩn keer per dag
  • Ik vergeet het soms
  • Ik vergeet het vrij regelmatig
  • Ik vergeet het heel vaak

0 stemmers

1 like

Vaak hebben zwaardere mensen volgens mij wel meer last van de hitte (ik merk het wel in elk geval). Maar ik heb een slanke collega die bij 18 graden het al heel warm heeft. Dus niet altijd blijkbaar.

Ik deed dit vroeger altijd, dat geluid en gevoel was echt goddelijk haha. Helaas heb ik nu een elektrische tandenborstel dus kan t niet meer. :sob:

Door thuiswerken vergeet ik het sochtends zo vaak en vind dat echt irritaaaant :mask::mask::mask::mask::mask:

6 likes

Je krijgt nu een tentamen over de bijbel (oud en nieuw testament) voorgelegd. Wat scoor je?

• Echt een 1
  • Met geluk een 2
  • Misschien een 3
  • Toch wel een 4
  • 5 is bijna voldoende toch
  • 6je
  • 7 want ik ben best wel thuis in de bijbel
  • 8 dit is m’n ding
  • 9 ik weet alles MAAR EEN TIEN IS ALLEEN VOOR GOD :gun:

0 stemmers

2 likes

Godzijdank mijn eerste studie en veel keuzevakken moet ik in staat zijn om een 4 te kunnen halen. In ieder geval een hogere score dan een tentamen over WOIII.

Als je nu een geschiedenisexamen moest doen op havo niveau, met welk onderwerp zou je de hoogste score halen?

• Tweede wereldoorlog / Holocaust
  • Vroegmoderne tijd
  • Reformatie
  • Renaissance
  • Middeleeuwen
  • Prehistorie
  • Slavernij / kolonisatie / Nederlands-IndiĆ«
  • Gouden eeuw
  • Klassieke oudheid
  • Nederlands (of Belgisch) koningshuis
  • boekdrukkunst
  • Heksen en hekserij
  • Kunstgeschiedenis
  • Romeins rijk
  • Niks…

0 stemmers

1 like

Pannenkoeken vind ik vooral:

• Avondeten
  • Lunch
  • Ontbijt

0 stemmers

Aangezien ik een tijd terug las in een topic dat een aantal dat geen avondeten vonden. En ik weet nu eigenlijk niet wat ik vind lol.

1 like

Pannenkoeken kunnen altijd.

42 likes

Ja maarja dat is de poll niet. :clown_face: als ik je moet kiezen doe, wordt ie verplaatst naar je moet kiezen topic. Waarschijnlijk komt ie nu daar te staan lol.

1 like

Als je pannenkoeken als avondeten eet, hoeveel eet je er dan meestal?

• Ik eet geen pannenkoeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

1 hartige dikke en dan meestal nog 2 kleinere met zoet beleg

6 likes

Zelf maken: 3 ofzo, maar ik eet ze eigenlijk alleen in restaurants dus dan 1

4 likes

5 maar wel van die kleine dunne.

3 likes

Ik ben zooo niet into zoet eten maar met pannenkoeken wel. Met superveel schenkstroop en poedersuiker en appel en ik denk daarom dat ik me na 2 bijna altijd misselijk voel.

Heb jij wel eens een broodje hamburger met ananas gegeten?

• Ja
  • Nee wil ik ook niet
  • Nee maar wil ik wel proberen

0 stemmers

Als jij een baantje had in een pannenkoekhuis (in de zomer) dan was ik …

• schoonmaker
  • pannenkoekenbakker
  • ober
  • afwasser
  • persoon die bij ontvangst controleert of er is gereserveerd en voldaan wordt aan de corona-regels
  • mascotte en verkleed in zo’n outfit

0 stemmers

1 like

Ik heb echt respect voor van die mascottes in zo’n outfit
Het schijnt echt mega warm te zijn en te stinken naar zweet. En ik vind dat ik echt goed pannenkoeken kan bakken al zeg ik het zelf. Heb dat jarenlang voor mn oppasgezin gedaan. Zo dun mogelijk :ok_hand:

2 likes

Ik ben That Girl omdat werken er even niet in zit, een dagbesteding wilde en een buzz.feed filmpje over een millionaire morning routine zag. Dat heeft wel overlapt met That Girl. Als ik niet zo veel tijd over had had ik nooit de millionaire morning routine of That Girl filmpjes aangeklikt, dit nooit geweten en nooit gedaan

Afhankelijk van mijn stemming vind ik de That Girl movement ontzettend postief of borderline toxic en denk ik dat ze dit allemaal doen omdat sm maar een stukje van iemands leven is, ze net iets jonger zijn en super veel energie hebben of gewoon bijna tegen een burn out aan zitten

2 likes

En waar is ons pannenkoek gelegen?

• Drielandenpunt
  • Woerden
  • Toeristisch vestigingsstadje
  • In een bosrijke omgeving waar veel wordt gewandeld
  • boerderij
  • Vinexwijk
  • broedplaats voor creatievelingen (bijv. oude fabrieksomgecing)
  • in Attractiepark met sprookjesthema
  • Aan het strand
  • Naast zo’n ā€˜Beren’-restaurant

0 stemmers